• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир твердий або сирний продукт 50%, сир кисломолочний 10-15%, сирок глазурований )

Торги не відбулися

462 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 627.00 UAH
Номер: 0f77d820066044cbac8fa516e9710701
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 13.01.2022 16:57 - 04.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.01.2022 № 14 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-09-011523-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 17.01.2022 та 18.01.2022, Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерних пропозицій всіх учасників торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.12.2021 № 282, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МП Мрія» (далі – ТОВ «МП Мрія»), фізичної особи-підприємця Гребенюк О.О., протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 30.12.2021 № 310, повідомлення про намір укласти договір, яке було оприлюднене 30.12.2021, протоколи уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 17.01.2022 № 27 та № 29, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «МП Мрія», як такого, що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, відповідно до пункту 4 «Інші документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати завірену учасником копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МП Мрія» вищевказані документи відсутні. Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника-переможця ТОВ «МП Мрія», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Так, відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) (шляхом завантаження кольорової скан – копії, або електронної довідки з піар - кодом), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Проте, учасником-переможцем ТОВ «МП Мрія» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та підпунктом 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Період усунення порушень: 20.01.2022 16:44 - 04.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2022 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.02.2022 13:45

Запити/Пояснення