-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Приютівської селищної ради, Вул.Центральна, 117-а, с.Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інше завершальні роботи)
Завершена
1 770 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 707.20 UAH
мін. крок: 1% або 17 707.20 UAH
Номер:
a125c51d7a6f47798cc8b04107ce2cbf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.06.2022 00:00
Період моніторингу:
28.06.2022 11:22 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 №16-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.06.2022 №16-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-12-09-017238-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «Календарний план виконання робіт» до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік відділу освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрівського району Кіровоградської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 грудня 2021 року №29), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення, роз’яснення Замовника на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Компанія будпромсервіс-плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 січня 2022 року №47, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір підряду від 21 січня 2022 року №14/2022 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 31 січня 2022 року №1 та пояснення від 30 червня, 06 липня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив додаток «Календарний план виконання робіт», який відповідно до розділу ХХІV Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
12.07.2022 08:42 - 27.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2022 08:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «Календарний план виконання робіт» до Договору №14/2022 від 21 січня 2022 року яке встановлено за результатами проведеного моніторингу Державною аудиторською службою та зазначено у висновку . У зв'язку з відсутністю технічної можливості довантажити окремо додатки до договору Замовник, на виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель,які зазначені у висновку Державної аудиторської служби , вживає заходів шляхом оприлюднення Додатку "Календарний план виконання робіт" до договору через функцію "Додавання додаткової угоди"
Дата публікації звіту:
14.07.2022 16:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
18.07.2022 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
df12a75140094b85b5659212eeae6543
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.06.2022 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-017238-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80242a0fcf194fd693fb1d4c6e18d680
Назва:
Пояснення на запитання від 29 червня 2022 року щодо об'єкту моніторингу UA-M-2022-06-28-000001
Дата опублікування:
30.06.2022 16:27
Опис:
Надаємо пояснення яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обгрунутвання розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додається). Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб сайту Головного розпорядник бюджетних коштів на якому розміщенно обгрунутвання розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість від 09.12.2021 року .
https://pryiutivka-community.gov.ua/viddil-osviti-molodi-ta-sportu-11-42-37-18-11-2021/ (завантажується архівний файл який містить зазаначені нижче документи)
Номер:
71faf0ed17e74c65b98a673980d63486
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2022 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення (внутрішні мережі) Войнівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Приютівської селищної ради, вул.Центральна, 117-а, с. Войнівка Олександрійського району Кіровоградської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-017238-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому договір підряду від 21 січня 2022 року №14/2022 завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутній додаток – календарний план виконання робіт, який є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
26e292dbf5a7417e940ec602ea95fe60
Назва:
Пояснення на запитання від 04 липня 2022 року щодо об'єкту моніторингу UA-M-2022-06-28-000001
Дата опублікування:
06.07.2022 11:44
Опис:
За результатами розгляду запиту вирішено надати наступну відповідь:
Замовником було опубліковано договір підряду від 21.01.2022 року № 14/2022 з додатками в електронну систему закупівель в строки передбачені законодавством, але, як виявляється, в систему не загрузився Додаток 2 до даного договору, що є технічною помилкою. Чому саме не відобразився Додаток 2 до даного договору в системі Prozorro в опублікованому файлі формату PDF не зрозуміло.
П.7.1 Розділу 7 Виконання робіт (терміни і умови їх перегляду) вище вказаного договору зазначено : « 7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до тендерної пропозиції – 92 календарних днів і визначається календарним графіком. Загальний термін виконання робіт протягом з «01» травня 2022р. по «01» серпня 2022р. Тобто, в тексті договору зазначено інформацію про терміни виконання робіт, що відповідають Додатку 2 до даного договору.
Також Учасником ПП «Компанія БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції надала лист віл 24.12.2021 року № 08/24/12 на фірмовому бланку підприємства із зазначеним «Календарним планом виконання робіт» (додається) що вимагався Замовником у пп.13 п.4 Додатку 1 до тендерної документації «Календарний план виконання робіт» який повністю відповідає Додатку 2 до договору підряду..
Тобто, з підстав вище викладеного Замовник не намагався навмисно уникнути публікації Договору з додатками до нього, тим більше сам текст договору містить терміни виконання робіт Переможцем.
Додатки до пояснення копії наступних документів:
- Договір підряду № 14/2022 від 21.01.2022 року із усіма додатками
- Лист від 24.12.2021 р. №08/24/12 наданий у тендерній пропозиції учасником ПП «Компанія БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС» із Календарним планом виконання робіт.