• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний).

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 0b921858fcee4356b0939a6cb45209b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.06.2022 15:07 - 01.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.06.2022 Одеса № 162 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.06.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2021-12-13-002010-b 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру або визнання тендеру таким, що не відбувся, у разі наявності підстав відповідно до Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.12.2021 № 172 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.01.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 06.01.2022, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 15.06.2022. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок. Проте, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 в частині зазначення у пункті 2 розділу 5 ТД такої формальної помилки, як «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо», чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Також, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Водночас частиною другою статті 17 Закону передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Проте на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у ТД не визначив для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято Замовником 06.01.2022, про що 06.01.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, кінцевим терміном укладання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону є 07.03.2022 та кінцевим терміном оприлюднення договору про закупівлю – 10.03.2022. Однак, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу цієї процедури закупівлі (06.06.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору про закупівлю. У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення від 10.06.2022 щодо вищезазначеного питання, на що Замовником 15.06.2022 надано пояснення, що у зв'язку із виникненням обставин непереборної сили, надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин в Україні, договір не було укладено через відсутність фінансування з обласного бюджету. Отже, на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, Замовником не укладено договір з переможцем процедури закупівлі в двадцятиденний термін (шістдесятиденний - у випадку обґрунтованої необхідності) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Однак, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник не визнавав тендер таким, що не відбувся. Слід звернути увагу, що замовник на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 16.06.2022 14:31 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2022 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» повідомляє, що протокольне рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі «Операційний стіл для використання з мобільною рентген системою (Код НК 024:2019 - 36867 — Операційний стіл, універсальний, мобільний)» (UA-2021-12-13-002010-b), оприлюднено, відповідно пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно висновку моніторингу від 16.06.2022.
Дата публікації звіту: 17.06.2022 15:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.06.2022 18:07

Запити/Пояснення