-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко ультрапастеризоване питне коров’яче, рисове молоко (напій) (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки)
Завершена
1 369 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 845.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 845.00 UAH
Номер:
b9a19fe175e84d22a9ba2eb4901f4f7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-03-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2022 00:00
Період моніторингу:
03.02.2022 16:43 - 25.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2022 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.02.2022 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-12-10-007635-c 10.12.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції учасника фірми «Люстдорф» за відсутності підстав, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд і відхилення цінової пропозиції, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 грудня 2021 року (протокол №54/1, далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Семенюка О. В., Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, ТОВ «Вінпродтрейд», вимоги про усунення порушення від 30 грудня 2021 року та рішення Замовника від 30 грудня 2021 року, рішення уповноваженої особи від 28 грудня 2021 року (протоколи №54/4, 54/5) та від 04 січня 2022 року (протокол №54/9), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17 січня 2022 року №27, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 11 лютого 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що Замовником, згідно інформації в протоколі розкриття тендерних пропозицій та рішенні уповноваженої особи від 28 грудня 2021 року (протокол №54/5), відхилено тендерну пропозицію Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі – Фірма «Люстдорф») з ціновою пропозицією 1 216 152,0 грн, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема умовам додатку №3 тендерної документації, в частині надання завірених копій або сканкопій результатів проходження обов’язкових медичних оглядів працівників учасника, які здійснюватимуть доставку продуктів харчування.
Водночас, додатком 3 тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасник повинен надати документи згідно із переліком, зокрема завірені копії або сканкопії медичних книг з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів працівників учасника, які здійснюватимуть доставку продуктів харчування.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150 (далі – Наказ №150) затверджено форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення, згідно із якою особиста медична книжка видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності та заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я, а також передбачає наявність інформації щодо прізвища, ім'я та по батькові оглянутої особи; найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа; назви професії; дати проведеного та наступного медичних оглядів, найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд та допуску даної особи до роботи.
При цьому, Замовником в тендерній документації окремих вимог щодо надання учасниками інших документів не встановлено.
Поряд із цим, учасником фірмою «Люстдорф» у складі своєї тендерної пропозиції надано сканкопії особистих медичних книжок двох водіїв (файли «Мед_Фещук», «Мед_Лукіянчук») із наявною в них інформацією, що передбачена формою первинної облікової документації «Особиста медична книжка» (№1-ОМК), затвердженою наказом №150, а відтак виконано вимогу тендерної документації.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію фірми «Люстдорф», яка менше на 130 035,60 грн ніж цінова пропозиція наступного учасника, за відсутності підстав, визначених у абзаці 2 пункті 2 частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
24.02.2022 13:37 - 15.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2022 13:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір № 27 від 17.01.2022 року розірвано 03 березня 2022 року, але на майданчик ще не завантажено, оскільки ще не всі заклади здали видаткові накладні для підрахунку бухгалтерією загальної суми придбаного товару. У зв'язку із введенням воєнного стану дану Додаткову угоду оприлюднимо на протязі трьох робочих днів. Також повідомляємо, що 01 березня 2022 року Замовником було оголошено закупівлю молока (ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-01-002777-a).
Дата публікації звіту:
03.03.2022 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
51c19604518248ffbd0c38ce3933c116
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.02.2022 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока ультрапастеризованого питного коров’ячого, рисового молока (напою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-10-007635-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Що слугувало підставою для прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженої відповідальністю (протокол уповноваженої особи від 28 грудня 2021 року №54/5), оскільки додатком №3 тендерної документації визначено надання учасником завірених копій або сканкопій медичних книг з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів працівників учасника, які здійснюватимуть доставку продуктів харчування, а даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сканкопії особистих медичних книжок двох водіїв, в яких міститься інформація передбачена формою первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150?
3. Надайте документальні підтвердження повторного розгляду тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженої відповідальністю, вимоги про здійснення якого, згідно оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації, задоволені замовником.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6d484e6e7be94f8b82d19885f4487ed0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.02.2022 14:08
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі Молоко ультрапастеризоване питне коров’яче, рисове молоко (напій) (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-10-007635-c) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: Визначення потреби в товарі, розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до норм та вимог харчування затверджених КМУ та МОЗ України та кількості дітей, які харчуються у закладах освіти.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось шляхом аналізу ринку через загальнодоступну інформацію щодо цін на молоко питне ультрапастеризоване та молоко рисове (напій), яка міститься у відкритих джерелах та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
на підставі бюджетного запиту.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін в мережі інтернет, Prozorro Market останніх цін, визначених в договорі про постачання молока. Ціна очікуваної вартості закупівлі становить 1369000,00 грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку вебсайту, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
2. Що слугувало підставою для прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженої відповідальністю (протокол уповноваженої особи від 28 грудня 2021 року №54/5), оскільки додатком №3 тендерної документації визначено надання учасником завірених копій або сканкопій медичних книг з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів працівників учасника, які здійснюватимуть доставку продуктів харчування, а даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сканкопії особистих медичних книжок двох водіїв, в яких міститься інформація передбачена формою первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150?
Відповідь: Коли уповноважена особа приймала рішення про відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, вона керувалася тим, що результати проходження обов'язкових медичних оглядів мають зазначатися у Медичній карті огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я (форма №140-5/О). У даній Медичній карті відповідні лікарі роблять записи (висновки) про те, чи людина здорова. Після того, як Медична карта працівника буде заповнена, він (працівник) звертається до терапевта, який і ставить штамп "Допускається до роботи".
Після відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю даний Учасник подав вимогу щодо дискваліфікації, яку Замовник задовольнив. Але кнопка, за якою можна повторно розглянути тендерну пропозицію, не з'явилася. Тоді замовник зателефонував на майданчик Zakupki.prom.ua із даним питанням. Оператор повідомив, що на їх майданчику не реалізована дана опція, і кнопка не з'явиться після задоволення вимоги у відкритих торгах. Також на гарячій лінії зазначили, що лише після розгляду та задоволення скарги в АМКУ з'являється можливість повторного розгляду тендерної пропозиції. Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю не подала скаргу до АМКУ, тому замовник був вимушений перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
3. Надайте документальні підтвердження повторного розгляду тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженої відповідальністю, вимоги про здійснення якого, згідно оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації, задоволені замовником.
Відповідь: Замовник не може надати документальні підтвердження повторного розгляду тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженої відповідальністю, оскільки на майданчику Zakupki.prom.ua не реалізована технічна можливість повторного розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах після задоволення вимоги учасника. Така можливість є лише у спрощених закупівлях.
Для підтвердження даної інформації Замовник надає Лист від майданчика.
Додаткове пояснення уповноваженої особи
Оскільки уповноважена особа прийнята на роботу тільки 09 вересня 2021 року, у неї ще не було значного досвіду у закупівлях. До цього вона займалася тільки спрощеними закупівлями та закупівлями без використання електронної системи. Конкурентні процедури проводив Тендерний комітет, який був ліквідований через незначний проміжок часу.