-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування)
Завершена
11 260 862.39
UAH з ПДВ
Номер:
c824185fc11d434d95b03b772ee1245a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2022 00:00
Період моніторингу:
12.04.2022 14:54 - 06.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.04.2022 № 3
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.04.2022 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-12-10-008977-a 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення (прийняття рішення про відміну торгів).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-10-008633-a, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a, протокол про укладання договору від 10.12.2021, договір від 22.12.2021 № 112, додаткові угоди до договору №1 від 29.12.2021 та №2 від 16.02.2022, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 18.04.2022 та 27.04.2022.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема: у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту по закупівлі.
Однак, в порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження).
Тобто, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами застосування переговорної процедури закупівлі Замовником укладено Договір від 22.12.2021 № 112 з Приватним підприємством «Уманьрембуд 2».
Період усунення порушень:
02.05.2022 16:13 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради за результатами моніторингу спеціалістами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області прийнято рішення врахувати зауваження, виявлені моніторингом Держаудитслужби по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування), номер закупівлі UA-2021-12-10-008977-a та в подальшому не допускати подібних порушень
Дата публікації звіту:
02.05.2022 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
5e124cbdf235474fb4014de02b1bafe4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-10-008977-a вказано, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є умова визначена в частині другій статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: «виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю».
Згідно з пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, проте, не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
490216e53df74e6386c431f00d46ef73
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.04.2022 11:27
Опис:
На Ваш запит щодо відсутності документів, на які містяться посилання в протоколі про намір укласти договір за результатами переговорної процедури по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування) (номер закупівлі UA-2021-12-10-008977-a) повідомляємо наступне:
В зв’язку з відсутністю можливості зв’язатися з уповноваженою особою, яка здійснювала дану закупівлю (на сьогоднішній день вона звільнилась та перебуває поза межами України через військову агресію проти України) за розглядом документів, які відносяться до даної закупівлі, можемо повідомити, що в протоколі про намір укласти договір за результатами переговорної процедури уповноваженою особою було зазначено обґрунтування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)(«якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;»); було вказано на наявність позитивного висновку експертизи корегованого проекту, зазначено, які саме роботи мають виконуватись і на яку суму, як це вимагається пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону.
Водночас, з метою усунення зауважень, що були зазначені Держаудитслужбою у запиті, додатково надаємо документи, на які містяться посилання в протоколі уповноваженої особи про намір укласти договір, а саме: скан-копію Експертного висновку № 63-21-1-КЕП-КЧ від 8 грудня 2021 року, отриманого від ТОВ «ВІНБУД-ЕКСПЕРТ» та скан-копію протоколу переговорів між ПП «Уманьрембуд 2» та Управлінням освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради від 10 грудня 2021 року щодо необхідності проведення додаткових аналогічних робіт по об’єкту ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19».
Номер:
97f89f1d875a4537a88a0b77a04271f6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.04.2022 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-10-008977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених в повідомленні про намір укласти договір (пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: просимо надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо), звіт про результати проведення попередньої процедури та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d256678ba5d748fdaabd1113d9d83db8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.04.2022 09:32
Опис:
Надаємо Вам документи щодо запиту по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» (Коригування)