• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Смородина свіжозаморожена, Вишня свіжозаморожена, Шпинат свіжозаморожений, Горошок свіжоморожений, Помідори квашені, Огірок квашений, Капуста квашена Томатна паста)

Закупівля здійснюється для забезпечення потреб на 2022 рік. Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації та додатку 1

Торги відмінено

3 306 479.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 532.40 UAH
Номер: a1c78de19ef840bd932af84626bf3cf9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000158
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.01.2022 15:56 - 03.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2022 №6 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 № 6 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-019033-c, 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 3, частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі в частині питань, що не були предметом розгляду Колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом виконання вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі в частині питань, що не були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; інформацію про відкриті торги UA-2021-12-10-019062-с, оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.12.2021 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Ходак» в частині питань, що не були предметом розгляду Колегії АМКУ; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.01.2022; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Ходак» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані від Замовника 17 і 18 січня 2022 року в електронній системі закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 10 грудня 2021 року Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-10-019033-с та UA-2021-12-10-019062-с на придбання оброблених овочів та фруктів (предмет закупівлі ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» очікуваною вартістю 3 306 479,91 грн та 1 760 940,00 грн відповідно. Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Відповідно до частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Станом на 10.12.2021 офіційний курс євро до гривні становив 30,6773 грн за 1 євро, тобто очікувана вартість предмета закупівлі «Оброблені фрукти та овочі» 10.12.2021 становила 5 067 419,91 грн і перевищувала суму, еквівалентну для товарів 133 тисячам євро. На порушення частини десятої статті 3 Закону Замовник поділив предмет закупівлі на частини та одночасно оголосив дві процедури відкритих торгів без застосування положень частини третьої статті 10 цього Закону. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 08.02.2022 10:13 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2022 10:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З урахуванням висновку за результатами моніторингу та зобовязання про усунення порушень, керуючись п. 2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Смородина свіжозаморожена, Вишня свіжозаморожена, Шпинат свіжозаморожений, Горошок свіжоморожений, Помідори квашені, Огірок квашений, Капуста квашена Томатна паста)» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме неможливість усунення порушення, що полягає у помилковому оголошенні процедури закупівлі «відкриті торги» всупереч положень частини десятої статті 3 Закону. При цьому зобовязуємось не допускати подібних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту: 08.02.2022 15:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Процедура закупівлі відмінена
Дата публікації: 08.02.2022 16:22

Запити/Пояснення