• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)

Завершена

1 451 857.60 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 259.29 UAH
Номер: 6bbe55efa3724210872767e909ae8ddc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-26-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.10.2022 15:40 - 16.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.10.2022 № 265 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-12-09-019542-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, o.m.kaminska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення абзацу другого частини десятої статті 3, частини третьої статті 10, абзацу другого частини десятої статті 3 Закону № 922, порушення пункту 8 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.12.2022 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2021 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір від 10.01.2022 № 49, додаткові угоди до договору від 13.05.2022 №1, від 11.08.2022 №2 та від 13.09.2022 №3, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.10.2022, від 10.11.2022 інформацію про 115 процедур відкритих торгів на придбання послуг з організації харчування, оприлюднену 09.12.2021 на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua (UA-2021-12-09-020289-c, UA-2021-12-09-020224-c, UA-2021-12-09-020113-c, UA-2021-12-09-020161-c, UA-2021-12-09-020014-c, UA-2021-12-09-019810-c, UA-2021-12-09-019804-c, UA-2021-12-09-019745-c, UA-2021-12-09-019663-c, UA-2021-12-09-019651-c, UA-2021-12-09-019620-c, UA-2021-12-09-019609-c, UA-2021-12-09-019606-c, UA-2021-12-09-015783-c, UA-2021-12-09-019487-c, UA-2021-12-09-019433-c, UA-2021-12-09-019396-c, UA-2021-12-09-019338-c, UA-2021-12-09-019315-c, UA-2021-12-09-019294-c, UA-2021-12-09-019290-c, UA-2021-12-09-019242-c, UA-2021-12-09-019227-c, UA-2021-12-09-019148-c, UA-2021-12-09-019123-c, UA-2021-12-09-019119-c, UA-2021-12-09-019077-c, UA-2021-12-09-019039-c, UA-2021-12-09-019025-c, UA-2021-12-09-018990-c, UA-2021-12-09-018907-c, UA-2021-12-09-018891-c, UA-2021-12-09-018888-c, UA-2021-12-09-018871-c, UA-2021-12-09-018801-c, UA-2021-12-09-018749-c, UA-2021-12-09-018676-c, UA-2021-12-09-018638-c, UA-2021-12-09-018584-c, UA-2021-12-09-018461-c, UA-2021-12-09-018423-c, UA-2021-12-09-018215-c, UA-2021-12-09-018208-c, UA-2021-12-09-018099-c, UA-2021-12-09-018023-c, UA-2021-12-09-017945-c, UA-2021-12-09-017825-c, UA-2021-12-09-017732-c, UA-2021-12-09-017679-c, UA-2021-12-09-017610-c, UA-2021-12-09-017374-c, UA-2021-12-09-017249-c, UA-2021-12-09-017239-c, UA-2021-12-09-017136-c, UA-2021-12-09-017010-c, UA-2021-12-09-017002-c, UA-2021-12-09-016894-c, UA-2021-12-09-016792-c, UA-2021-12-09-016548-c, UA-2021-12-09-016509-c, UA-2021-12-09-016391-c, UA-2021-12-09-016291-c, UA-2021-12-09-016101-c, UA-2021-12-09-015969-c, UA-2021-12-09-010066-c, UA-2021-12-09-015471-c, UA-2021-12-09-015434-c, UA-2021-12-09-015189-c, UA-2021-12-09-015067-c, UA-2021-12-09-015008-c, UA-2021-12-09-014935-c, UA-2021-12-09-014929-c, UA-2021-12-09-014459-c, UA-2021-12-09-014352-c, UA-2021-12-09-014316-c, UA-2021-12-09-014130-c, UA-2021-12-09-014092-c, UA-2021-12-09-013921-c, UA-2021-12-09-013738-c, UA-2021-12-09-013704-c, UA-2021-12-09-013692-c, UA-2021-12-09-013608-c, UA-2021-12-09-013400-c, UA-2021-12-09-013280-c, UA-2021-12-09-013197-c, UA-2021-12-09-013037-c, UA-2021-12-09-012894-c, UA-2021-12-09-012892-c, UA-2021-12-09-012543-c, UA-2021-12-09-012217-c, UA-2021-12-09-011689-c, UA-2021-12-09-011324-c, UA-2021-12-09-011162-c, UA-2021-12-09-011159-c, UA-2021-12-09-010999-c, UA-2021-12-09-010848-c, UA-2021-12-09-010635-c, UA-2021-12-09-010438-c, UA-2021-12-09-010229-c, UA-2021-12-09-010225-c, UA-2021-12-09-009336-c, UA-2021-12-09-008520-c, UA-2021-12-09-008207-c, UA-2021-12-09-008014-c, UA-2021-12-09-007695-c, UA-2021-12-09-007514-c, UA-2021-12-09-007296-c, UA-2021-12-09-007091-c, UA-2021-12-09-006861-c, UA-2021-12-09-006457-c, UA-2021-12-09-005856-c, UA-2021-12-09-005365-c, UA-2021-12-09-005273-c, UA-2021-12-09-019499-c, UA-2021-12-09-018630). Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 09 грудня 2021 року крім оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-09-019542-c Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель ще 115 оголошень про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 – Послуги з організації харчування очікуваною вартістю на загальну суму 134 035 654 грн. Отже, з урахуванням процедури відкритих торгів UA-2021-12-09-019542-c 09.12.2021 оголошено закупівлю послуг з організації харчування на загальну суму 150 899417 гривень. Згідно з частиною третьою статті 10 Закону № 922 оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на 09.12.2021 офіційний курс євро до гривні становив 30,7698 грн за 1 євро (https://bank.gov.ua), тобто очікувана вартість закупівлі послуг з організації харчування 09.12.2021 перевищувала суму, еквівалентну для товарів 133 тисячам євро. Відповідно до пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), у разі якщо інформація (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону № 922 повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Відповідно до частини десятої статті 3 Закону № 922 Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. На порушення частини десятої статті 3 Закону № 922 Замовник поділив предмет закупівлі на частини та 09.12.2021 оголосив процедуру відкритих торгів UA-2021-12-09-019542-c без застосування положень частини третьої статті 10 цього Закону та з недотриманням вимог пункту 8 Порядку № 1082. Крім того, згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів за встановленою формою. Також, учасник повинен надати не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані щодо підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про наданні послуги (виконані роботи). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. На виконання вищезазначених вимог учасник процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надав інформацію про аналогічний договір від 07.02.2020 № 07/02, аналогічний договір від 07.02.2020 № 07/02, акти про надані послуги та додаткові угоди № 1 від 28.09.2020 і № 2 від 24.12.2020 до договору, проте не надав додаткову угоду № 3 від 24.12.2020 до цього ж договору, якою змінено істотні умови договору (продовжено термін його дії). Вказана додаткова угода на дату подання учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» тендерної пропозиції була оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-24-002351-b та є доступною для перегляду. Враховуючи вищевикладене, в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» в зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону № 922 та уклав з ним Договір на суму 1 451 857,60гривень.
Період усунення порушень: 16.11.2022 15:12 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 15:12

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформуємо про подання до суду позовної заяви.
Дата публікації: 28.11.2022 12:06

Запити/Пояснення