• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування)

Площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 2 636 м²

Завершена

23 273 204.00 UAH з ПДВ
Номер: 5ce5cebc1fb4498e869d26ab1f26e3b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2022 16:17 - 10.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.02.2022 № 89 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-09-007879-a 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: ¬¬ 7 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-09-017171-c, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-12-09-007879-a, протокол уповноваженої особи від 03.12.2021 № 214, Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) від 27.10.2021 року № 16 – 1163/01 – 21 затверджений директором ДП «Укрдержбудекспертиза» Тетяною ВІТВИЦЬКОЮ; наказ № 72 від 30.11.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) затверджений начальником Управління дорожнього господарства Одеської міської ради Олегом БАХМУТОВИМ) щодо необхідності здійснення закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту вул. Новощіпний ряд у м. Одесі, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування) та інші документи, що зазначені в протоколі уповноваженої особи від 03.12.2021 № 214, протокол проведення переговорної процедури на закупівлю робіт від 09.12.2021 № 216, договір про закупівлю робіт від 20.12.2021 № 66 (з додатками до нього). За результатами застосування переговорної процедури закупівлі по предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту вул. Новощіпний ряд у м. Одесі» (коригування), прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Ростдорстрой». Між Замовником та ТОВ «Ростдорстрой» укладено договір від 20.12.2021 № 66 на загальну суму 23 270 132,20 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 10.03.2022 13:52 - 16.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2022 13:52

Запити/Пояснення