-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне – Хотин на ділянці км 3+560 – км 5+960, Рівненський район. Коригування. (Додаткові роботи)
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти,1. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
1 277 381.00
UAH з ПДВ
Номер:
a2290e531c90455f8c4a7bb38c530d00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 14:49 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2022 № 20-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.07.2022 № 20-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-09-013388-с 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2021 № 316, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної закупівлі), договір підряду від 21.12.2021 № 34, укладений між Замовником та приватним акціонерним товариством «Рівнеавтошляхбуд» (далі – Договір), додаткові угоди від 22.12.2021 № 1, від 24.12.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надане Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.07.2022 16:18 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2022 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
fc72f9070f184977b316002ea2cd4480
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.07.2022 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне – Хотин на ділянці км 3+560 – км 5+960, Рівненський район. Коригування. (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-09-013388-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cc5ea0c3beaa433fa929895ef669bb6e
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.07.2022 09:31
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне – Хотин на ділянці км 3+560 – км 5+960, Рівненський район. Коригування. (Додаткові роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-09-013388-c) пояснюємо наступне. Замовником розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмету закупівлі та його технічні та якісні характеристики визначені у відповідності до проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне – Хотин на ділянці км 3+560 – км 5+960, Рівненський район. Коригування. (Додаткові роботи)», експертна оцінка №РВ/50-2005-19/КП від 26.06.2019р(додається) та експертна оцінка РВ/076-850-21/КП від 01.11.2021 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється модератором веб-сайту на сайті http://www.arhioda.gov.ua/.