-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм, код 34940000-8 за ДК 021-2015 «Залізничне обладнання»
Поставка Товару здійснюється на умовах DDP згідно з INCOTERMS -2010 за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9. При цьому транспортування Товару проводиться за кошти Постачальника, і вартість такої доставки входить в ціну Договору. 28 найменувань Забезпечення виконання договору про закупівлю:1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Завершена
62 570 006.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312 850.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 312 850.03 UAH
Номер:
58f002aa355a46f0ba0d35690fef7e05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 16:39 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ» та ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ») та «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій 14.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2022, договір про закупівлю від 07.02.2022 № 52.22-36, пояснення та документи Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), надані 15.02.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
17.06.2022 17:48 - 23.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 17:48
Номер:
2b7f3aa5b0d24317bf8fcb77778ece87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 10:01 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 10.12.2021 № 262.
Період усунення порушень:
02.03.2022 20:04 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2022 20:04
Запити/Пояснення
Номер:
791e611d7b1b4ec68b90993203532f9a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2022 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-10-005638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bf5a7993592f4fc884e3762dc96be8b7
Назва:
на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 11 лютого 12:58 до процедури закупівлі: Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм, код 34940000-8 за ДК 021-2015 «Залізничне обладнання», оголошення про проведення оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № ID:UA-2021-12-10-005638-c,
Дата опублікування:
15.02.2022 10:55
Опис:
Інформуємо:
Відповідно до пункту 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю, розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації переможцем вищезазначеної закупівлі ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", перед підписанням договору було сплачено виконання договору про закупівлю, гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу: а саме 1% (один відсоток) ціни договору в розмірі 622 470.00 грн. ( Шістсот двадцять дві тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ ( копія платіжного доручення № 8040 від 02.02.2022р. додається).
Згідно документального підтвердження відповідності, про що свідчить лист від 14.02.2022 № 34-05/164, наданий Змовником - ініціатором процедури закупівлі – начальником Служби колії Л. Васьківським: Необхідна кількість заявлених матеріалів визначена згідно затвердженою виробничою програмою Служби колії КП «Київпастранс» на 2022 рік на підставі проведених розрахунків по конкретним видам ремонтів (для капітальних та середніх ремонтів) та прийнятої періодичності у відповідності з вимогами ГСТУ 204.04.05.005-2004 «Колії трамвайні. Система технічного обслуговування та ремонту». Наказ КП «Київпастранс» від 08.06.2021р. № 100 «Про затвердження виробничої програми Служби колії на 2022 рік» (додається). Обсяги матеріалів, які необхідні для виконання ремонтів трамвайних колій в 2022 році практично не відрізняються від щорічних обсягів, які склалися останнім часом на протязі тривалого періоду.
Якісні характеристики заявлених матеріалів визначені на підставі ДСТУ, ГОСТ та ТУ, посилання на які наведені в технічних вимогах до предмету закупівлі Додатку 5 Тендерної документації.
Ціни на заявлені матеріали визначені в результаті моніторингу, який наданий Управлінням матеріально-технічного забезпечення КП «Київпастранс» листом № 15/1954 від 03.11.2021р, на основі комерційних пропозицій: ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» № 281 від 18.10.2021 р.. та ТОВ «ОВМ ФІНАНС»№ 326 від19.10.2021р. (додаються).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- закупівля проводиться за рахунок власних коштів підприємства, отже надати посилання не є можливим.
Додатки:
1. Платіжне доручення – на 1арк.
3. Наказ Служби колії – на 18 арк.
2. Моніторинг – на 4 акр.