• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» (сир кисломолочний жирністю не менше 9%, Сир твердий жирністю не менше 50%, сир адигейський жирністю не менше 40%).

Завершена

1 346 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 730.00 UAH
Номер: e67fc15de05643dcb5a545da5319f251
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 05.10.2022 17:15 - 27.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.10.2022 № 43 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 05.10.2022 № 43 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-12-09-007132-a 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_04@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані відображення інформації та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.12.2021 № 54, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиціі ФОП Нелюбов Володимир Володимирович та ФОП Вареха Валентина Вікторівна, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 № 74, 75, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.12.2021, договір про закупівлю товару від 13.01.2022 № 6/22-тр, укладений між Замовником та ФОП Вареха Валентина Вікторівна, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.01.2022, додаткові угоди від 20.01.2022 № 1, від 15.02.2022 № 2, від 19.04.2022 № 3 та від 26.07.2022 № 4, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.10.2022. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710.
Період усунення порушень: 26.10.2022 16:37 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2022 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведення Північним Офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі: код за ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» (сир кисломолочний жирністю не менше 9%, Сир твердий жирністю не менше 50%, сир адигейський жирністю не менше 40%) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-09-007132-a) 26.10.2022р в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані відображення інформації та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та правомірності внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом-порушень не встановлено. Щодо зобов’язання усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначено що з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомляємо, що з метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з уповноваженою особою проведено роз`яснювальну роботу та скеровано на навчання у сфері публічних закупівель. Також повідомляємо що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховану та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 31.10.2022 14:51

Запити/Пояснення