-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера
Завершена
1 827 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 136.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 136.80 UAH
Номер:
b626736f288c47ed8cd4b046ddb2822d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 18:38 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від __04.10.2022__ № _295_
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-12-13-012207-c 13.12.2021 Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 25921037 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон №922), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Кам’янець – Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом №5 від 13.12.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021р. №13, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Український кристал», договір про постачання товару від 12.01.2022р. № 5, додаткові угоди від 19.01.2022р. № 1, від 04.02.2022р. №2 та від 15.08.2022р. №3, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-12-13-012207-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Український кристал» відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
20.10.2022 19:01 - 26.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2022 19:01
Запити/Пояснення
Номер:
70adf2ecc60442858c32a43d30e519f3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2022 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012207-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
37a6fb4169204a00840b6dba92425075
Назва:
Відповідь щодо моніторингу до закупівлі хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера (UA-2021-12-13-012207-c)
Дата опублікування:
11.10.2022 13:25
Опис:
На ваш запит надаємо поясненя щодо закупівлі "хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера". Харчування ліцеїстів здійснюється згідно з нормами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426 “Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту" . В ній визначено кількісні та технічно-якісні характеристики хлібо-булочних виробів для харчування ліцеїстів. Відповідно до моніторингу цін та необхідної кількості визначається очікувана вартість закупівлі та бюджетне призначення.
Вся інформація щодо закупівель розміщена на сайті ліцею kpml.com.ua в розділі "Публічна інформація"- "Закупівлі". Де йде автоматичне перенаправлення на сайт "Прозоро". На якому відображено усі як діючі так і архівні закупівлі ліцею.
Номер:
85376bd545ae4e0fbd87bfa486675d7c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012207-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) , постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації Кам’янець – Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області (далі – Замовник) технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку № 1 до тендерної документації. Просимо надати наступні довідки в довільній формі, зокрема, пояснювальна записка з описом якісних і технічних характеристик та функціональних характеристик товару.
Згідно із технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) термін зберігання хліба житньо-пшеничного 36 год. та 72 год. упак. з моменту виймання з печі при температурі 18- 20 ºС та відносній вологості 65-75%.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український кристал» оприлюднена пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, в котрій зазначено, що термін зберігання хліба житньо-пшеничного «Дарницький» 32 год. з моменту виймання з печі при температурі 6 ºС та відносній вологості 65-75%.
Також, Замовником у п.5 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в тендерній документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Український кристал» відповідно до статті 31 Закону № 922?
2. Згідно із п.5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку № 1 до тендерної документації. Просимо надати наступні довідки в довільній формі, зокрема, лист-згода щодо підтвердження згоди з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український кристал» оприлюднено гарантійний лист, в якому прописано: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український кристал» гарантуємо , що товар, який планується учасником поставлятися для Кам’янець-Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, буде відповідати усім якісним та кількісним характеристикам Замовника». Тобто, учасником ТОВ «Український кристал» не підтверджено що товар, який планується поставляти буде відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Український кристал» відповідно до статті 31 Закону № 922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9e4a4ce94fc649acafa17a335c92faf3
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 09:54
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012207-c) надаємо наступні пояснення:
Щодо пункту 1 запиту маємо пояснити наступне. Відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку № 1 до тендерної документації», учасник надає у довільній формі пояснювальну записку з описом якісних і технічних характеристик та функціональних характеристик товару. Учасником було подано разом з пропозицією «Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару» (аркуші 111-112 пропозиції), тобто, з формальною (несуттєвою) помилкою у назві документу, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Інформація у вказаному документі стосовно технічної характеристики предмету закупівлі – хліб житньо-пшеничний «Дарницький» була зазначена, формально, відмінна від викладеної у Додатку №1 до тендерної документації, тобто з друкарською помилкою, зробленою під час оформлення тексту документу, яка не впливала на зміст пропозиції, а саме: без зазначення додаткового терміну зберігання протягом 72 годин продукції упакованої з моменту виймання з печі. Зазначений висновок випливає та підтверджується наданою учасником у складі пропозиції декларацією виробника у файлі «Протоколи, копії декларації», з п. 4 якої чітко вбачається, що хліб житньо-пшеничний «Дарницький» є упакований та має термін зберігання 72 години. При позначенні у документі температури зберігання при 6 ºС, помилково не було зазначено словосполучення «не нижче» 6 ºС, що також вбачається зі змісту згаданої декларації виробника, а такий температурний режим зберігання є, навіть, ширшим за визначений у Додатку № 1 до Тендерної документації і включає в себе температурний режим зберігання при 18-20 ºС. При цьому, учасником було додатково надано на підтвердження того, що товар, який планується поставляти буде відповідати усім технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі і підтвердив свою можливість і готовність їх виконання у відповідному листі-згоді (аркуші 86-87 пропозиції), зокрема, щодо відповідності продукції – хліба житньо-пшеничного, який учасник планував поставляти вимогам технічного завдання, передбаченого у Додатку №1 до Тендерної документації. Викладені обставини виключали наявність достатніх правових підстав для відхилення зазначеної тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український кристал».
Щодо пункту 2 запиту маємо пояснити наступне. Надання гарантійного листа з інформацією, на яку міститься посилання у запиті про надання пояснень, не було обов’язковим для учасника ТОВ «Український кристал», оскільки згідно п. 5 розділу 3 Тендерної документації вимагалось від учасників торгів, які зареєстровані як суб’єкт господарювання (мають юридичну адресу) за межами Хмельницької області, але було надано чітко у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації. Одночасно з цим, учасником було надано обов’язковий лист-згоду, про який згадувалося вище, у складі пропозиції (аркуші 86-87), яка оприлюднена у відповідній електронній системі закупівель. Зазначеним документом учасник підтвердив, що товар, який планувався поставлятися буде відповідати усім, в тому числі, технічним характеристикам предмету закупівлі, з чого випливає, що зміст наданого учасником згаданого у запиті про надання пояснень гарантійного листа не мав ніякого впливу зміст самої тендерної пропозиції учасника в цілому. Викладені обставини виключали наявність достатніх правових підстав для відхилення зазначеної тендерної пропозиції учасника ТОВ «Український кристал».
Окремо слід зазначити, що в подальшому усі поставки продукції за предметом закупівлі, що здійснювалися учасником-переможцем, відповідали усім заявленим у Тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Номер:
98f9112eb29040c3bf436c30cd55cd7c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-012207-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) , постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до Додаткової угоди від 15.08.2022р. №3 до договору від 12.01.2022р №5 зазначено що, у зв’язку зі значним подорожчанням ціни на продукти харчування (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, білочка, булочка для бургера) та на підставі інформаційної довідки Хмельницької Торгово-Промислової Палати від 09.08.2022р. №22-05/536, сторони вирішили внести зміни до договору №5 від 12.01.2022р. на підставі п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо надати інформацію/документи (інформаційну довідку Хмельницької Торгово-Промислової Палати від 09.08.2022р. №22-05/536), що підтверджує значне подорожчання ціни на продукти харчування (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, білочка, булочка для бургера).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
070b53c83ecb4f0d86f298f2691d556b
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, булочка, булочка для бургера (UA-2021-12-13-012207-c)
Дата опублікування:
18.10.2022 10:45
Опис:
Відповідно до Вашого запиту надаємо інформаційну довідку Хмельницької Торгово-Промислової Палати від 09.08.2022р. №22-05/536 на підставі якої у зв’язку зі значним подорожчанням ціни на продукти харчування (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, білочка, булочка для бургера) на підставі п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» було укладено угоду від 15.08.2022р. №3 якою внесено зміни до договору від 12.01.2022р №5 .