• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс)

Завершена

6 075 142.80 UAH з ПДВ
Номер: dfbb4221d91e4ac396aec828e77f9546
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 03.05.2023 11:18 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.05.2023 № 36-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 01.05.2023 № 36-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 7. UA-2021-12-13-018709-c, яку проводить Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні договору від 24.12.2021 № 041/21/106 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства при укладанні додаткової угоди від 18.01.2022 №1 встановлено порушення ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 та п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми п.14.1 договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «08» травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правомірності застосування відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), укладання договору, додаткових угод відповідно вимог Закону та Бюджетного кодексу України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі - Замовник) на 2021 рік, рішення Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 61 та від 17.12.2022 № 129, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.12.2021 № 041/21/106, додаткова угода від 18.01.2022 №1. За результатами проведеної процедури закупівлі між КП «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник), в особі директора Бушова А.А. та ТОВ «Анстрой Лімітед», в особі директора Шуваєва А.А. укладено договір від 05.05.2021 № 041/21/22 (далі – Договір № 041/21/106). Згідно п. 1.1 Договору № 041/21/106 Підрядник, в межах договірної ціни, приймає на себе обов’язки власними або залученими силами виконувати роботи з реконструкції, які забезпечать введення в експлуатацію об’єкта: ««Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс) в обумовлений цим Договором термін та з належною якістю в межах затвердженої проектної документації, та узгодженої ціни робіт, вимог національних стандартів, будівельних норм і правил, вимог техніки безпеки і охорони праці. Згідно п. 2.1 Договору № 041/21/106 ціна договору визначена на підставі договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору, у п. 2.2 зазначено, що договірна ціна є динамічною і складає 6 072 925,20 грн з ПДВ, у тому числі ПДВ 1012154,20 гривень. Строк виконання робіт встановлюється відповідно з Графіком: початок робіт – з 24.12.2021; закінчення робіт – 01.10.2022. Строк дії Договору: до 31.12.2022. Додатковою угодою від 18.01.2022 №1 до договору підряду від 24.12.2021 №041/21/106 перенесено терміни виконання робіт та фінансування на наступні роки: - 2021 рік – 0,00 грн; - 2022 рік – 5 140 083,60 грн; - 2023 рік – 932 841,60 гривень. В ході проведення моніторингу встановлено наступне. За даними бухгалтерського обліку за період з 01.06.2021 по 05.04.2023 КП «Управління капітального будівництва» прийнято будівельні роботи по Договору № 041/21/106 на суму 5 140 083,60 грн, з яких оплачено 5 140 083,60 гривень. Крім того, опрацюванням електронної системи закупівель Prozorro встановлено, що для виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя» КП «Управління капітального будівництва» укладено 8 договорів, а саме: - від 10.11.2020 № 69/20/П з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2020-10-30-003702-c) на виконання проектних робіт, до якого додатковою угодою від 08.06.2021 № 6 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 3 233 674,91 гривень; - від 28.04.2021 № 041-21-14 з ТОВ «БК Будреконструкція» (UA-2021-03-18-008286-a) на виконання будівельних робіт, до якого додатковою угодою від 22.12.2021 № 8 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 42 048 870,45 грн, у 2022 році – 36 359 752,57 гривень. Додатковою угодою від 18.01.2022 № 9 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 42 044 436,13 грн, у 2022 році – 4 081 240,0 грн, у 2023 році – 32 282 946,89 гривень; - від 24.12.2021 № 041/21/107 з ТОВ «БК Будреконструкція» (UA-2021-12-13-018889-c) на виконання будівельних робіт на суму 53 392 341,60 грн, до якого додатковою угодою від 18.01.2022 №1 внесені зміни в частині перерозподілу обсягів фінансування у 2021 році склав – 0,0 грн, в 2022 році – 14 624 720,05 грн, в 2023 році – 38 767 621,55 грн; - від 05.05.2021 №041/21/23 з ТОВ «Авто-М» (UA-2021-03-24-005844-b) на виконання будівельних робіт на суму 17 869 196,40 грн. з ПДВ, до якого додатковою угодою від 05.05.2021 № 1 визначено обсяг фінансування у 2021 році – 5000000,00 грн, у 2022 році – 12869196,40 грн; - від 11.05.2021 № 12-21 з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2021-05-11-004681-b) на авторський нагляд у 2021 році у сумі 157 140,0 грн, у 2022 році – 16 200,0 гривень; - від 13.12.2021 № 041-21-104-П з ТОВ «Проектний інститут «Запорізький ПРОМБУДПРОЕКТ» (UA-2021-11-29-013391-c) на виконання проектних робіт у 2021 році на суму 523 446,0 грн, у 2022 році – 643 034,4 гривень; - від 05.05.2021 № 041/21/22 з ТОВ «Анстрой Лімітед» (UA-2021-03-23-008198-c) на виконання будівельних робіт на загальну суму 19 630 311,60 грн, у тому числі: у 2021 році – 5 139 141,6 грн, у 2022 році – 933 783,6 грн. Додатковими угодами від 27.09.2021 №4, 07.10.2021 №5, 27.10.2021 №6, 15.11.2021 №7, 21.12.2021 №9 та від 18.01.2022 №10 до договору підряду від 05.05.2021 №041/21/22 визначено обсяги фінансування у 2021 році у сумі 13 454 828,00 грн, у 2022 році – 0,00 грн, у 2023 році – 2 996 028,70 грн; - від 24.12.2021 № 041/21/108 з ТОВ «Авто-М» (UA-2021-12-13-019119-c) на виконання будівельних робіт на загальну суму 425 212,8 грн, у тому числі: у 2021 році – 233 211,2 грн, у 2022 році – 191 901,6 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника склала 431 438,01 грн, у тому числі: у 2021 році – 237 745,52 грн, у 2022 році – 193 692,49 грн). Додатковою угодою від 18.01.2022 № 1 визначено обсяги фінансування у 2021 році у сумі 0,0 грн, у 2022 році – 235 000,0 грн, у 2023 році – 190 212,8 грн (з урахуванням витрат на утримання служби замовника у 2022 році склала 239 500,0 грн, у 2023 році – 191 938,01 грн). Відповідно даних бухгалтерського обліку КП «Управління капітального будівництва», які надано на запит в ході моніторингу, за 2021 рік прийнято та оплачено робіт по 8 вищевказаним договорам на загальну суму 69 692 834,22 грн, за період з 01.01.2022 по 05.04.2023 року – 9 034 737,0 гривень. Згідно Додатку 6 до рішення Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 20, яким внесені зміни до бюджету Запорізької територіальної громади на 2021 рік, обсяг видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об'єкта «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжя» на 2021 рік, на момент укладання договорів від 24.12.2021 № 041/21/106, № 041/21/107 та № 041/21/108, складав 99 756 621,0 грн, що на 15 272 063,14 грн більше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9 договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника). Затверджений обсяг видатків бюджету на 2021 рік більше фактично прийнятих та оплачених робіт по 9 договорам з урахуванням витрат на утримання служби замовника на загальну суму 26 703 692,79 гривень. Проте, на момент укладання договору від 24.12.2021 № 041/21/106, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2022 рік затверджено рішенням Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 61 (дата оприлюднення 24.12.2021) у сумі 30 000 000,0 грн, що на 64 627 336,19 грн менше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9-и договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника). Затверджений обсяг видатків бюджету на 2022 рік більше фактично прийнятих робіт по 9 договорам за період з 01.01.2022 по 01.11.2022 з урахуванням витрат на утримання служби замовника на загальну суму 14 116 458,07 грн, оплачених – на 14 719 064,06 гривень. Також, на момент укладання додаткової угоди до договору від 24.12.2021 № 041/21/106, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2022 рік затверджено рішенням Запорізької міської ради від 22.12.2021 № 61 у сумі 30 000 000,0 грн, що на 658 234,4 грн менше, ніж обсяги фінансування по вищевказаним 9 договорам (з урахуванням витрат на утримання служби замовника). Крім того, на момент укладання додаткової угоди до договору від 24.12.2021 № 041/21/106, обсяги видатків бюджету, які спрямовуються на будівництво об'єкта на 2023 рік не були затверджені відповідними рішеннями Запорізької міської ради. Лише у грудні 2022 року рішенням Запорізької міської ради від 17.12.2022 № 129 затверджено фінансування об’єкту на 2023 рік у сумі 2 000 000,0 гривень Станом на момент проведення моніторингу (08.05.2023) фінансування об’єкту на 2023 рік залишається на рівні 2 000 000,00 гривень, не виконаними залишаються 6 договорів на реконструкцію вищезазначеного об’єкту на загальну суму 86 221 560,97 грн, в тому числі: - від 28.04.2021 № 041-21-14 з ТОВ «БК Будреконструкція» (UA-2021-03-18-008286-a) – 34 410 760,27 грн; - від 24.12.2021 № 041/21/107 з ТОВ «БК Будреконструкція» (UA-2021-12-13-018889-c) – 42 282 679,20 грн; - від 05.05.2021 № 041-21-23 з ТОВ «АВТО-М» (UA-2021-03-24-005844-b) – 5409038,40 грн; - від 05.05.2021 № 041-21-22 з ТОВ «Анстрой Лімітед» (UA-2021-03-23-008198-c) – 2 996 028,70 грн; - від 24.12.2021 № 041/21/106 з ТОВ «Анстрой Лімітед» (UA-2021-12-13-018709-c) – 932 841,6 грн; - від 24.12.2021 № 041/21/108 з ТОВ «Авто-М» (UA-2021-12-13-019119-c) – 190 212,8 грн Враховуючи вищезазначене, в порушення вимог ч. 1 ст. 23, ч. 4 ст. 48 Бюджетного кодексу внаслідок укладання договору від 24.12.2021 № 041/21/106 та додаткової угоди від 18.01.2022 №1 до нього на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Шевченка від вул. 8 Березня до вул. Солідарності і вул. Солідарності від вул. Шевченка до вул. Калібрової в м. Запоріжжі» ІІІ черга (І пусковий комплекс), КП «Управління капітального будівництва» взято бюджетні зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань, що є порушенням п. 20 ч. 1 ст. 116 Бюджетного кодексу України.
Період усунення порушень: 08.05.2023 16:49 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2023 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвання договору підряду в односторонньому порядку згідно до п.п.а) п.14.1 договору №041/21/106 від 24.12.2021, п.4 ст.849 Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту: 10.05.2023 15:20