• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче (охолоджене), м’якоть яловичини (без кості охолоджена), м’якоть свинини (без кості охолоджена), стегно куряче (без кості охолоджене)

На 2022 рік. Вид закупівлі-відкриті торги.

Завершена

1 745 498.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 727.49 UAH
Номер: a177391e3adf4f9db3d1efd6f847110c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.11.2022 13:58 - 17.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.11.2022 № 62 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2022 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-13-008075-a 13.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС ФУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради (далі - Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-12-13-023077-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.12.2021 № 183), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «Костянко Маргарита Станіславівна», в частині правомірності її відхилення та ТОВ «АЛЬЯНС ФУД», протокол від 30.12.2021 № 207, протокол від 31.12.2021 № 210, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 17.01.2022 № 2 ТД, додаткова угода від 01.02.2022 № 1, додаткова угода від 19.07.2022 № 2, додаткова угода від 26.07.2022 № 3, додаткова угода від 26.08.2022 № 4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.12.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Костянко Маргарита Станіславівна», в частині правомірності її відхилення, встановлено, що Замовником правомірно відхилено дану тендерну пропозицію з підстав вказаних у протоколі від 30.12.2021 № 207. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» Замовником прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» укладено договір від 17.01.2022 № 2 ТД на загальну суму 1720408,08 гривень.
Період усунення порушень: 15.12.2022 09:36 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 09:36

Запити/Пояснення