• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові роботи. Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів гімназія" в м. Шумськ Тепрнопільська обл.

Завершена

579 267.02 UAH з ПДВ
Номер: 30dbe06487ce4faebeede9983e3c9c86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.09.2022 11:12 - 01.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.09.2022 № 194 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2021-12-10-003214-b 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення в повідомленні про намір укласти договір визначеної Законом інформації установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, установлено порушення пункту 5 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради (далі – Замовник), протокол виїзної наради щодо внесення змін в обсяги робіт від 01.12.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, договір про закупівлю робіт від 21.12.2021 № 560 (далі - Договір). За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, відповідно до якого умовою застосування переговорної процедури визначив необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021 не містить експертних, нормативних та технічних документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та надання Замовником експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи з вищезазначених питань. Враховуючи вищезазначене, Замовник під час проведення моніторингу цієї процедури закупівлі документально не обґрунтував та не підтвердив наявності підстав щодо застування зазначеної переговорної процедури закупівлі на загальну суму 579 267,02 грн, чим недотримався вимог, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 27.09.2022 17:22 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 17:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 09 вересня 2022 року на підставі наказу №194 Державна аудиторська служба Україна розпочала моніторинг переговорної процедури закупівлі по предмету «Додаткові роботи. Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів гімназія" в м. Шумськ Тепрнопільська обл.» (id: UA-2021-12-10-003214-b), за результатами якого встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 5 частини другої статті 40 Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі також було надано запити для надання пояснень, а саме: «1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» На порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Управлінням освіти, культури, молоді, спорту та туризму протягом встановленого Законом терміну не надано відповідних пояснень (документів) у зв’язку із виникненням непередбачуваних обставин, а саме - не було відомо про початок проведення моніторингу переговорної процедури. Дані обставини зумовлені звільненням у зв’язку із виходом на пенсію голови тендерного комітету (із 2022 року – уповноваженої особи) Заблоцького Василя Леонтійовича (наказ додається). Оскільки повідомлення про початок моніторингу надійшло на його особисту електронну пошту shm.gr.os.ten@ukr.net, до якої працююча уповноважена особа Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради Тимощук Віталій Олександрович (а також жоден із членів тендерного комітету ) не мав доступу. Інформація щодо моніторингу закупівлі була випадково побачена 04.10.2022р., що унеможливило надання необхідних документів та роз’яснень. Зважаючи на вищеописане повідомляємо: 1. Щодо встановлених порушень частини шостої статті 40, пункту 5 частини другої статті 40 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» - обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі, експертними, нормативними, технічними та іншими документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є Протокол виїзної наради щодо внесення змін в обсяги робіт на Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів гімназія" в м. Шумськ Тернопільська обл." від 01.12.2021 р.(додається), який оприлюднений в електронній системі закупівель під файлом «протокол наради.pdf». 2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначеня очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисного розрахунку вартості додаткових робіт, розробленого підрядною організацією (додається), який оприлюднений в електронній системі закупівель під файлом «кошторис.pdf». З метою недопущення у майбутньому виявлених порушень Управлінням освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради проведено роз’яснювальну роботу щодо бездіяльності з усіма причетними особами. Єдину уповноважену особу установи Тимощука Віталія Олександровича направлено на навчання по підвищенню знань у сфері публічних закупівель ( лист додається), а також здійснити необхідні дії на авторизованому електронному майданчику щодо перевірки актуальності введених даних про відповідальних осіб за проведення закупівель.
Дата публікації звіту: 04.10.2022 17:22

Запити/Пояснення