-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Сираївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна,1 с. Сираї Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга – улаштування вимощення та заміна вікон, за ЄЗС ДК 021:2015: 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 217 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 087.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 087.78 UAH
Номер:
df5722864ff94e46919e5c4e9ccc04b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2022 00:00
Період моніторингу:
13.07.2022 10:12 - 04.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
20. UA-2021-12-09-007560-a Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради Капітальний ремонт Сираївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна,1 с. Сираї Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга – улаштування вимощення та заміна вікон 1 217 556,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2021 № 1, тендерну пропозицію ТОВ «ФДС БУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022, договір від 20.01.2022 № 13, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.07.2022.
Період усунення порушень:
03.08.2022 10:10 - 09.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2022 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
37c7953558b441a9ad3db1b67df6e45b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2022 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Сираївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна,1 с. Сираї Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга – улаштування вимощення та заміна вікон, за ЄЗС ДК 021:2015: 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт (ДК 021-2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-09-007560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
b17bca3a754c49c69c04b38376581f98
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.07.2022 12:16
Опис:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно проєктно-кошторисної документації затвердженої Наказом управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради від 04.11.2021 №163-од «Про затвердження кошторисної документації на капітальний ремонт Сираївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна,1 с. Сираї, Козелецького району, Чернігівської області з виділенням черговості: 1 черга – улаштування вимощення та заміна вікон; II черга – утеплення частини будівлі.
Джерело фінансування: державний бюджет України (Розпорядження КМУ від 28 жовтня 2021р. №1337-р).
Розмір бюджетного призначення відповідно Розпорядження Козелецької селищної ради від 15 листопада 2021р. №424 «Про зміни до бюджету Козелецької селищної ради за листопад місяць 2021р.» складає 1300,00 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно кошторисної вартості робіт, Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації від 28 жовтня 2021р. № 211019-8/В та розміру бюджетних призначень.
Інформацію щодо процедури закупівлі розміщено на веб-сайті Козелецької селищної ради за посиланням kozsr.gov. ua .