-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
1 409 829 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 049 146.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 049 146.72 UAH
Номер:
030c7651b66240aca5ef8d099dcbfd21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:16 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-12-10-009341-a 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 № 9 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС (далі – ТОВ «ПБС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77») (далі – ТОВ «ШБУ-77»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 11.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір від 14.04.2022 № 20 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 15.04.2022 до Договору, додаткова угода № 2 від 05.08.2022 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 14.09.2022.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 12.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість та інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 14.04.2022 № 1 до Договору.
При цьому Замовник 14.09.2022 в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію та документи, зокрема щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості та надав файл «Оголошення про закупівлю Т-26-01 км 1+440-66+930.docx», який містить посилання на акт дефектів, розробленого технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості та відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних. споруд та БДР, шляхом складання кошторису, на підставі правил та стандартів ціноутворення у будівництві.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель вищезазначених документів.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому моніторингом встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «ШБУ-77» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей за документами (далі – Вимога), які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» зокрема: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» не надано скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного (Комар М.С., Таран М.В. та Халаїм В.В.), яких зазначено у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників (від 05.01.2022 вих. № Т-23), які будуть залучені до виконання робіт, у відповідності до Таблиці 2.2 Додатку 2 тендерної документації.
Однак, на порушення частини дев’ятої статті 26 Закону та пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником вимога містить, зокрема перелік інформації та документів, які не подані учасниками ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції.
Отже, у даному випадку немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та допустив його до аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
28.09.2022 16:57 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 16:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…».
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 28.09.2022 року про результати проведення моніторингу подала 05.10.2022 вих. №823 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 28.09.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), ID закупівлі:UA-2021-12-10-009341-a.
Додатки:
1. Платіжне доручення №553 від 04.10.2022 з відміткою банку додається на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №553_Судовий збір_UA-2021-12-10-009341-a.pdf»).
Дата публікації:
05.10.2022 17:40
Дата відкриття провадження:
13.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
№600/3466/22-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4f6be5f8e0684e33847c1c00c558a845
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 23:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-10-009341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБС» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ПБС» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «ПБС» відповідно до умов пункту 5.23 розділу V Договору про закупівлю (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ПБС», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 5.23 розділу V Договору.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 14.04.2022 № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99c89ae6e62c4abebff5a2578320bb48
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
14.09.2022 14:38
Опис:
На Ваш запит від 12.09.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-10-009341-a), інформуємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином: (Додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлю Т-26-01 км 1+440-66+930.docx»).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБС» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБС» надане забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.
Договірна ціна згідно Розділу ІІІ «Договірна ціна» Договору №20 від 14 квітня 2022 року складає 1 388 681 853,00 грн. (один мільярд триста вісімдесят вісім мільйонів шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот п’ятдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ.
Гарантія виконання договору про закупівлю №20141/27 вих. №20141/27 від 13.04.2022 складає 0,5% – 6 943 409,27 грн. (шість мільйонів дев’ятсот сорок три тисячі чотириста дев’ять гривень 27 копійок).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ПБС» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
На виконання вимог п. 3 розділу VI. тендерної документації, ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі надав копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів Ⅳ і Ⅴ категорій складності (за переліком видів робіт згідно з додатком) за № 45-Л від 05.12.2016 р., виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 14.12.2016 р., яку завантажив на електронному майданчику «Е-тендер» (файл від 17.02.2022 р. «13. Ліцензія ТОВ ПБС копія.pdf»). Також переможець закупівлі надав інформаційну довідку за № 17/02-06 від 17.02.2022 р. щодо строку дії ліцензії (файл від 17.02.2022 р. «14. Інформаційна довідка-пояснення про ліцензію ТОВ ПБС.pdf»).
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «ПБС» відповідно до умов пункту 5.23 розділу V Договору про закупівлю (далі – Договір)? У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ПБС», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 5.23 розділу V Договору.?
Товариству з обмеженою відповідальністю «ПБС», відповідно до умов пункту 5.23 договору про закупівлю робіт від 14.04.2022 № 20, аванс на виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) не перераховувався.
Оскільки, аванс ТОВ «ПБС» відповідно до умов пункту 5.23 договору про закупівлю робіт від 14.04.2022 № 20 не перераховувався, документи про його перерахування відсутні.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 14.04.2022 № 1 до Договору.
Згідно з пунктом 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
…
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;…».
Зміни до Договору №20 від 14.04.2022 були внесені у відповідності з пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону, у зв’язку зі зміною бюджетних зобов’язань на 2022 рік, які не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатки:
1. Гарантія виконання договору про закупівлю №20141/27 вих. №20141/27 від 13.04.2022 додається на 1 аркуші (файл «Банківська гарантія №20141-27.pdf»).
2. Оголошення про закупівлю додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлю Т-26-01 км 1+440-66+930.docx»).
3. Ліцензія № 45-Л від 05.12.2016 р., видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 14.12.2016 р. на 2 аркушах (файл «13. Ліцензія ТОВ ПБС копія.pdf»).
4. Інформаційна довідка за № 17/02-06 від 17.02.2022 р. щодо строку дії ліцензії на 5 аркушах (файл «14. Інформаційна довідка-пояснення про ліцензію ТОВ ПБС.pdf»).
5. Додаткова угода №1 від 15.04.2022 до договору №20 від 14.04.2022 додається на 4 аркушах (файл «Д.у.1 до 20 від 15.04.2022.pdf»).
Номер:
4cce1164bbe842db8f697dfcff3e8d84
Назва:
Зауваження на висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами проведення моніторингу
Дата опублікування:
05.10.2022 18:27
Опис:
На Ваш висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно - пропускного пункту «Шепіт» на ділянках км 1+440 – км 7+339, км 16+590 – км 17+540, км 17+881 – км 66+930 (окремими ділянками), Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-10-009341-a), опублікований на електронному майданчику «E-Tender» 28.09.2022 року надаємо наступне зауваження.
Згідно висновку про наявність або відсутність порушень законодавства, замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель акт дефектів, розроблений технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості та відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та БДР. Зазначений документ не було надано замовником разом із поясненнями на запит ДАСУ, оскільки він не був предметом розгляду стадій проведення процедури закупівлі та не зазначений у відповіді САД від 14.09.2022 р. Разом з тим надаємо сканкопію акта дефектів, розроблений технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості та відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та БДР. Додаток: сканкопія акта дефектів, розроблений технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості та відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та БДР на 48 аркушах (файл «Дефектний акт_Т-26-01 км 1+440 – км 7+339.pdf»).