-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний).
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
0b921858fcee4356b0939a6cb45209b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:07 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 Одеса № 162
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.06.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2022 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-12-13-002010-b 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру або визнання тендеру таким, що не відбувся, у разі наявності підстав відповідно до Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.12.2021 № 172 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.01.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 06.01.2022, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 15.06.2022.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
Проте, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 в частині зазначення у пункті 2 розділу 5 ТД такої формальної помилки, як «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо», чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Також, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Водночас частиною другою статті 17 Закону передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Проте на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у ТД не визначив для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято Замовником 06.01.2022, про що 06.01.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, кінцевим терміном укладання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону є 07.03.2022 та кінцевим терміном оприлюднення договору про закупівлю – 10.03.2022.
Однак, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу цієї процедури закупівлі (06.06.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору про закупівлю.
У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення від 10.06.2022 щодо вищезазначеного питання, на що Замовником 15.06.2022 надано пояснення, що у зв'язку із виникненням обставин непереборної сили, надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин в Україні, договір не було укладено через відсутність фінансування з обласного бюджету.
Отже, на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, Замовником не укладено договір з переможцем процедури закупівлі в двадцятиденний термін (шістдесятиденний - у випадку обґрунтованої необхідності) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі:
1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;
2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Однак, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник не визнавав тендер таким, що не відбувся.
Слід звернути увагу, що замовник на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
16.06.2022 14:31 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2022 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» повідомляє, що протокольне рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)» (UA-2021-12-13-002010-b), оприлюднено, відповідно пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 16.06.2022.
Дата публікації звіту:
17.06.2022 15:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.06.2022 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
6e708821a74447da9362bbb1748577d4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 13:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Медхолдінг» відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ea6c31c1f024736afc143445cdf0ad5
Назва:
Пояснення з приводу моніторингу до закупівлі - Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою
Дата опублікування:
15.06.2022 11:24
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, пр-т Суворова, 68, повідомляє на Вашу адресу, у травматологічному відділенні КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська МЦЛ» проводяться оперативні втручання та маніпуляції при травмах і захворюваннях опорно-рухового апарату дорослим та дітям. Дана робота передбачає обов'язкове проведення рентгенологічного обстеження як до операцій і маніпуляцій, так і під час іх проведення та в післяопераційному періоді. Необхідність у закупівлі пересувного інтраопераційного рентген апарату з електричним оптичним перетворенням рентген зображення на монітори безпосередньо під час операцій або маніпуляцій - ЕОП, це незадовільний стан системи охорони здоров’я, який є найбільш гострою соціальною проблемою в Україні, якість та своєчасність надання медичної допомоги населенню. Розвиток медичної техніки забезпечує вирішення найважливіших завдань охорони здоров’я, ефективності медичної допомоги населенню і є вирішальним фактором прогресу медицини та охорони здоров’я.
Електронно-оптичний перетворювач (ЕОП) — це сучасний прилад, що має суперздатність бачити невидиме. Такий прилад вже давно став нормою у сучасних клініках усього цивілізованого світу, допомагає медикам проводити оперативні втручання з надточним результатом.
Завдяки ЕОП під час операції травматологи більше не очікують на результати рентгенівських знімків, а відразу ж бачать точність своєї роботи. Ці сучасні технології дозволяють значно скоротити час операції, знизити матеріальні витрати, впровадити малоінвазивні закриті методи металостеосинтезу та репозиції переломів як дорослим, і що особливо важливо - дітям.
У зв'язку з відсутністю в лікарні ЕОП, хворі з переломами довгих трубчастих кісток, з переломами шийки стегна молодше 55 років, черезвертельними переломами стегна, яким показаний закритий металоостеосинтез під контролем ЕОП, внутрішньосуглобові переломи та переломи трубчастих кісток у дітей, які потребують закритої репозиції, яка на даний час проводиться в основному тільки під контролем ЕОП, змушені прямувати до обласних ЛПЗ м. Одеси за 250 км. або в м. Київ за 750 км. Таких пацієнтів дорослих та дітей в середньому за рік надходить до 200-250 осіб. Також треба відзначити, що є значна група літніх пацієнтів, які потребують оперативного лікування, але відмовляються від направлення на лікування в ЛПЗ інших міст. Треба врахувати також те, що наша лікарня для Придунайського регіону є опорною, що передбачає збільшення надходження кількості пацієнтів з прилеглих та приєднаних до Ізмаїльському району, Кілійського та Ренійського районів, у результаті територіальної реформи, яка змінила межі району у бік збільшення та передбачає надходження пацієнтів до нашої лікарні з приєднаних районів з загальною площею нового району у 3,2 тис. км з населенням 215,2 тис. осіб.
При наявності ЕОП та операційного стола для використання з мобільною рентген системою, такі перелічені вище пацієнти з успіхом могли б оперуватися і лікуватися у КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська міська центральна лікарня». Сучасне медичне обладнання - запорука ефективної допомоги пацієнтам.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до особливостей проведення оперативних втручань, та з урахуванням скорочення часу операції, реабілітаційного періоду і прискорення зрощення переломів і одужання пацієнтів.
Запланована очікувана вартість предмету закупівлі – «Операційного стола для використання з мобільною рентген системою» визначалась відповідно до інформації про ціни на даний товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель, а також з урахуванням отриманих за запитом трьох комерційних пропозицій.
Щодо прохання надати посилання на сайт розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо, що КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльська МЦЛ" є одержувачем бюджетних коштів.
Процедура закупівлі «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)» була оголошена «13» грудня 2021 року з очікуваною вартістю 700`000.00 грн.
За результатами аукціону 30.12.2021 року переможцем оголошено Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" (м. Київ, код в ЄДРПОУ – 38406011) з ціною пропозиції 698`710.00 грн.
У зв’язку із перенесенням строку виділення додаткових асигнувань з обласного бюджету, строк для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем було продовжено до 60 днів, про що було повідомлено учасника-переможця офіційним листом.
Внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» виділення додаткових коштів з обласного бюджету
на закупівлю даного обладнання для лікарні було перенесено на невизначений строк.
Отже, у зв'язку із виникненням обставин непереборної сили, надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин в Україні, Договір не було укладено через перенесення строку фінансування з обласного бюджету.
Відповідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.