• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція будівлі Комунального закладу "Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5" Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».

Завершена

43 460 522.40 UAH з ПДВ
Номер: 1e57dff55278492aafa6f1493e58da43
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 22.04.2022 14:07 - 19.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.04.2022 №3-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 квітня 2022 року № 3-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-12-10-017596-с від 10.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, крім обсягів і видів додаткових аналогічних робіт, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-10-010297-c); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.12.2021 № 1; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 10.12.2021 (далі – Повідомлення); експертний звіт від 30.11.2021 № 05-707-21; довідка ФОП Гайдара Олексія Миколайовича від 09.12.2021 № 091221/1; договір від 21.12.2021 № 483/12-21 (далі – Договір); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 28.04.2022 та 05.05.2022. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На запит про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник зазначив, що під час формування тендерної документації Замовник готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ. Оголошення про закупівлю розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua. Аналізом інформації, оприлюдненої на вищенаведеному сайті, наявності розміщення даних щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером UA-2021-12-10-017596-с не виявлено. З врахуванням вищенаведеного, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на відповідному веб сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Виходячи із змісту вимог пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі з такою підставою повинна здійснюватися при наявності в сукупності таких умов: додаткові роботи чи послуги повинні бути аналогічними, тобто тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у основному договорі про закупівлю; вартість аналогічних робіт та послуг не повинна перевищувати 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю; закупівля за переговорною процедурою здійснюється у того самого учасника протягом трьох років після укладення основного договору. Проведеним аналізом інформації, яка є доступною в електронній системі закупівель, встановлено, що в основному договорі від 11.10.2021 № 348/10-21 (далі – Договір № 348), укладеному за результатами відкритих торгів (ID:UA-2021-09-07-011734-c), види і обсяги робіт на суму 92 255 000,00 грн., зазначені в Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 348, є ідентичними обсягам і видам робіт на суму 43 460 522,40 грн., що зазначені у Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 21.12.2021 № 483/12-21, укладеного за переговорною процедурою. У зв’язку із зазначеним вище, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо ідентичності обсягів і видів робіт та визначенні додаткових аналогічних робіт, зокрема, в яких саме роботах виникла додаткова необхідність закупівлі. Замовник у поясненні зазначив, що в процесі виконання основного Договору по об’єкту: «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 5» Дніпровської міської ради по вул. Івана Акінфієва, 5 в м. Дніпрі (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» від 11.10.2021 № 348/10-21 у замовника виникла необхідність в проведенні додаткових робіт по вищезазначеному об’єкту. Види робіт в основному договорі та договорі, укладеному за результатами переговорної процедури є аналогічними, так як переговорна процедура передбачає виконання саме аналогічних додаткових видів робіт до основного договору. Таким чином, з врахуванням наданих пояснень, під час здійснення моніторингу неможливо дослідити питання щодо правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах, передбачених Законом, в частині обсягів і видів додаткових аналогічних робіт.
Період усунення порушень: 11.05.2022 13:49 - 26.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2022 13:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження прийняті та будуть враховані при подальшій публікації закупівель.
Дата публікації звіту: 16.05.2022 11:17

Запити/Пояснення