• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ЛОТ 1 - Дизельне паливо, ЛОТ 2 - Бензин А-92

Завершена

6 568 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 790.00 UAH
Номер: 77bc8d1462664b65ba89fd8a85d7b219
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-17-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 18.08.2022 07:09 - 09.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.08.2022 № 20-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.08.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.08.2022 № 20-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2021-12-10-005048-c 10.12.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАДЕЖДА 1988» встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Красноградського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-12-10-003799-c); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 10.12.2021 (протокол № 64) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників за лотами 1 та 2 - ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ФОП Демченко О.М., ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» та ТОВ «НАДЕЖДА 1988»; вимога про усунення невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022 № 19 (за лотом 1) та від 02.02.2022 № 20 (за лотом 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотом 1 та за лотом 2; договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 16.02.2022 № 27кр/т (далі - Договір про закупівлю № 27кр/т) та договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 16.02.2022 № 28кр/т (далі - Договір про закупівлю № 28кр/т); повідомлення по внесення змін до Договорів про закупівлю № 27кр/т та № 28кр/т; додаткові угоди до Договору про закупівлю № 27кр/т від 16.02.2022 № 1, від 18.02.2022 № 2 та від 06.06.2022 № 3, додаткові угоди до Договору про закупівлю № 28кр/т від 16.02.2022 № 1, від 18.02.2022 № 2 та від 06.06.2022 № 3; пояснення та документи Замовника, отримані 29.08.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «НАДЕЖДА 1988» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та Замовником у тендерній документації, а його тендерна пропозиція підлягала відхиленню (по двох лотах) з наступних підстав. Так, згідно з умовами пункту 5.1 частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (по двох лотах) Замовник зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції «скановані копії не менше трьох договорів з накладними та відгуками від замовників до наданих договорів» . При цьому, як зазначено в пункті 4.6 Додатку № 4 до тендерної документації, «учасник повинен мати досвід роботи не менше 1-го року». Учасник ТОВ «НАДЕЖДА 1988» у складі тендерної пропозиції (по двох лотах) надав копії трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: 1. Договір № 080421/2, укладений з Комунальним підприємством теплового господарства «Гадячтеплоенерго» 08.04.2021 (файл «Копія аналогічного договору КПТГ Гадячтеплоенерго + накладна та відгук.pdf»); 2. Договір на закупівлю товару № 1-с/2021, укладений з Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Лютенської сільської ради 20.04.2021 (файл «Копія аналогічного договору ВО,культури,молоді і спорту ВК Лютеньківської ср.pdf»), 3. Договір купівлі-продажу нафтопродуктів № 234, укладений з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області 06.05.2021(файл «Копія аналогічного договору ГУПФУ в Полтавській обл.—копия.pdf»). При цьому, всі три договори, надані учасником ТОВ «НАДЕЖДА 1988», укладені в квітні – травні 2021 року, тобто в період, значно менший одного року до проведення процедури закупівлі UA-2021-12-10-005048-c, що свідчить про досвід роботи учасника, який складає менше 1 року. Отже, учасник ТОВ «НАДЕЖДА 1988» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», його тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та недопущення до аукціону (по двох лотах). Як наслідок, відкриті торги автоматично не відмінилися електронною системою закупівель відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону (по двох лотах). За результатами процедури закупівлі переможцем процедури відкритих торгів по двом лотам Замовник визнав ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» та 16.02.2022 уклав з ним Договори про закупівлю № 27кр/т та № 28кр/т. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %). Отже, Замовником 16.02.2022 укладено Договори про закупівлю № 27кр/т та № 28кр/т, щодо яких з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань. Відповідно до наданих через електронну систему закупівель видаткових накладних за Договором про закупівлю № 27кр/т Замовник отримав талони на дизельне пальне на суму 153 000,00 грн та за Договором про закупівлю № 28кр/т отримав талони на бензин А-92 на суму 61 200,00 гривень. Згідно наданих платіжних доручень від 23.02.2022 № 40 та № 39 Замовник здійснив оплати на суму 153 000,00 грн та на суму 61 200,00 грн відповідно. Разом з тим, згідно з відмітками Управління Державної казначейської служби у Красноградському районі Харківської області, здійснених на платіжних дорученнях від 23.02.2022 № 40 та № 39, датою валютування зазначено «07 бер 2022 року», тобто після 04.03.2022, а саме, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Період усунення порушень: 06.09.2022 13:06 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2022 13:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Красноградський комбінат комунальних підприємств (код ЄДРПОУ 03358630) (далі – Замовник) повідомляє, що відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник використовуючи своє право надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-08-17-000088 за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером оголошення UA-2021-12-10-005048-c на закупівлю товарів ЛОТ 1 - Дизельне паливо, ЛОТ 2 - Бензин А-92 - LOT 1 - Diesel fuel, LOT 2 - Petrol A-92 (код ДК 021:2015 - 09130000-9: Нафта і дистиляти). Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (учасник повинен мати досвід роботи не менше 1-го року). Згідно пункту 5.1. розділу 5 тендерної документації, учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше трьох років та скановані копії не менше трьох договорів з накладними та відгуками від замовників до наданих договорів. Договір № 4/88/тн продажу нафтопродуктів по одноразових відомостях учасником ТОВ «НАДЕЖДА 1988» було укладено 04 січня 2021 року. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 16 про допущення учасника торгів ТОВ «НАДЕЖДА 1988» було складено та опубліковано 26 січня 2022 року. Учасником ТОВ «НАДЕЖДА 1988» було надано аналогічні договори за 2021 бюджетний рік. Договори № 27кр/т та 28кр/т від 16 лютого 2022 року було закрито та опубліковано звіт про виконання договорів про закупівлю. Відповідно до наданої вище інформації повідомляємо, що у Замовника відсутні зобов’язання щодо усунення порушень за їх відсутністю, про що надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту: 09.09.2022 09:15

Запити/Пояснення