• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

2 825 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 129.00 UAH
Номер: a63789d3fe7b4ef0ae4de744c32f13e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-28-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.01.2022 17:42 - 19.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2022 33 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 33 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 6. UA-2021-12-10-005641-a 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16.02.2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ВОДА» Валківської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.12.2021 №10/12, тендерну пропозиція ТОВ «ЕРНЕРІНГ» (далі – учасник, учасник-переможець), протокол розкриття тендерної пропозиції від 31.12.2021 №31/12, повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021, договір від 20.01.2022 №1 на загальну суму 2 025 819,78 грн, додаткова угода від 07.02.2022 №1. За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товару або місце виконання робіт чи надання послуг, чим порушено пункт 3 частини 2 статті 21 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого допущено до аукціону встановлено, що учасник ТОВ «ЕРНЕРІНГ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, відповідно до вимог пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів» Додатку 3 до тендерної документації пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «ЕРНЕРІНГ» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником в тендерній пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 23.12.2021 №13/14, в якій вказано договір від 04.01.2021 №04012021, укладений з Державною реабілітаційною установою «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» та договір від 21.02.2020 №18/02/33, укладений з Комунальним некомерційним підприємством Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня». Також, на виконання вимог пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів» Додатку 3 до тендерної документації пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «ЕРНЕРІНГ» в тендерній пропозиції надано копії листів-відгуків контрагентів від 23.10.2020 №04-17-1036 Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» та від 18.05.2021 №01-13/345 Державної реабілітаційної установи «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю», тоді як вимогами Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання оригіналів листів-відгуків. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив переможцем та уклав договір від 20.01.2022 №1 на загальну суму 2 025 819,78 гривень.
Період усунення порушень: 16.02.2022 18:12 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2022 18:12

Оскарження висновку в суді

Опис: ЗАМОВНИК Комунальне підприємство "Вода" Валківської міської ради Харківської області не згоден із змістом, викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та подає заяву до Харківського окружного адміністративного суду "Про визнання дій протиправними та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі"
Дата публікації: 23.02.2022 14:32

Запити/Пояснення