• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 82667025e8924bde8129b1da42300e45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-23-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.12.2021 16:24 - 19.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.12.2021 № 812 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.12.2021 № 812 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-12-10-019025-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення норм частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного історико-культурного заповідника міста Дубна (далі - Замовник) на 2021 рік; паспорт точки розподілу електричної енергії, Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги» від 05.10.2018 № 01177, Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» від 14.03.2018 № 312, Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.10.2018 № 1268, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), протокол уповноваженої особи від 10.12.2021, договір від 29.12.2021 № 480000070, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.12.2021. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб – порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 10.12.2021 оприлюднено оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю електричної енергії. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022. При цьому, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення переговорної процедури по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель за № UA-P-2021-12-10-008886-a (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель 28.12.2021 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що було допущено технічну (механічну) помилку, а саме: в графі «рік» замість «2022» зазначено «2021». Уповноваженою особою Замовнико долучено до пояснень протокол від 13.12.2021 про допущення технічної (механічної) помилки при публікації річного плану закупівель за № UA-P-2021-12-10-008886-a.
Період усунення порушень: 12.01.2022 16:13 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2022 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державний історико-культурний заповідник м. Дубно повідомляє, що закупівля UA-2021-12-10-019025-c є завершеною, тому технічна можливість усунути виявлені порушення відсутня. Додатково повідомляємо, що нами буде вжито всіх можливих заходів з метою недопущення подібних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 18.01.2022 09:23

Запити/Пояснення