-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Завершена
2 249 548.02
UAH з ПДВ
Номер:
3f0c3807c2534671a8ad222e68a35144
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 12:16 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2022 №98
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2022 №98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-10-017558-c 10.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Полігон» Володимир-Волинської міської ради (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол переговорів від 10.12.2021 №451, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021 року, договір від 24.12.2021 № 625, додаткову угоду від 30.12.2021 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.04.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
20.04.2022 08:15 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 08:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Полігон» Володимир – Волинської міської ради, зокрема уповноваженою особою у сфері публічних закупівель уважно проаналізовано висновок Північно - Східного офісу Держаудитслужби, щодо моніторингу (ID UA-M-2022-04-08-000011) закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування) (UA-2021-12-10-017558-c).
За результатами розгляду вказаний висновок буде враховано з метою недопущення встановленого порушення у подальшому.
Дата публікації звіту:
21.04.2022 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
b5557ab3a8214a4199bed599d65e5873
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.04.2022 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-10-017558-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме: просимо надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f04f026088de4e069f42b0e68f192a79
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.04.2022 11:25
Опис:
Між Комунальним підприємством «Полігон» Володимир – Волинської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс» 29 червня 2021 року за результатами процедури відкритих торгів укладено договір № 277 на закупівлю робіт по капітальному ремонту вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області. В ході виконання даного договору виникла необхідність у здійсненні додаткових робіт із влаштування зливової каналізації та її відведення, а також розширення автомобільної стоянки. Дані роботи не були передбачені кошторисною документацією та технічним завданням при проведенні закупівлі та укладанні Договору № 277.
З метою коригування кошторисної документації проектній організації були надіслані акт на додаткові роботи, клопотання та завдання на коригування. Скоригована кошторисна документація отримала позитивну експертну оцінку.
Відповідно до умов основного договору № 277 підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта на протязі гарантійного строку, що становить 10 років. Проведення додаткових робіт іншим виконавцем могло призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру під час виконання робіт та подальшої здачі об’єкта в експлуатацію. Крім того, відповідальність за якісне виконання робіт несе один підрядник, що дає можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечує визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому.
Враховуючи вказані обставини, а також те, що виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, які технічно та економічно пов’язані з основним (первинним) договором, причому договірна ціна на додаткові роботи не перевищувала 50 відсотків вартості основного договору, укладеного за результатами проведеного тендера було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Павлова в м. Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».