-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15330000-0- Оброблені фрукти та овочі (Капуста квашена, огірки квашені, томати квашені, томатна паста (25% вміст сухих томатів, без консервантів)
Завершена
1 605 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 050.00 UAH
Номер:
5ab55a8ecb4141e7b7fd36913a0a1761
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
28.10.2022 14:14 - 18.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-12-09-012550-c
09.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.12.2021 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТТОРГ-К», протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір від 10.01.2022 № 8, додаткову угоду від 30.05.2022 №2, додаткову угоду від 20.06.2022 №3 відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 та 14.11.2022 року.
Період усунення порушень:
21.11.2022 16:29 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2022 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
b46b7ae655084f42a78bcd0cbed3dee0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e30534821e4740db891875794d657c53
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.11.2022 08:31
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі «код за ДК 021-2015 –15330000-0- Оброблені фрукти та овочі (Капуста квашена, огірки квашені, томати квашені, томатна паста (25% вміст сухих томатів, без консервантів), здійснено відповідно до цін наданих Кіровоградською регіонального торгово-промисловою палатою.
Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах Управління освіти Кропивницької міської ради. Придбання (капуста квашена, огірки квашені, томати квашені, томатна паста (25% вміст сухих томатів, без консервантів), дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість знаходяться на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради http://osvita-mrk.gov.ua/. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану вся інформація в тому числі щодо публічних закупівель закрита.
Номер:
1b7b878d050b455aae66a6c4c2f9e145
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2022 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 01.11.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 28.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості , зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі та інформацію щодо цін , наданих Кіровоградською регіональною торгово -промисловою палатою, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9cd398ac13b4420cacda76e7235c2f84
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2022 11:40
Опис:
Доброго дня!
Надаємо документальне підтвердження очікуваної вартості на момент оголошення процедури по закупівлі код за
код за ДК 021-2015 - 15330000-0 -Оброблені фрукти та овочі (Капуста квашена, огірки квашені, томати квашені, томатна паста (25% вміст сухих томатів, без консервантів), а саме, висновок Кіровоградської регіональної торгово - промислової палати В-854 від 22.11.2021 року.