-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту та технічного обслуговування
зміни до річного плану
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Номер:
45d0ee5863364041b8d7befb71e84e96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-11-01-000186
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2019 00:00
Період моніторингу:
12.02.2019 16:11 - 06.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2017-10-10-001697-b 10.10.2017 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, вжити заходи щодо дотримання вимог законодавства у сфері закупівель у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2017 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) 25.09.2017, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Боярчука Володимира Віталійовича, договір від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17, пояснення Замовника в електронній системі закупівель від 15.02.2019 (далі – пояснення), звіт про укладений договір.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що станом на дату оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі (12.02.2019), Замовником не було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору.
З пояснення, отриманого через електронну систему закупівель, установлено, що за договором від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17 зобов’язання виконані в повному обсязі та Замовником здійснено оплату за надані послуги.
Водночас Замовником в електронній системі закупівель 15.02.2019 оприлюднено звіт про виконання договору, чим порушено норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині несвоєчасного оприлюднення інформації про закупівлю.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-3-3, RISK-1-14, RISK-1-3-1, RISK-1-6, RISK-1-8-1, RISK-1-8-2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
06.03.2019 19:10 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2019 19:10
Рішення про призначення перевірки
Номер:
47581cc0803343e59f8771b7a4104fcd
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-05-11-000003
Дата створення:
11.05.2019 12:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2019 №128
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 13 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2017-12-28-001154-c та UA-2017-10-10-001697-b, здійснених комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ПІНЧУК Олександр Олексійович – начальник відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БУРЕНКО Леся Миколаївна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Запити/Пояснення
Номер:
dcde3d63920c472d8cbf315fd954889d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2019 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту та технічного обслуговування (50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-10-10-001697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з таких питань.
Чи здійснювалась оплата за договором від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17 про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного і хірургічного обладнання, укладеним за результатами процедури закупівлі?
Чи виконані в повному обсязі зобов’язання за вказаним договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
147c8bd32df44d29b090eefcfc661a94
Дата опублікування:
15.02.2019 11:24
Опис:
Оплата за договором від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17 про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного і хірургічного обладнання, укладеним за результатами процедури закупівлі здійснена та зобов’язання за вказаним договором виконано в повному обсязі згідно Акта №1 від 10.1102017р.
Акт №1 від 10.1102017р. надається.