Зверніть увагу! 16.10.2025 р. у період з 23:00 до 23:59 будуть проводитись планові технічні роботи з покращення сервісу. Прохання враховувати ці обставини при роботі на майданчику. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий (Очікувана вартість на 2022 рік)
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2022 рік. Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
1 540 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 700.00 UAH
Період моніторингу:08.11.2022 11:02 - 30.11.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.11.2022 № 39-З
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-10-004668-b, 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділ освіти Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.12.2021 № 245; перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 22.12.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 22.12.2021 № 265 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «ЗВГ» (далі – ПП «ЗВГ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 30.12.2021 № 296; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані ПП «ЗВГ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 13.01.2022 № 15, звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткові угоди до договору про закупівлю від 02.03.2022 № 1, № 2, № 3 та від 07.11.2022 № 4; пояснення, отримані від Замовника 11.11.2022 в електронній системі закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зокрема, згідно з вимогами пункту 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. Також відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗГВ» такі документи відсутні. Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗГВ» такі документи відсутні. Також учасник відкритих торгів ПП «ЗГВ» не виконав вимоги пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України; не виконав вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації про те, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, та підписав свою тендерну пропозицію не кваліфікованим електронним підписом.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерієві, установленому статтею 16 Закону, а саме: учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку водія автотранспортного засобу Приступи Олександра Олеговича, чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації. Згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та згідно з іншими документами тендерної пропозиції ПП «ЗВГ» Приступа Олександр Олегович є водієм автотранспортного засобу, проте у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича. Документи, на які посилається Замовник під час надання пояснень в електронній системі закупівель 11.11.2022 (медична книжка з виправленнями, лист про орфографічну помилку), у тендерній пропозиції ПП «ЗВГ» відсутні.
На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема, учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Згідно з листом-поясненням від 29.12.2021 № 189, що міститься у тендерній пропозиції, Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, на дату подання тендерної пропозиції у ПП «ЗГВ» відсутній.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, тоді як він надав документи, визначені частиною шостою статті 17 Закону та пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зокрема, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30.12.2021, тоді як документи, визначені частиною шостою статті 17 Закону та пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оприлюднені переможцем відкритих торгів ПП «ЗГВ» 11.01.2022. Відповідна позиція Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо відхилення тендерної пропозиції міститься в листі цього Міністерства від 03.06.2020 № 3304-04/34835-04 «Щодо застосування статті 17 Закону».
Період усунення порушень:17.11.2022 09:14 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:17.11.2022 09:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Відповідно до рішення північного офісу держаудитслужби договір від 13.01.2022 № 15 розірвано
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.11.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 tkachenko.monitoring@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-10-004668-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
3) чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону, якщо:
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції документи, визначені у пункті 1 розділу 1 тендерної документації, зокрема документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки, як це визначено у пункті 1 розділу 1 тендерної документації;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій (пункт 2 розділу 5 тендерної документації);
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (пункт 2 розділу 5 тендерної документації);
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку Приступи Олександра Олеговича, який згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та іншими документами тендерної пропозиції є водієм (у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича), чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації;
- учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 до тендерної документації;
- тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не виконано пункт 1 розділу 3 тендерної документації;
- на порушення частини шостої статті 17 Закону та пункту 1 розділу 3 тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «ЗВГ» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
56738
Номер:acec62489e8142e3905142ec99c2d4be
Назва:Пояснення
Дата опублікування:11.11.2022 15:54
Автор:ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
50079, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 08.11.2022 № 39-3 Черкаси «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий» (Очікувана вартість на 2022 рік) через електронну систему закупівель 08.11.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі» та надати пояснення: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; 2) чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону… Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий» (Очікувана вартість на 2022 рік) у обсязі, необхідному для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Тернівського району міста Кривого Рогу. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним технологом централізованої бухгалтерії відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: Якість товару повинна відповідати діючим стандартам та вимогам ДСТУ 7517:2014 Хліб із пшеничного борошна; Загальні технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://drive.google.com/file/d/1Yln4dvWfJzFZJezY6M5WW3Mls54JMubi/view
Чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону?
Відповідь:
Тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не відхилена відповідно до пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону, тому, що: - учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не порушив жодного з пунктів поданих нижче:
Ст. 31 Закону про публічні закупівлі. Відхилення тендерних пропозицій
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
- «Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції документи, визначені у пункті 1 розділу 1 тендерної документації, зокрема документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики; - учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки, як це визначено у пункті 1 розділу 1 тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що дану вимогу ніяк не можна віднести до Ст. 31 Закону про публічні закупівлі. Відхилення тендерних пропозицій.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій (пункт 2 розділу 5 тендерної документації)?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що дану вимогу на той час, ніхто з учасників не міг підтвердити, так як на той час всюди була черга у лікарнях щодо виявлення або відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу "COVID-19". Мене як Замовника було повідомлено про це листами від Учасників.
Й враховуючи те, що медичний догляд працівників був пройдений, й ніяких захворювань не виявлено, вирішила не відхиляти.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України (пункт 2 розділу 5 тендерної документації)?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що ним було надано інформацію про те, що він чітко розуміє про те, що несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, та надано лист щодо погодження з істотними умовами договору та безумовного його підписання.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку Приступи Олександра Олеговича, який згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та іншими документами тендерної пропозиції є водієм (у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича), чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що ним було надано лист, щодо допущення лікарем під час заповнення медичної книжки орфографічну помилку у прізвищі, й надано медичну книжку з виправленням.
Чому учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 до тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що ним було надано сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), звіт щодо перевірки.
Чому тендерна пропозиція ПП «ЗВГ» не містить накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим не виконано пункт 1 розділу 3 тендерної документації?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхиллено тому, що учасник підписав всю подану документацію електронним підписом.
Чому на порушення частини шостої статті 17 Закону та пункту 1 розділу 3 тендерної документації переможець відкритих торгів ПП «ЗВГ» надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідь:
Учасника ПП «ЗВГ» не було відхилено тому, що учасник повідомив, про те, що площадка тимчасово не працювала у своєму листі.