• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту та технічного обслуговування

зміни до річного плану

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Номер: 45d0ee5863364041b8d7befb71e84e96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-01-000186
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.02.2019 16:11 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.02.2019 № 34 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 08.02.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2017-10-10-001697-b 10.10.2017 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Sherdits.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, вжити заходи щодо дотримання вимог законодавства у сфері закупівель у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2017 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) 25.09.2017, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Боярчука Володимира Віталійовича, договір від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17, пояснення Замовника в електронній системі закупівель від 15.02.2019 (далі – пояснення), звіт про укладений договір. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що станом на дату оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі (12.02.2019), Замовником не було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. З пояснення, отриманого через електронну систему закупівель, установлено, що за договором від 09.11.2017 № 69/Б/Д/17 зобов’язання виконані в повному обсязі та Замовником здійснено оплату за надані послуги. Водночас Замовником в електронній системі закупівель 15.02.2019 оприлюднено звіт про виконання договору, чим порушено норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині несвоєчасного оприлюднення інформації про закупівлю. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-3-3, RISK-1-14, RISK-1-3-1, RISK-1-6, RISK-1-8-1, RISK-1-8-2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 06.03.2019 19:10 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2019 19:10

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення