• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень

Послуги їдалень. Мова (мовами), якою (якими) повинні буди складені тендерні пропозиції – українська. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування. Математична формула для розрахунку приведеної ціни – не застосовується.

Завершена

28 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 281 000.00 UAH
Номер: 338b4302c5044a6188a2ab9045dd8848
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.06.2022 12:43 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2022 141 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2022 № 141 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13. UA-2021-12-10-004916-b 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти Прилуцької міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно з протоколом від 10.12.2021 № 60, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – учасник-переможець) та Комунального підприємства «Броварське районне виробниче управління об’єднання шкільних їдалень» Броварської районної ради», протокол розкриття від 20.01.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 20.01.2022 № 71, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір від 31.01.2022 № 1, протокол від 02.02.2022 № 79 щодо прийняття рішення уповноваженої особи, додаткові угоди від 31.01.2022 № 1, від 25.03.2022 № 2, та від 31.03.2022 № 3, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 29.06.2022 року. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в абзаці шістнадцятому пункту 1 розділу 3, в пункті 2 розділу 5 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації (файл «ДКТ послуги їдалень Управління освіти Прилуцької міської ради 2022 Нова редакція.doc») вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998, та є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в порушення вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону у підпункті 3.11 пункту 3 розділу 5 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Так, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» з наданням Інформаційної довідки у довільній формі, що містить опис фінансової спроможності підприємства Учасника (не пізніше місячної давності) та документального підтвердження, а саме - фінансової звітності за 2020 рік згідно Розділу ІІ (склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерству Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013. Так, учасником-переможцем надана довідка в довільній формі про фінансову спроможність Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» від 22.12.2021 № 306 разом з копіями квитанцій про отримання фінансової звітності Центром обробки електронних звітів Держстату України (файл «19.Довідка про фінансову спроможність, копії квитанцій, звіт про рух грошових коштів, баланс.pdf»). Однак, зазначений файл та в цілому тендерна пропозиція учасника-переможця не містить фінансової звітності за 2020 рік, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації, пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Крім того, згідно підпункту 3.7 пункту 3 розділу 5 тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації відповідно до Додатку 5 до тендерної документації у вигляді довідки встановленої форми «Відомості про учасника», в якій відображається інформація про: повну назву, код (ЄДРПОУ), правовий статус суб'єкта, організаційно-правову форму, форму власності, юридичну адресу, поштову адресу, телефон, факс, E-mail, місце та дату реєстрації, інформацію про персонал (чисельність), профілюючий напрямок діяльності, найменування банку, що обслуговує учасника, розрахунковий рахунок, МФО, прізвище, ім'я, по-батькові керівника. Так, учасником-переможцем на виконання вищезазначеної вимоги надано довідку «Відомості про Учасника процедури закупівлі» від 22.12.2021 № 294 (файл «6.Відомості про Учасника.pdf») в якій не вказано правовий статус суб'єкта, організаційно-правову форму, форму власності, місце та дату реєстрації, інформацію про персонал (чисельність), що не відповідає вимогам підпункту 3.7 пункту 3 розділу 5 тендерної документації, Додатку 5 до тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 31.01.2022 № 1, додаткові угоди від 31.01.2022 № 1, від 25.03.2022 № 2, та від 31.03.2022 № 3.
Період усунення порушень: 14.07.2022 19:42 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.07.2022 19:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби Північно-Східного офісу Держаудитслужби України від 14.07.2022 (закупівля № UA-2021-12-10-004916-b) повідомляємо, що з огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на те, що Державна аудиторська служба Північно-Східного офісу Держаудитслужби України не конкретизувала яких саме заходів потрібно вжити, управлінням освіти Прилуцької міської ради здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. 1. Притягнуто до дисциплінарної відповідальності, фахівця з публічних закупівель Свистуна Олександру Володимировичу, шляхом оголошення догани, (наказ начальника управління освіти Прилуцької міської ради від 21.07.2022 №91). 2. Зобов’язано фахівця з публічних закупівель Свистуна О. В. пройти навчання у сфері публічних закупівель, для недопущення в подальшому подібних порушень.
Дата публікації звіту: 21.07.2022 16:35

Запити/Пояснення