Період моніторингу:21.11.2022 15:39 - 13.12.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2022 №74-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2022 №74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-12-09-015484-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення істотних умов Договору у відповідність до вимог законодавства у сфері закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 грудня 2021 року (протокол №18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Стафєєв А.В., рішення уповноваженої особи від 04 січня 2022 року (протокол №60), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю виробів медичного призначення від 19 січня 2022 року №2220/3 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 25 квітня 2022 року №1 та пояснення від 02 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником для закупівлі виробів медичного призначення укладено Договір із ФОП Стафєєв А.В. загальною вартістю 2 569 392,00 грн (без ПДВ).
На дату укладання Договору сторони узгодили його істотні умови, в тому числі ціну за одиницю товару, яка згідно додатку №1 «Специфікація» до Договору визначена для комплекту одягу хірургічного № 11 (L) – 108,87 грн та комплекту покриттів операційних хірургічних №3 – 148,78 грн (позиції 1, 2 «Специфікації»).
Згідно із пунктом 11.6. розділу XI Договору його істотні умови не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків, в тому числі: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
При цьому, пунктом 11.5. розділу XI Договору визначено, що для зміни умов договору в частині підвищення ціни постачальник зобов’язаний надати Замовнику документальне підтвердження про коливання цін на товар з моменту укладення Договору, а у разі внесення попередніх змін до Договору про підвищення ціни - з моменту останніх внесених змін до Договору у зв’язку з підвищенням ціни (від дати останньої підписаної додаткової угоди до Договору про підвищення ціни), по дату необхідності внесення змін до Договору.
За умовами пункту 11.10 розділу XI Договору будь які зміни, додатки та доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони виконані в письмовій формі та підписані їх сторонами.
Так, Замовником із ФОП Стафєєв А.В. укладено додаткову угоду до Договору від 25 квітня 2022 року №1, якою на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону та пункту 11.6 Договору внесені зміни до істотних умов Договору, зокрема щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 % по позиціям 1, 2 «Специфікації», а саме ціна комплекту одягу хірургічного №11 (L) визначена в сумі 119,75 грн та комплекту покриттів операційних хірургічних №3 – 163,65 грн.
Пунктом 2 частини п`ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24 листопада 2020 року №330-04/69987-06, внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації, перелік яких не є вичерпним.
Згідно наданих Замовником копій документів та пояснень, підстава внесення змін до істотних умов Договору обґрунтовується листом ФОП Стафєєва А.В. від 21 квітня 2022 року №21-04-22, у якому зазначено про підвищення ціни на комплекти одягу хірургічного №11 (L) та покриттів операційних хірургічних внаслідок відсутності знижки від виробника товару, яка була надана при попередніх поставках, та доданими до нього прайс-листами ТОВ «Фірми «Технокомплекс» від 19 січня та 18 квітня 2022 року.
Водночас, вищевказаний лист ФОП Стафєєва А.В. та прайс-листи ТОВ «Фірми «Технокомплекс» не є підтверджувальними документами коливання ціни товару на ринку для внесення змін до Договору про закупівлю додатковою угодою від 25 квітня 2022 року №1.
Отже, Замовник уклавши додаткову угоду від 25 квітня 2022 року №1 без документального підтвердження коливання ціни товару (виробів медичного призначення) на ринку безпідставно підвищив ціну за одиницю зазначеного товару, чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Вказане порушення призвело до безпідставного підвищення ціни за одиницю товару, чим не дотримано принцип максимальної економії та ефективності, передбачений пунктом 2 частини першої статті 5 Закону.
Період усунення порушень:12.12.2022 16:34 - 27.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:12.12.2022 16:34
Оскарження висновку в суді
Опис:Визнати протиправним та скасувати Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.12.2022 року.
Дата публікації:23.12.2022 16:45
Дата відкриття провадження:23.12.2022 16:00
Номер відкриття провадження: №2-а/480/8580/22 (справа №480/8474/22)
Опис звіту:Заперечення на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області UA-M-2022-11-21-000004 від 12.12.2022 року
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами моніторингу закупівлі КНП «ЦМКЛ» СМР (код ЄДРПОУ 05519480) по предмету закупівель - Медичні матеріали одноразові ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-015484-c) надаємо заперечення.
За результатами торгів по предмету закупівлі - Медичні матеріали одноразові ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-015484-c) між комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради та фізичною особою-підприємцем Стафєєвим Андрієм Вікторовичем укладено договір про закупівлю виробів медичного призначення №2220/3 від 19.01.2022 року (далі-Договір) загальною вартістю 2 569 392,00 грн (без ПДВ).
Крім того, відповідно до частини 3 статті 632 Цивільного кодексу України зміна ціни в договорі після його виконання не допускається.
Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради, є закладом, який надає невідкладну кардіологічну, хірургічну, гінекологічну, урологічну, неврологічну допомогу та має відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії, що потребує безперебійного постачання комплектів одягу хірургічних № 11(L)(шапочка-берет медична-1 шт.(спанбонд-13г/м2), маска медична тришарова на резинках-1 шт (спанбонд+фільтруючий шар-мелтблаун), халат медичний(хірургічний)на зав’язках довжиною 130 см(розмір 50-52(L)-1шт.(СМС-35 г/м2),бахіли медичні середні -1 пара(спанбонд-30 г/м2)) стерильний (компл.) та комплектів покриттів операційних хірургічний № 3 (покриття операційне 200 см*160 см для операційного столу-1шт.(СМС-35г/м2), покриття операційне 160 см*140 см-2 шт.(СМС-35 г/м2), покриття операційне 80 см*70 см-2 шт.(СМС-35г/м2)) стерильний (компл.), від чого залежить життя хворих.
На виконання пункту 11.5. Договору, фізичною особою-підприємцем Стафєєвим Андрієм Вікторовичем, 21.04.2022 р. надано лист про підвищення ціни (Додаток 1). На підтвердження цього постачальником надано лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (Додаток 2) (виробника товарів медичного призначення) щодо підняття ціни, а також прайс-листи виробника товару станом на момент укладання договору (Додаток 3) та на момент підписання додаткової угоди (Додаток 4). Надані постачальником документи для аргументації зростання ціни дійсно підтверджують коливання цін на товар в позиціях 1, 2 Додатку №1 до договору з моменту укладення договору на 10%.
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру Ціна без ПДВ, грн.
(згідно з договором) Ціна без ПДВ, грн.
(згідно з додатковою угодою) % збільшення
1 Комплект одягу хірургічний № 11(L) (шапочка-берет медична-1 шт.(спанбонд-13г/м2),маска медична тришарова на резинках-1 шт(спанбонд+фільтруючий шар-мелтблаун), халат медичний(хірургічний)на зав’язках довжиною 130 см (розмір 50-52(L)-1шт.(СМС-35 г/м2), бахіли медичні середні -1 пара(спанбонд-30 г/м2)) стерильний (компл.)
шт 108,87 119,75
9, 99
2 Комплектів покриттів операційних хірургічний № 3 (покриття операційне 200 см*160 см для операційного столу-1шт. (СМС-35г/м2), покриття операційне 160 см*140 см-2 шт.(СМС-35 г/м2), покриття операційне 80 см*70 см-2 шт. (СМС-35г/м2)) стерильний (компл.)
шт 148,78 163,65
9 ,99
На виконання пп. 2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.6 Договору, а саме - Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Провівши порівняльний аналіз цін, було встановлено, що заключення додаткової угоди до 10% з діючим постачальником, аніж розірвати договір та залишити лікувальний заклад без медичних виробів є найбільш прийнятним та буде досягнуто максимальну економію та забезпечено надання медичної допомоги в умовах воєнного стану.
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру ФОП Стафєєв А.В. ФОП Самойлов П.І. (кількість поставки обмежена) UA-2022-03-25-001164-a
ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» ФОП Рябець Ю.В.
1 Комплект одягу хірургічний № 11(L)(шапочка-берет медична-1 шт.(спанбонд-13г/м2),маска медична тришарова на резинках-1 шт(спанбонд+фільтруючий шар-мелтблаун), халат медичний(хірургічний)на зав’язках довжиною 130 см(розмір 50-52(L)-1шт.(СМС-35 г/м2),бахіли медичні середні -1 пара(спанбонд-30 г/м2)) стерильний (компл.)
шт 119,75
128,00
171,00
Відмова від постачання
125,00
2 Комплектів покриттів операційних хірургічний № 3 (покриття операційне 200 см*160 см для операційного столу-1шт.(СМС-35г/м2), покриття операційне 160 см*140 см-2 шт.(СМС-35 г/м2), покриття операційне 80 см*70 см-2 шт.(СМС-35г/м2)) стерильний (компл.)
шт 163,65
178,00
Відмова від постачання
170,00
Для аналізу ціни Замовник проводив запит у постачальників – фізичної особи-підприємця Самойлова Павла Івановича (Додаток 5), товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (Додаток 6), фізичної особи-підприємця Рябець Юлії Володимирівни (Додаток 7) а також використав інформацію, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro". Також Замовником було досліджено ціни на кожен товар з комплекту (шапочка-берет медична, маска медична тришарова на резинках, халат медичний (хірургічний)на зав’язках довжиною 130 см, бахіли медичні середні, покриття операційне 200 см*160 см для операційного столу, покриття операційне 160 см*140 см, покриття операційне 80 см*70 см) - ціни підвищились на початку квітня 2022 року порівняно з січнем 2022 року.
Більш детально дослідити коливання ціни не було можливості, оскільки, у зв’язку з бойовими діями були проблеми з логістикою на території міста Суми, служби доставки товарів не працювали, не було доступу для в’їзду на територію міста Суми, дефіцит палива. Все це є складовою вартості. Постачальники не могли сформувати ціну на доставку товару в місто Суми і гарантувати доставку товару в необхідній кількості та якості.
Для належного виконання лікувальним закладом своїх функцій, в тому числі у період воєнного стану, а саме своєчасного та безперебійного надання медичної допомоги, зокрема проведення оперативних (хірургічних) втручань, з дотриманням санітарних вимог, Замовником було прийнято рішення щодо підписання додаткової угоди від 25 квітня 2022 року №1.
Відповідно до пункту 8.1 Договору «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо)» та 8.3. «Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими органами згідно чинного законодавства України».
Насамперед, відповідно до статті 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», до форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) належать, зокрема: військові дії, оголошена та неоголошена війна, загальна військова мобілізація тощо.
Враховуючи це, ТПП України довідкою від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додаток 8).
Підписавши додаткову угоду від 25 квітня 2022 року №1 Замовник не порушив Закон України «Про публічні закупівлі» - нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов’язкове правило, яке має найвищу юридичну силу, оскільки:
1) збільшив ціну за одиницю товару до 10 відсотків;
2) аналіз ринку проведено;
3) зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) додаткова угода укладена не раніше 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Також, Замовником було досягнуто кінцевої мети закладу – надання своєчасної та кваліфікованої медичної допомоги пацієнтам закладу, в тому числі у період воєнного стану, з дотриманням всіх протоколів лікування.
Додатки (в прикріпленому файлі):
1) Лист фізичної особи-підприємця Стафєєва Андрія Вікторовича про підвищення ціни;
2) Лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» щодо підняття ціни.
3) Прайс-лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» на момент укладання договору.
4) Прайс-лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» на момент підписання додаткової угоди.
5) Лист фізичної особи-підприємця Самойлова Павла Івановича.
6) Лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» щодо поставки.
7) Комерційна пропозиція фізичної особи-підприємця Рябець Юлії Володимирівни.
8) Лист Торгово-промислової палати України (далі - ТПП України), що засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.12.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 02sosliuk@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів одноразових (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-015484-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Що слугувало підставою для внесення змін до договору від 19 січня 2022 року №2220/3 (далі – Договір) додатковою угодою від 25 квітня 2022 року №1 щодо збільшення ціни на товар, вказаний в позиціях 1, 2 «Специфікації» зазначеного договору?
3. Надати документальні підтвердження коливання ціни на ринку (які за умовами пункту 11.5 Договору ФОП Стафєєв А.В. зобов’язаний надати Замовнику), що призвело до збільшення ціни за одиницю товару (зазначеного в позиціях 1, 2 «Специфікації» до договору від 19 січня 2022 року №2220/3) до 10 відсотків, та на який відсоток збільшилася ціна цього товару на ринку станом на дату укладання додаткової угоди (25 квітня 2022 року) у порівнянні із датою укладання договору (19 січня 2022 року)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
58586
Номер:c0f1b7795dbc4a5b835ad6753f01942f
Назва:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Медичні матеріали одноразові ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-015484-c) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
Дата опублікування:02.12.2022 13:39
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
05519480
Контактна особа:
Анна Тубольцева +380500097010 yosmkl1@ukr.net http://cmkl.sumy.ua/
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, буд.13
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Медичні матеріали одноразові ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-015484-c) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій. Очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті https://cmkl.sumy.ua , в розділі https://cmkl.sumy.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/.
2. Що слугувало підставою для внесення змін до договору від 19 січня 2022 року №2220/3 (далі – Договір) додатковою угодою від 25 квітня 2022 року №1 щодо збільшення ціни на товар, вказаний в позиціях 1, 2 «Специфікації» зазначеного договору?
Підставою для підписання додаткової угоди №1 від 25.04.2022 року слугував аргументований лист від постачальника, фізичної особи-підприємця Стафєєва Андрія Вікторовича, про те, що підвищення ціни пов’язано з відсутністю знижки від виробника, яка була надана при попередніх поставках. На підтвердження цього постачальником надано лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (виробника товарів медичного призначення) щодо підняття ціни.
3. Надати документальні підтвердження коливання ціни на ринку (які за умовами пункту 11.5 Договору ФОП Стафєєв А.В. зобов’язаний надати Замовнику), що призвело до збільшення ціни за одиницю товару (зазначеного в позиціях 1, 2 «Специфікації» до договору від 19 січня 2022 року №2220/3) до 10 відсотків, та на який відсоток збільшилася ціна цього товару на ринку станом на дату укладання додаткової угоди (25 квітня 2022 року) у порівнянні із датою укладання договору (19 січня 2022 року)?
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру Ціна без ПДВ, грн.
(згідно з договором) Ціна без ПДВ, грн.
(згідно з додатковою угодою) % збільшення
1 Комплект одягу хірургічний № 11(L)(шапочка-берет медична-1 шт.(спанбонд-13г/м2),маска медична тришарова на резинках-1 шт(спанбонд+фільтруючий шар-мелтблаун), халат медичний(хірургічний)на зав’язках довжиною 130 см(розмір 50-52(L)-1шт.(СМС-35 г/м2),бахіли медичні середні -1 пара(спанбонд-30 г/м2)) стерильний (компл.)
шт 108,87 119,75
9, 99
2 Комплектів покриттів операційних хірургічний № 3 (покриття операційне 200 см*160 см для операційного столу-1шт.(СМС-35г/м2), покриття операційне 160 см*140 см-2 шт.(СМС-35 г/м2), покриття операційне 80 см*70 см-2 шт.(СМС-35г/м2)) стерильний (компл.)
шт 148,78 163,65
9 ,99
Надані постачальником документи для аргументації зростання ціни дійсно підтверджують коливання цін на товар в позиціях 1, 2 Додатку №1 до договору з моменту укладення договору на 10%.
Додатки:
1) Лист фізичної особи-підприємця Стафєєва Андрія Вікторовича про підвищення ціни;
2) Лист ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» щодо підняття ціни.