-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання групи 1 та Деревина дров’яна непромислового використання групи 2)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
ef41a7bb302349c385d6244f52faf24b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 16:48 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2022 Одеса № 253
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2022 № 253
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
13 UA-2021-12-10-015313-c 10.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чисте місто» Козятинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 10.12.2021 б/н, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Кабак Ганною Юріївною (далі – ФОП Кабак Г.Ю.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 05.01.2022 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю (поставку) товарів від 17.01.2022 № 17-01/22 (далі - Договір), пояснення отримані 11.10.2022 та 17.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пунктах 1 та 3 розділу 2 Додатку 3 до ТД Замовник визначив, що переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи за формою визначено законодавством, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону (оригінал або копія довідки про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане із хабарництвом та відмиванням коштів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати; документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону (оригінал або копія довідки про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати відповідно.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 22/29890 від 10.01.2017 (який діяв станом на момент проведення процедури закупівлі), довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 щодо ненадання переможцем ФОП Кабак Г.Ю. вищезазначених документів, Замовник 17.10.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що при завантаженні документів відбувся технічний збій в систему закупівель, що спричинило неповне завантаження документів. Внаслідок чого не було підвантажено довідки територіального сервісного центру МВС про відсутність судимості Кабак Г.Ю. Однак вказані документи, в тому числі і відповідна довідка були надані перед підписанням договору.
Однак учасником ФОП Кабак Г.Ю. як переможцем процедури закупівлі не надано у спосіб, зазначений в ТД, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 5 та 12 частини першої статті 17 Закону, а саме: документ за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати, чим не дотримано вимоги пунктів 1 та 3 розділу 2 Додатку 3 до ТД.
Отже на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Кабак Г.Ю. у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ФОП Кабак Г.Ю. укладено Договір.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, в укладеному Договорі відсутній пункт 7.5 розділу 7 «Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за договором у випадку настання форс-мажорних обставин», який міститься в проекті договору, що є Додатком 5 до ТД, а також підпункт 2 пункту 11.3 розділу 11 Договору не відповідає підпункту 2 пункту 11.3 розділу 11 проекту договору в частині незазначення Державної служби статистики України, як органу, який може видавати підтверджуючі документи щодо зміни ціни.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 стосовно вищезазначених розбіжностей, Замовник 17.10.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що при скануванні підписаного Договору технічними засобами не було в повній мірі відображено всіх положень Договору у зв’язку з технічними налаштуваннями такого технічного засобу. Зокрема розширення налаштувань сканеру не охоплювало в повному обсязі розміру сторінок аркушів підписаного Договору. Також до пояснення надано Договір у повному обсязі.
Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме - договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення
Враховуючи вищезазначене, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір не у повному обсязі, а саме відсутній пункт 7.5 розділу 7 «Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за договором у випадку настання форс-мажорних обставин» та неповністю підпункт 2 пункту 11.3 розділу 11 Договору в частині незазначення Державної служби статистики України, як органу, який може видавати підтверджуючі документи щодо зміни ціни.
Період усунення порушень:
19.10.2022 15:13 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 15:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби від 19.10.2022 року щодо зобов'язань усунення порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що порушення усуното шляхом заключення додаткової угоди до договору про закупівлю (поставку) товарів №17-01/22 від 17.01.2022 року про розірвання данного договору. Також повідомляємо, що при завантаженні звіту про виконання договору закупівлі виникла технічна помилка, а саме невірно вказана сума оплати за договором. По даному договору ніяких зобовязань з боку замовника та з боку постачальника не відбувались. Про що складено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 26.10.2022 року та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-10-015313-c від 26.10.2022 року (документи додаються).
Дата публікації звіту:
26.10.2022 15:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.10.2022 13:46
Запити/Пояснення
Номер:
5783bd2e8c4242b49a981073ef41a878
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2022 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bc3398626e2f4bbe81a106914d94a0cd
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2022 15:29
Опис:
Пояснення на запит
05.10.2022 року на підставі наказу №253 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання групи 1 та Деревина дров’яна непромислового використання групи 2» (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-10-015313-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-10-015313-c).
06.10.2022 року Південним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит).
На виконання вимоги надаємо наступні пояснення.
1. Згідно п. 8 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Разом з тим, джерелом фінансування для Закупівлі є власні кошти Замовника, отриманні ним при провадженні господарської діяльності.
З викладеного вбачається, що бюджетні призначення для даної Закупівлі не передбачалися.
При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі формувалася виходячи з наступних підстав.
По – перше, були отриманні комерційні пропозиції від постачальників аналогічного товару задля вивчення ринку на предмет вартості такого товару на ринку.
Крім того, було здійснено моніторинг цін на «Прозорро» на аналогічний вид товару.
2. Щодо обґрунтування технічних характеристик до предмета закупівлі, то повідомляємо, що при визначені технічних характеристик було враховано технічні характеристики обладнання котелень, за допомогою яких здійснювалося постачання тепла до споживачів. Адже дрова закуповувалися Замовником для їх використання при наданні послуг теплопостачання. При наданні послуг теплопостачання використовувалися в т.ч. котли, в технічних характеристиках яких вказувалися вимоги до дрів, які можуть використовуватися, що в свою чергу сприятиме найбільш ефективному функціонування таких котлів.
Також, при визначені технічних характеристик предмета Закупівлі враховано і технічні параметри виду деревини, які відрізняються своєю кращою тепловіддачею, тривалістю їх горіння, кількістю викидів (дим, смоли), складністю їх підготовки (сушіння, складування) та зберігання.
3. Щодо визначення кількості товару, який планувався до закупівлі, повідомляємо, що кількісні характеристики визначалися з врахуванням кількості деревини, яка необхідна Замовнику для надання послуг з теплопостачання. Зокрема, було враховано кількість котелень, які знаходяться на балансі Замовника та які задіяні при наданні Замовником послуг з теплопостачання до споживачів в межах м. Козятина. Також було враховано орієнтовну кількість деревини, яка використовується в середньому на одну котельню, та кількість днів, коли необхідно надавати послуги з теплопостачання та з врахуванням залишків деревини, що мав би залишитися у Замовника станом на кінець 2021 року. Шляхом проведення математичних обрахунків, було визначено кількість товару, який потрібно закупити.
4. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то повідомляємо, що КП «Чисте місто» Козятинської міської ради не має особистого веб-сайту. Веб-сайт Козятинської міської ради https://komr.gov.ua.
Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, оприлюдненню підлягає інформація щодо закупівлі за державні кошти. При цьому, дана Закупівля планувалася до здійснення за власні кошти Замовника, отриманні ним від здійснення господарської діяльності.
Номер:
b9044b50ec3544858257be93a17ab1d7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2022 15:28
Опис:
Пояснення на запит
05.10.2022 року на підставі наказу №253 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання групи 1 та Деревина дров’яна непромислового використання групи 2» (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-10-015313-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-10-015313-c).
06.10.2022 року Південним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит).
На виконання вимоги надаємо наступні пояснення.
1. Згідно п. 8 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Разом з тим, джерелом фінансування для Закупівлі є власні кошти Замовника, отриманні ним при провадженні господарської діяльності.
З викладеного вбачається, що бюджетні призначення для даної Закупівлі не передбачалися.
При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі формувалася виходячи з наступних підстав.
По – перше, були отриманні комерційні пропозиції від постачальників аналогічного товару задля вивчення ринку на предмет вартості такого товару на ринку.
Крім того, було здійснено моніторинг цін на «Прозорро» на аналогічний вид товару.
2. Щодо обґрунтування технічних характеристик до предмета закупівлі, то повідомляємо, що при визначені технічних характеристик було враховано технічні характеристики обладнання котелень, за допомогою яких здійснювалося постачання тепла до споживачів. Адже дрова закуповувалися Замовником для їх використання при наданні послуг теплопостачання. При наданні послуг теплопостачання використовувалися в т.ч. котли, в технічних характеристиках яких вказувалися вимоги до дрів, які можуть використовуватися, що в свою чергу сприятиме найбільш ефективному функціонування таких котлів.
Також, при визначені технічних характеристик предмета Закупівлі враховано і технічні параметри виду деревини, які відрізняються своєю кращою тепловіддачею, тривалістю їх горіння, кількістю викидів (дим, смоли), складністю їх підготовки (сушіння, складування) та зберігання.
3. Щодо визначення кількості товару, який планувався до закупівлі, повідомляємо, що кількісні характеристики визначалися з врахуванням кількості деревини, яка необхідна Замовнику для надання послуг з теплопостачання. Зокрема, було враховано кількість котелень, які знаходяться на балансі Замовника та які задіяні при наданні Замовником послуг з теплопостачання до споживачів в межах м. Козятина. Також було враховано орієнтовну кількість деревини, яка використовується в середньому на одну котельню, та кількість днів, коли необхідно надавати послуги з теплопостачання та з врахуванням залишків деревини, що мав би залишитися у Замовника станом на кінець 2021 року. Шляхом проведення математичних обрахунків, було визначено кількість товару, який потрібно закупити.
4. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то повідомляємо, що КП «Чисте місто» Козятинської міської ради не має особистого веб-сайту. Веб-сайт Козятинської міської ради https://komr.gov.ua.
Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, оприлюдненню підлягає інформація щодо закупівлі за державні кошти. При цьому, дана Закупівля планувалася до здійснення за власні кошти Замовника, отриманні ним від здійснення господарської діяльності.
Номер:
ee344a440a324c959fe9ac511a8d9096
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2022 18:14
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Між Замовником та фізичною особою-підприємцем Кабак Ганною Юріївною (далі – ФОП Кабак Г.Ю.) укладено договір про закупівлю (поставку) товарів від 17.01.2022 № 17-01/22 (далі - Договір).
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, в укладеному Договорі відсутній пункт 7.5 розділу 7 «Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за договором у випадку настання форс-мажорних обставин», який міститься в проекті договору, що є Додатком 5 до тендерної документації (далі - ТД), а також підпункт 2 пункту 11.3 розділу 11 Договору не відповідає підпункту 2 пункту 11.3 розділу 11 проекту договору в частині зазначення Державної служби статистики України, як органу, який може видавати підтверджуючі документи щодо зміни ціни.
Поясніть вищезазначену зміну умов в укладеному Договорі та надайте його додатково до пояснення.
2. Відповідно до пункту 1 та 3 розділу 2 Додатку 3 до ТД переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи за формою визначено законодавством, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону (оригінал або копія довідки про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, повязане із хабарництвом та відмиванням коштів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати; документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону (оригінал або копія довідки про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати відповідно.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 22/29890 від 10.01.2017 (який діяв станом на момент проведення процедури закупівлі), довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кабак Г.Ю. у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону?
3. Надайте інформацію (підтверджуючі документи) щодо стану виконання Договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ddc9b2b24bec481696c7d51f94ea4120
Назва:
відповідь на запит від 13.10.2022
Дата опублікування:
17.10.2022 17:43
Опис:
Пояснення на запит
05.10.2022 року на підставі наказу №253 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання групи 1 та Деревина дров’яна непромислового використання групи 2» (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-10-015313-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-10-015313-c).
13.10.2022 року Південним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит).
На виконання вимоги надаємо наступні пояснення.
1. Щодо невідповідності оприлюдненого договору, підписаного між ФОП Кабак Г.Ю. та КП, проекту договору (додаток 5 до ТД) повідомляємо, що вказані твердження не відповідають дійсності. Адже договір № 17-01/22 від 17.01.2022р., підписаний між ФОП Кабак Г.Ю. та КП в повній мірі відповідає проекту договору, викладеному в додатку 5 до ТД . на підтвердження чого приєднуємо до даних пояснень фотокопію даного договору. Та обставина, що наявна на електронному майданчику закупівель «Прозорро» сканкопія договору не відображає в повній мірі всі положення договору, спричинено тими обставинами, що при скануванні підписаного договору технічними засобами не було в повній мірі відображено всіх положень договору у зв’язку з технічними налаштуваннями такого технічного засобу. Зокрема розширення налаштувань сканеру не охоплювало в повному обсязі розміру сторінок аркушів підписаного договору.
2. Щодо інформації про стан виконання договору № 17-01/22 від 17.01.2022р. повідомляємо, що сторонами не було виконано зобов’язань по даному договору взагалі. ФОП Кабак Г.Ю. не здійснювала жодної поставки товару, а КП, в свою чергу, не здійснило жодної проплати.
3. Щодо надання ФОП Кабак Г.Ю. підтвердження виконання нею вимог ТД в частині ч. 2 додатку 3 до ТД, а саме: надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої статті 17 Закону, повідомляємо наступне.
ФОП Кабак Г.Ю. на виконання вимог ТД було завантажено до електронної системи закупівель документи, які згідно із вимогами ч. 2 додатку 3 до ТД необхідно було завантажити переможцю торгів. Разом з тим, з пояснень ФОП Кабак Г.Ю. вбачається, що при завантаженні документів відбувся технічний збій в систему закупівель, що спричинило неповно до завантаження документів. Внаслідок чого не було підвантажено довідки територіального сервісного центру МВС про відсутність судимості Кабак Г.Ю. Однак вказані документи, в т.ч. і відповідна довідка були надані КП перед підписанням договору. Зважаючи на те, що станом на січень 2022 року КП мало гостру необхідність у закупівлі деревини, що була предметом даної закупівлі, і враховуючи ту обставину, що фактично Кабак Г.Ю. не мала судимості та відповідала в повній мірі положенням ч. 2 додатку 3 до ТД та вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», з учасником Кабак Г.Ю. було укладено договір.
Додатки:
1) Фотокопія договору № 17-01/22 від 17.01.2022р.
2) Сканкопія довідки територіального сервісного центру МВС про відсутність судимості Кабак Г.Ю.