• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)

Торги не відбулися

1 871 536.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 357.68 UAH
Номер: 28601b21b2d8461696c7d829ce893ee8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2022 17:58 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2022 № 143 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 143 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2021-12-09-020341-c 09.12.2021 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі у зв’язку з перевищенням строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-12-09-020579-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.12.2021 № 28743-р/пк-пз та від 25.01.2022 № 1523-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 11.05.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 30.12.2021 № 28743-р/пк-пз та від 25.01.2022 № 1523-р/пк-пз не проводився. Вимогами частини 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що оцінка тендерних пропозицій відбулась 25.02.2022, за результатами оцінки найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5". На веб порталі Уповноваженого органу Замовником розміщене Рішення уповноваженої особи від 04.03.2022 № б/н щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Граничний термін розгляду тендерної пропозиції сплив 04.04.2022. Станом на дату початку моніторингу статус процедури перебував у стадії «кваліфікація переможця», тендерна пропозицію учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" розглянута не була, чим було порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 26.05.2022 17:07 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 17:07

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 13.06.2022 19:15

Запити/Пояснення