• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування)

Завершена

2 249 548.02 UAH з ПДВ
Номер: 3f0c3807c2534671a8ad222e68a35144
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 11.04.2022 12:16 - 05.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2022 №98 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2022 №98 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-12-10-017558-c 10.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Полігон» Володимир-Волинської міської ради (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол переговорів від 10.12.2021 №451, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021 року, договір від 24.12.2021 № 625, додаткову угоду від 30.12.2021 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.04.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 20.04.2022 08:15 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 08:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «Полігон» Володимир – Волинської міської ради, зокрема уповноваженою особою у сфері публічних закупівель уважно проаналізовано висновок Північно - Східного офісу Держаудитслужби, щодо моніторингу (ID UA-M-2022-04-08-000011) закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування) (UA-2021-12-10-017558-c). За результатами розгляду вказаний висновок буде враховано з метою недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту: 21.04.2022 14:20

Запити/Пояснення