-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свіжоморожена ягода , горошок свіжоморожений код за ДК 021:2015 – 15330000-0 «Оброблених фруктів та овочів»
Тендерні пропозиції надаються українською мовою. Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Завершена
1 878 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 390.00 UAH
Номер:
2ae9192821924ec08d017ab1a413dd23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 14:10 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2022 № 314
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-10-010725-c, 10.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 6 частини дванадцятої статті 29, частин першої та другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог пункту 6 частини дванадцятої статті 29, частин першої та другої статті 31 розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII«Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-10-009784-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Ничипорука Петра Петровича (щодо правомірності його відхилення Замовником), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Савчук Світлани Іванівни (далі – ФОП Савчук С.І.); протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021;повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи та інформацію; договір про закупівлю від 10.01.2022 №4Т та додаткові угоди від 18.01.2022 №1, від 04.11.2022 №2 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки та вказано, що перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998.
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Ничипорука П.П. пропозицію вказаного учасника Замовником відхилено на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, про що складено протокол від 29.12.2021 (опублікований в електронній системі закупівель 29.12.2021).
У частині першій статті 31 Закону наведено підстави для відхилення тендерних пропозицій із зазначенням, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації такого відхилення в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до норм частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 6 частини дванадцятої статті 29 Закону, протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
У протоколі від 29.12.2021 зазначено лише, що згідно абз.2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, у вказаному протоколі підстави такого відхилення з посиланням на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність відсутні, чим порушено вимоги пункту 6 частини дванадцятої статті 29, частин першої та другої статті 31 Закону.
На запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником під час моніторингу було надано відповідну аргументацію щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ничипорука П.П.
Період усунення порушень:
15.11.2022 13:08 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 13:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Західним офісом Держаудитслужби було зобов’язано Замовника усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель. Управлінням освіти і науки Новоград-Волинської міської ради було розроблено перелік заходів щодо недопущення у подальшому порушення Закону при складанні тендерної документації та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Дата публікації звіту:
17.11.2022 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
3e337b38d8c1403f93b857398812fc7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2022 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-010725-c, яка проводилась управлінням освіти і науки Новоград -Волинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d567310050a346a39877ab54da4b993d
Назва:
Відповідь розяснення на свіжоморожені ягоди.
Дата опублікування:
31.10.2022 10:19
Опис:
1.Розрахунок розміру очікуваної вартості, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалися працівниками групи центрального господарського обслуговування (інженером-технологом, економістом). На підставі розрахунків та поданої заявки про закупівлю Тендерним комітетом Замовника проведено закупівлю свіжоморожена ягода, горошок свіжоморожений код за ДК 021:2015 – 15330000-0 «Оброблених фруктів та овочів» за процедурою "відкритих торгів"(розрахунок додається).
Згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” овочі, фрукти та ягоди повинні бути представлені у максимальному розмаїтті, різних формах, у складі готових страв.
У різні сезони можуть пропонуватися свіжі, морожені, сушені та квашені овочі, фрукти та ягоди з вмістом солі, цукру та жиру відповідно до встановлених МОЗ вимог щодо організації харчування в закладах освіти. Тому вимоги до овочів, фруктів та ягод були встановлені: «За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією продукти харчування повинні відповідати наступній характеристиці: Свіжоморожена ягода – (малина, вишня,абрикос) повинні бути швидкозаморожені, зрілі чисті без механічних пошкоджень. Колір притаманний даному виду свіжих ягід у споживчій стадії зрілості, без сторонніх запахів та смаків. Асорті допускаються наявність таких ягід: вишня, абрикос. Не допускаються плоди зелені та гнилі. Плоди повинні бути без перевищеного вмісту хімічних речовин, механічного пошкодження. Видима частина продукту в пакуванні повинна відповідати вмісту всєї пакувальної одиниці.
Горошок свіжоморожений: повинен бути швидкозаморожений,зерна горошку мають бути однорідними, свіжими, цілими з тонкою і ніжною оболонкою темно-зеленого кольору, ніжної консистенції і солодким не крохмалистим смаком.
2. http://nvmr.osv.org.ua
Номер:
184950e23f8c4210a8957225a10bd41e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2022 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-010725-c, яка проводилась управлінням освіти і науки Новоград -Волинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Ничипорука П.П. пропозицію вказаного учасника відхилено на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, про що складено протокол від 29.12.2021 (опублікований в електронній системі закупівель 29.12.2021).
У частині першій статті 31 Закону наведено підстави для відхилення тендерних пропозицій із зазначенням, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації такого відхилення в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до норм частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Водночас, у протоколі від 29.12.2021 зазначено лише, що згідно абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, у вказаному протоколі підстави такого відхилення з посиланням на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність відсутні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з відповідним обґрунтуванням відповідно до норм частини першої та частини другої статті 31 Закону щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Ничипорука П.П.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f657273c365d4b05af75ab5374c5a897
Назва:
Пояснення щодо відхилення пропозиції ФОП Ничипорука П.П.
Дата опублікування:
10.11.2022 09:58
Опис:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Ничипорку П.П. по закупівлі ID: UA-2021-12-10-010725-c, свіжомороженої ягоди, квасолі свіжомороженої, горошку свіжомороженого код за ДК 021:2015 – 153330000-0 «оброблені фрукти та овочі», пропозицію вказаного учасника відхиленого на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», про що складено протокол від 29.12.2021, так як не було наданр документи ,які вимагалися у розділі ІІІ тендерної документації, а саме: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання Учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах).
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
5.1.1.1. - копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (дійсну на дату подання пропозиції) в заклади освіти (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи).
5.1.1.2. - не менше однієї копії договору (зі всіма додатками до нього);
- копії видаткових накладних (або податкових, або товарно-транспортних накладних), що підтверджують отримання покупцем (Замовником) згідно аналогічного договору товару за вказаним договором (в кількості від однієї до трьох одиниць) .
А також згідно пункту шість розділу ІІІ тендерної документації відсутні кольорові сканкопії сертифікатів ДСТУ ISО 22000 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника, декларацію виробника або якісне посвідчення чи інші товаросупровідні документи(строк видачі яких не більше 60 днів до дати оголошення); яка підтверджує державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Таким чином, рішення тендерного комітету пропозицію учасника ФОП Ничипорука П.П. була визнана такою, що не відповідає вимогам Замовника і потребує відхиленню.