• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

1 409 829 344.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 049 146.72 UAH
Номер: 030c7651b66240aca5ef8d099dcbfd21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.09.2022 09:16 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.09.2022 № 191 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-12-10-009341-a 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 № 9 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС (далі – ТОВ «ПБС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77») (далі – ТОВ «ШБУ-77»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 11.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір від 14.04.2022 № 20 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 15.04.2022 до Договору, додаткова угода № 2 від 05.08.2022 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 14.09.2022. За результатами моніторингу установлено, що відповідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 12.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість та інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 14.04.2022 № 1 до Договору. При цьому Замовник 14.09.2022 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію та документи, зокрема щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості та надав файл «Оголошення про закупівлю Т-26-01 км 1+440-66+930.docx», який містить посилання на акт дефектів, розробленого технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості та відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних. споруд та БДР, шляхом складання кошторису, на підставі правил та стандартів ціноутворення у будівництві. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель вищезазначених документів. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «ШБУ-77» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей за документами (далі – Вимога), які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» зокрема: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» не надано скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного (Комар М.С., Таран М.В. та Халаїм В.В.), яких зазначено у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників (від 05.01.2022 вих. № Т-23), які будуть залучені до виконання робіт, у відповідності до Таблиці 2.2 Додатку 2 тендерної документації. Однак, на порушення частини дев’ятої статті 26 Закону та пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником вимога містить, зокрема перелік інформації та документів, які не подані учасниками ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції. Отже, у даному випадку немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених  статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.  Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та допустив його до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2022 16:57 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 28.09.2022 року про результати проведення моніторингу подала 05.10.2022 вих. №823 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 28.09.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), ID закупівлі:UA-2021-12-10-009341-a. Додатки: 1. Платіжне доручення №553 від 04.10.2022 з відміткою банку додається на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №553_Судовий збір_UA-2021-12-10-009341-a.pdf»).
Дата публікації: 05.10.2022 17:40
Дата відкриття провадження: 13.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №600/3466/22-а

Запити/Пояснення