• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий (Очікувана вартість на 2022 рік)

Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2022 рік. Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

1 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 700.00 UAH
Номер: fd6f30e7677d4531bbe7289dd4efa39a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 08.11.2022 11:02 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.11.2022 № 39-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 08.11.2022 № 39-З Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-004668-b, 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділ освіти Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.12.2021 № 245; перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 22.12.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 22.12.2021 № 265 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «ЗВГ» (далі – ПП «ЗВГ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 30.12.2021 № 296; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані ПП «ЗВГ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 13.01.2022 № 15, звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткові угоди до договору про закупівлю від 02.03.2022 № 1, № 2, № 3 та від 07.11.2022 № 4; пояснення, отримані від Замовника 11.11.2022 в електронній системі закупівель. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зокрема, згідно з вимогами пункту 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасники подають документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. Також відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про використання у своїй діяльності печатки. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗГВ» такі документи відсутні. Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації необхідно надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ стосовно контролю працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб, які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак, схожих на короновірусну хворобу "COVID-19" (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил тощо) під час виконання робочих обов'язків працівників відповідних професій. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗГВ» такі документи відсутні. Також учасник відкритих торгів ПП «ЗГВ» не виконав вимоги пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання погодження з тим, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України; не виконав вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації про те, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному носії особистих ключів учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, та підписав свою тендерну пропозицію не кваліфікованим електронним підписом. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерієві, установленому статтею 16 Закону, а саме: учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції медичну книжку водія автотранспортного засобу Приступи Олександра Олеговича, чим не виконав вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації та вимоги до умов поставки, визначені у додатку 2 до тендерної документації. Згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 29.12.2021 № 175 та згідно з іншими документами тендерної пропозиції ПП «ЗВГ» Приступа Олександр Олегович є водієм автотранспортного засобу, проте у тендерній пропозиції наявна особиста медична книжка Притули Олександра Олеговича. Документи, на які посилається Замовник під час надання пояснень в електронній системі закупівель 11.11.2022 (медична книжка з виправленнями, лист про орфографічну помилку), у тендерній пропозиції ПП «ЗВГ» відсутні. На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема, учасник відкритих торгів ПП «ЗВГ» не надав у складі тендерної пропозиції Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, та інші пов’язані документи, чим не виконав вимоги розділу «Документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися)» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Згідно з листом-поясненням від 29.12.2021 № 189, що міститься у тендерній пропозиції, Сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий на ім’я керівника учасника, на дату подання тендерної пропозиції у ПП «ЗГВ» відсутній. На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ПП «ЗГВ» не відхилена, тоді як він надав документи, визначені частиною шостою статті 17 Закону та пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зокрема, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30.12.2021, тоді як документи, визначені частиною шостою статті 17 Закону та пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оприлюднені переможцем відкритих торгів ПП «ЗГВ» 11.01.2022. Відповідна позиція Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо відхилення тендерної пропозиції міститься в листі цього Міністерства від 03.06.2020 № 3304-04/34835-04 «Щодо застосування статті 17 Закону».
Період усунення порушень: 17.11.2022 09:14 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2022 09:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до рішення північного офісу держаудитслужби договір від 13.01.2022 № 15 розірвано
Дата публікації звіту: 17.11.2022 10:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 19.12.2022 15:39

Запити/Пояснення