-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній, булочка) Закупівля проводиться для потреб 2022 року.
Закупівля проводиться для потреб 2022 року.
Завершена
1 556 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 780.00 UAH
Номер:
6f1b546c0c1b430486651f14d5214839
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:48 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-12-09-016670-c 09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.12.2021 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2022 № б/н, тендерні пропозиції ФОП «Лизанець Василь Михайлович», ФОП «Полянчук Ольга Василівна» та ФОП «Кузик І.В.», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022, договір від 21.02.2022 № 35, додаткові угоди від 01.06.2022 № 1 та від 04.10.2022 № 2, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2022 №1347-р/пк-пз та від 02.02.2022 № 2135-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень:
15.11.2022 16:07 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
353b3749f36b43d99d57c12e18f3e480
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 07:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо обґрунтувати та надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни за одиницю товару на ринку, на підставі яких було укладено додаткові угоди від 01.06.2022 №1 та від 04.10.2022 №2 до договору від 21.02.2022 № 35.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6e85d38f69e54c3985fd045c93cff027
Назва:
Обгрунтування технічних та якісних харарактеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, збільшення ціни за одиницю твару
Дата опублікування:
07.11.2022 17:27
Опис:
На Ваш запит від 26.10.2022року надаємо пояснення, щодо технічних та якісних характеристик, очікувану вартість, збільшення ціни за одиницю товару по предмету закупівлі за кодом ДК021:2015-15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби»
09.12.2021 року було оприлюднено оголошення UA -2001-12-09-016670-c про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби» згідно специфікації
- хліб житній - 27800,00 кг
- хліб пшеничний - 27800,00 кг
- булочка - 11100,00 кг
Згідно дод.2 до тендерної документації на постачання вищевказаного предмету закупівлі, нами надана та оприлюднена в оголошенні інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
Хлібобулочні вироби повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Державним санітарним нормам та правилам, вітчизняним стандартам якості ДСТУ 7517:2014, ДСТУ 2006, або іншим ТУ, ГОСТ, іншим технічним умовам діючим в Україні ДСТУ і ТУ.
Розмір витрат та очікувану вартість розраховано нами виходячи із натуральних добових норм харчування на одного підопічного психоневрологічного інтернату, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року №334 та кошторисних призначень на продукти харчування та річного плану закупівель на 2022 рік.
Приклад розрахунку : 305 підопічних х 0,6 кг хліба х365 днів = 66795,00 кг
Враховуючи те, що станом на кінець грудня 2021 року постачання хлібобулочних виробів в установі здійснювалось по слідуючих цінах:
-Хліб пшеничний -11,00 грн/кг
-Хліб житній -11,00 грн/кг
-Булочні вироби -16,67 грн/кг
нами було враховано подорожчання енергоносіїв та сировини і відповідно ціни склали:
-Хліб пшеничний -15,00 грн/кг
-Хліб житній -15,00 грн/кг
-Булочні вироби -35,00 грн/кг
На підставі ст..41. ч.5 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі», листів-звернень постачальника ФОП Кузик І.В., цінових довідок Закарпатської торгово-промислової палати, збільшення ціни на ринку за умови, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми визначеної в договорі , нами укладено додаткову угоду до Договору №35 від21.02.2022 року за №1 від 01.06.2022 року та другу додаткову угоду до Договору №35 від 21.02.2022 року за №2 від 04.10.2022 року.
Номер:
8be325b4c00641bd88a570ca80dc2d90
Назва:
Обгрунтування технічних та якісних харарактеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, збільшення ціни за одиницю твару
Дата опублікування:
01.11.2022 14:29
Опис:
На Ваш запит від 26.10.2022року надаємо пояснення, щодо технічних та якісних характеристик, очікувану вартість, збільшення ціни за одиницю товару по предмету закупівлі за кодом ДК021:2015-15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби»
09.12.2021 року було оприлюднено оголошення UA -2001-12-09-016670-c про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби» згідно специфікації
- хліб житній - 27800,00 кг
- хліб пшеничний - 27800,00 кг
- булочка - 11100,00 кг
Згідно дод.2 до тендерної документації на постачання вищевказаного предмету закупівлі, нами надана та оприлюднена в оголошенні інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
Хлібобулочні вироби повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Державним санітарним нормам та правилам, вітчизняним стандартам якості ДСТУ 7517:2014, ДСТУ 2006, або іншим ТУ, ГОСТ, іншим технічним умовам діючим в Україні ДСТУ і ТУ.
Розмір витрат та очікувану вартість розраховано нами виходячи із натуральних добових норм харчування на одного підопічного психоневрологічного інтернату, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року №334 та кошторисних призначень на продукти харчування та річного плану закупівель на 2022 рік.
Приклад розрахунку : 305 підопічних х 0,6 кг хліба х365 днів = 66795,00 кг
Враховуючи те, що станом на кінець грудня 2021 року постачання хлібобулочних виробів в установі здійснювалось по слідуючих цінах:
-Хліб пшеничний -11,00 грн/кг
-Хліб житній -11,00 грн/кг
-Булочні вироби -16,67 грн/кг
нами було враховано подорожчання енергоносіїв та сировини і відповідно ціни склали:
-Хліб пшеничний -15,00 грн/кг
-Хліб житній -15,00 грн/кг
-Булочні вироби -35,00 грн/кг
На підставі ст..41. ч.5 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі», листів-звернень постачальника ФОП Кузик І.В., цінових довідок Закарпатської торгово-промислової палати, збільшення ціни на ринку за умови, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми визначеної в договорі , нами укладено додаткову угоду до Договору №35 від21.02.2022 року за №1 від 01.06.2022 року та другу додаткову угоду до Договору №35 від 21.02.2022 року за №2 від 04.10.2022 року.