• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо куряче (філе) свіже чи охолоджене

Тендерні пропозиції викладаються української мовою

Завершена

3 625 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 128.00 UAH
Номер: e6eeb029aac44213ada32c133523301c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-18-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 19.01.2022 15:05 - 10.02.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.01.2022 №14 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.01.2022 №14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-12-13-005125-a 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Довбиш Г.М. установлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2021 № 68, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.12.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Довбиш Галини Василівни (далі – ФОП Довбиш Г.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.12.2021 №8, повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021, договір від 18.01.2022 № 26-2022. За результатами моніторингу встановлено, що частина 5 розділу І тендерної документації Замовника містить посилання на нормативний акт, який втратив чинність, а саме Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14 жовтня 2014р. № 1702-VII, який втратив чинність 28.04.2020, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також моніторингом установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в пункті 1 додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає надати технічні паспорти на власний транспорт для доставки продуктів харчування, та/або договори оренди або експедирування (суборенди з екіпажем), а також вказує, що враховуючи санітарні вимоги та терміни зберігання продуктів, доставка предмету закупівлі має здійснюватися спеціалізованим транспортним засобом тип автомобіля рефрижератор або транспортним засобом, що має охолоджувальну установку з відповідним записом встановленої охолоджувальної установки в технічному паспорті на автомобіль. У складі тендерної пропозиції ФОП Довбиш Г.В. містяться: довідка від 27.12.2021 №1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказано про наявність автомобіля IVECO 35C15V, спеціалізований фургон, що використовується на підставі договору автопослуг з фізичною особою-підприємцем Пискуном Євгеном Володимировичем (далі – ФОП Пискун Є.В.); договір надання автопослуг від 10.02.2021 №02/2021 з ФОП Пискун Є.В. та технічний паспорт на автомобіль IVECO 35C15V. Моніторингом установлено, що відповідно до технічного паспорту на автомобіль IVECO 35C15V власником цього транспортного засобу є Пискун Володимир Борисович, тип автомобіля - вантажний спеціалізований фургон. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Довбиш Г.В. не надано документів щодо права у ФОП Пискуна Є.В. розпоряджатися автомобілем, який належить Пискуну Володимиру Борисовичу, крім того у технічному паспорті відсутній запис щодо охолоджувальної установки, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовника. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник у пунктах 13,15,16 додатку 5 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа у довільній формі про реєстрацію у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів, позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з датою не менше одномісячної давнини. Форма акту затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року № 447, він має бути суцільним і містити всю інформацію, що затверджена наказом (далі – акт). В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Довбиш Г.В., яку визначено переможцем торгів, міститься: лист б/н та б/д з підтвердженням реєстрації Довбиш Г.В. у Державному реєстрі потужностей операторів ринку за номером r-UA-18-17-859; сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 09.12.2020 №UA.СУБХП.183-20, виданий фізичній особі підприємцю Пискуну Володимиру Борисовичу (далі – ФОП Пискун В.Б.), акт від 29.11.2021 №34 стосовно додержання оператором ринку (ФОП Пискуном В. Б.) вимог законодавства про харчові продукти. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Довбиш Г.В. відсутні сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий саме ФОП Довбиш Г.В. та позитивний акт стосовно додержання оператором ринку – ФОП Довбиш Г.В. вимог законодавства про харчові продукти, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у пунктах 15,16 додатку 5 тендерної документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Довбиш Г.В., через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 18.01.2022 № 26-2022.
Період усунення порушень: 04.02.2022 09:03 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2022 09:03

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0003/2022/пр
Дата відкриття провадження: 29.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 3/589/615/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Шосткинської міської ради направили лист від 07.02.2022 року № 01-28/174 до Фізичної особи-підприємця Довбиш Галини Василівни та два примірники Додаткової угоди № 1 для підписання щодо розірвання Договору № 26-2022-від 18.01.2022 року (копія листа від 07.02.2022 року № 01-28/174 та копія Додаткової угоди № 1 додаються до протоколу).
Дата публікації звіту: 07.02.2022 14:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовник розірвав договір. Відповідно до листа Шосткинського управління Державної казначейської служби України в Сумській області від 08.08.2022 №02-19-06/525 Замовником за договором спалчено коштів у сумі 357,51 тис.грн.
Дата публікації: 09.08.2022 14:34