-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Завершена
1 668 336.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 341.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 341.68 UAH
Номер:
279f2cc874f9441994a31bcdfafd8bb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 13:40 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 № 26-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
14.09.2022 № 26-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-09-019294-c, 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 3, частини третьої статті 10 Закону, пункту 8 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; інформацію про 115 процедур відкритих торгів на придбання послуг з організації харчування, оприлюднену 09.12.2021 на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua (UA-2021-12-09-020289-c, UA-2021-12-09-020224-c, UA-2021-12-09-020113-c, UA-2021-12-09-020161-c, UA-2021-12-09-020014-c, UA-2021-12-09-019810-c, UA-2021-12-09-019804-c, UA-2021-12-09-019745-c, UA-2021-12-09-019663-c, UA-2021-12-09-019651-c, UA-2021-12-09-019620-c, UA-2021-12-09-019609-c, UA-2021-12-09-019606-c, UA-2021-12-09-019542-c, UA-2021-12-09-019499-c, UA-2021-12-09-019487-c, UA-2021-12-09-019433-c, UA-2021-12-09-019396-c, UA-2021-12-09-019338-c, UA-2021-12-09-019315-c, UA-2021-12-09-010066-c, UA-2021-12-09-019290-c, UA-2021-12-09-019242-c, UA-2021-12-09-019227-c, UA-2021-12-09-019148-c, UA-2021-12-09-019123-c, UA-2021-12-09-019119-c, UA-2021-12-09-019077-c, UA-2021-12-09-019039-c, UA-2021-12-09-019025-c, UA-2021-12-09-018990-c, UA-2021-12-09-018907-c, UA-2021-12-09-018891-c, UA-2021-12-09-018888-c, UA-2021-12-09-018871-c, UA-2021-12-09-018801-c, UA-2021-12-09-018749-c, UA-2021-12-09-018676-c, UA-2021-12-09-018638-c, UA-2021-12-09-018584-c, UA-2021-12-09-018461-c, UA-2021-12-09-018423-c, UA-2021-12-09-018215-c, UA-2021-12-09-018208-c, UA-2021-12-09-018099-c, UA-2021-12-09-018023-c, UA-2021-12-09-017945-c, UA-2021-12-09-017825-c, UA-2021-12-09-017732-c, UA-2021-12-09-017679-c, UA-2021-12-09-017610-c, UA-2021-12-09-017374-c, UA-2021-12-09-017249-c, UA-2021-12-09-017239-c, UA-2021-12-09-017136-c, UA-2021-12-09-017010-c, UA-2021-12-09-017002-c, UA-2021-12-09-016894-c, UA-2021-12-09-016792-c, UA-2021-12-09-016548-c, UA-2021-12-09-016509-c, UA-2021-12-09-016391-c, UA-2021-12-09-016291-c, UA-2021-12-09-016101-c, UA-2021-12-09-015969-c, UA-2021-12-09-015783-c, UA-2021-12-09-015471-c, UA-2021-12-09-015434-c, UA-2021-12-09-015189-c, UA-2021-12-09-015067-c, UA-2021-12-09-015008-c, UA-2021-12-09-014935-c, UA-2021-12-09-014929-c, UA-2021-12-09-014459-c, UA-2021-12-09-014352-c, UA-2021-12-09-014316-c, UA-2021-12-09-014130-c, UA-2021-12-09-014092-c, UA-2021-12-09-013921-c, UA-2021-12-09-013738-c, UA-2021-12-09-013704-c, UA-2021-12-09-013692-c, UA-2021-12-09-013608-c, UA-2021-12-09-013400-c, UA-2021-12-09-013280-c, UA-2021-12-09-013197-c, UA-2021-12-09-013037-c, UA-2021-12-09-012894-c, UA-2021-12-09-012892-c, UA-2021-12-09-012543-c, UA-2021-12-09-012217-c, UA-2021-12-09-011689-c, UA-2021-12-09-011324-c, UA-2021-12-09-011162-c, UA-2021-12-09-011159-c, UA-2021-12-09-010999-c, UA-2021-12-09-010848-c, UA-2021-12-09-010635-c, UA-2021-12-09-010438-c, UA-2021-12-09-010229-c, UA-2021-12-09-010225-c, UA-2021-12-09-009336-c, UA-2021-12-09-008520-c, UA-2021-12-09-008207-c, UA-2021-12-09-008014-c, UA-2021-12-09-007695-c, UA-2021-12-09-007514-c, UA-2021-12-09-007296-c, UA-2021-12-09-007091-c, UA-2021-12-09-006861-c, UA-2021-12-09-006457-c, UA-2021-12-09-005856-c, UA-2021-12-09-005365-c, UA-2021-12-09-005273-c, UA-2021-12-09-018630-c); тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 09.12.2021, перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 16.12.2021; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 16.12.2021 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь на нього; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.12.2021 № 215; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 10.01.2022 № 133у, звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткові угоди до договору про закупівлю від 13.05.2022 № 1, від 11.08.2022 № 2, від 13.09.2022 № 3; пояснення, отримані від Замовника 20 і 22 вересня 2022 року в електронній системі закупівель.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 09 грудня 2021 року крім оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-09-019294-c Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель ще 115 оголошень про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 – Послуги з організації харчування очікуваною вартістю на загальну суму 133 926 970,20 грн. Отже, з урахуванням процедури відкритих торгів UA-2021-12-09-019294-c 09.12.2021 оголошено закупівлю послуг з організації харчування на загальну суму 135 595 306,20 гривень.
Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на 09.12.2021 офіційний курс євро до гривні становив 30,7698 грн за 1 євро (https://bank.gov.ua), тобто очікувана вартість закупівлі послуг з організації харчування 09.12.2021 перевищувала суму, еквівалентну для товарів 133 тисячам євро. Відповідно до пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), у разі якщо інформація (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Відповідно до частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. На порушення частини десятої статті 3 Закону Замовник поділив предмет закупівлі на частини та 09.12.2021 оголосив процедуру відкритих торгів UA-2021-12-09-010066-c без застосування положень частини третьої статті 10 цього Закону та з недотриманням вимог пункту 8 Порядку № 1082.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Товариство) не відхилена. Зокрема, згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та за довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг. Подана Товариством у тендерній пропозиції довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 13.12.2021 № 88 не містить інформацію про досвід цих працівників по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг. Отже, подана довідка не відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Крім того, згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати аналогічні договори щодо підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про надані послуги (виконані роботи). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Товариство надало інформацію про аналогічний договір від 07.02.2020 № 07/02, аналогічний договір від 07.02.2020 № 07/02, акти про надані послуги та додаткові угоди № 1 від 28.09.2020 і № 2 від 24.12.2020 до договору, проте не надало додаткову угоду № 3 від 24.12.2020 до цього договору, якою змінено істотні умови договору (продовжено термін його дії). Вказана додаткова угода на дату подання Товариством тендерної пропозиції була оприлюднена в електронній системі закупівель та була доступною для перегляду (UA-2019-12-24-002351-b).
Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав пояснення (інформацію, документи) щодо питань, оприлюднених органом державного фінансового контролю 15.09.2022, у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, а саме 22.09.2022.
Період усунення порушень:
26.09.2022 12:59 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 12:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо про подання до суду позовної заяви
Дата публікації:
19.10.2022 11:22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
7c1a7c96025e48db91e6fc3e56169d9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2022 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-09-019294-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» не відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, якщо подана ним довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 13.12.2021 № 88 не містить інформацію про досвід цих працівників по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг, чим не виконано вимоги пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- чому оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-09-019294-c не оприлюднене відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону, якщо 09 грудня 2021 року крім того оголошено 115 процедур відкритих торгів (перелік додається) на придбання предмета закупівлі за ДК 021:2015: 55320000-9 – Послуги з організації харчування очікуваною вартістю 135 595 306,20 грн та очікувана вартість закупівлі станом на 09.12.2021 перевищує суму, еквівалентну для товарів 133 тисячам євро?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d9a2afc9507747a4b0fac0b10d959f4e
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.09.2022 11:27
Опис:
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування) визначена у відповідності до Рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік щодо формування кошторисних призначень, та спожитих дітоднів за віковими категоріями у закладі освіти. Технічні та якісні характеристики визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Причини для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - відсутні, адже учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку № 88 від 13.12.2021р. «Про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг» вимога щодо досвіду по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг підтверджена стажем роботи та наказами про прийняття на роботу.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до частини 10 статті 3 Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 13 Закону Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 13 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 3 Закону в межах єдиної процедури.
Крім цього, згідно ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
- для робіт - 5 150 тисячам євро.
З урахуванням надання послуг організації харчування відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 шляхом залучення аутсорсингової компанії на виробничих потужностях закладів освіти технічно неможливо об’єднати виробничий процес усіх закладів освіти, оскільки у розумінні ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» харчоблок кожного закладу освіти є окремим виробництвом закритого циклу. Враховуючи вищевикладене, а також, з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та з метою залучення максимально великої кількості учасників, було прийняте рішення, щодо поділу предмета закупівлі на частини в межах єдиної процедури закупівлі
Номер:
cfd7b9e9c21744978478e6aa046df148
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-09-019294-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» не відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, якщо у складі його тендерної пропозиції не надана додаткова угода № 3 до аналогічного договору від 07.02.2020 № 07/02, чим не виконано вимоги пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання додаткових угод, які засвідчують зміну істотних умов зобов’язань у договорах, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4f1b0d72d0fc4fcc97df9fcb2ffb0af2
Назва:
відповідь на пояснення
Дата опублікування:
20.09.2022 22:25
Опис:
Причини для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - відсутні.Навіть, якщо умовами тендерної документації було передбачено надання у складі тендерної пропозиції усіх додаткових угод до аналогічних договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань, а ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надав у складі своєї пропозиції Додаткової угоди від 24.12.2020р. № 3 до Договору від 07.02.2020 № 07/02, то це не було б підставою для відхилення тендерної пропозиції, а було б, наявністю невідповідності в документах учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.