• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Рейки залізничні типу Р65, рейки трамвайні типу РТ62 і LK1, стрілки трамвайні однопері Р=50м і Р=30м, стрілки трамвайні двопері Р=50м, хрестовини стрілочних переводів Р=50м і Р=30м; пера стрілок трамвайних одноперих Р=50м і Р=30м, накладки стикові для рейок Р65 і РТ62, підкладки Д65 (ДЛ65), КБ65 (КБЛ65), КД65 (КДЛ65), клеми колійні ПК, костилі колійні і шурупи колійні, скріплення ЛС, тяги колійні Ø24мм, код 34940000-8 за ДК 021-2015 «Залізничне обладнання»

Поставка Товару здійснюється на умовах DDP згідно з INCOTERMS -2010 за адресою: 02105, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9. При цьому транспортування Товару проводиться за кошти Постачальника, і вартість такої доставки входить в ціну Договору. 28 найменувань Забезпечення виконання договору про закупівлю:1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.

Завершена

62 570 006.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312 850.03 UAH
Номер: 58f002aa355a46f0ba0d35690fef7e05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2022 16:39 - 18.06.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.05.2022 № 83 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ» та ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР ТРЕЙДИНГ») та «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій 14.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2022, договір про закупівлю від 07.02.2022 № 52.22-36, пояснення та документи Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), надані 15.02.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 17.06.2022 17:48 - 23.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 17:48
Номер: 2b7f3aa5b0d24317bf8fcb77778ece87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.02.2022 10:01 - 02.03.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2022 № 19 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-12-10-005638-c 10.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gvs.83@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 10.12.2021 № 262.
Період усунення порушень: 02.03.2022 20:04 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2022 20:04

Запити/Пояснення