-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення (прання медичної білизни)
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер:
33304583427e499b8e48729689cf6324
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:42 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-12-09-018111-c 09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д № б/н, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ», протокол про розкриття тендерної пропозиції від 28.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір від 14.01.2022 № 18-П/2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 31.10.2022.
Період усунення порушень:
21.11.2022 16:42 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2022 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
48d91a960982458b94c582635c5a4417
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.10.2022 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd8a5e553fc84d91ba5d52bbf5c14cda
Назва:
Пояснення щодо закупівля
Дата опублікування:
31.10.2022 13:44
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-018111-c) повідомляємо наступне.
Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону.
Щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер.
Номер:
35b94f5d144d44699dbf0769c55357b2
Назва:
Пояснення щодо закупівлі
Дата опублікування:
31.10.2022 13:43
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-018111-c) повідомляємо наступне.
Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону.
Щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер.