-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе куряче (охолоджене), м’якоть яловичини (без кості охолоджена), м’якоть свинини (без кості охолоджена), стегно куряче (без кості охолоджене)
На 2022 рік. Вид закупівлі-відкриті торги.
Завершена
1 745 498.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 727.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 727.49 UAH
Номер:
a177391e3adf4f9db3d1efd6f847110c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2022 00:00
Період моніторингу:
25.11.2022 13:58 - 17.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 62
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-12-13-008075-a 13.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС ФУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради (далі - Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-12-13-023077-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.12.2021 № 183), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «Костянко Маргарита Станіславівна», в частині правомірності її відхилення та ТОВ «АЛЬЯНС ФУД», протокол від 30.12.2021 № 207, протокол від 31.12.2021 № 210, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 17.01.2022 № 2 ТД, додаткова угода від 01.02.2022 № 1, додаткова угода від 19.07.2022 № 2, додаткова угода від 26.07.2022 № 3, додаткова угода від 26.08.2022 № 4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.12.2022.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Костянко Маргарита Станіславівна», в частині правомірності її відхилення, встановлено, що Замовником правомірно відхилено дану тендерну пропозицію з підстав вказаних у протоколі від 30.12.2021 № 207.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» Замовником прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» укладено договір від 17.01.2022 № 2 ТД на загальну суму 1720408,08 гривень.
Період усунення порушень:
15.12.2022 09:36 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2022 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
6abc5e7ce6da4226b4aeb4ab19893b8d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-12-13-008075-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до додаткової угоди від 19.07.2022 № 2 до договору від 17.01.2022 № 2 ТД, оприлюдненої в електронній системі закупівель, вносились зміни до істотних умов договору щодо ціни за одиницю товару згідно пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин збільшення ціни за одиницю товару і коливання ціни такого товару на ринку та внесення змін згідно з додатковою угодою від 19.07.2022 № 2 до договору від 17.01.2022 № 2 ТД.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
dacb4a89293d43e29f7a235cdaa15dee
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.12.2022 13:42
Опис:
Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Звертаємо вашу увагу, що Законом не встановлено конкретний перелік документів, які підтверджують коливання ціни на ринку.
15 липня 2022 року нами було отримано лист від постачальника ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» з обґрунтуванням збільшення ціни за одиницю товару в договорі (додається).
Виходячи з вищенаведеного Відділом освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради було прийняте рішення щодо підписання додаткової угоди № 2 від 19.07.2022 року.
Також звертаємо вашу увагу, що в умовах воєнного стану з моменту підписання додаткової угоди до даного моменту видатків за договором не здійснювалося.