-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць та підмітання вулиць)
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер:
91f7861e4d17401bac04f32007312036
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.01.2022 00:00
Період моніторингу:
04.01.2022 15:21 - 27.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 Одеса № 1
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 04.01.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.01.2022 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2021-12-09-010255-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2, 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 31 та 32 Закону і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та капітального будівництва Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 09.12.2021 № 2, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лисенко Катерини Віталіївни (далі - ФОП Лисенко К.В.), комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 29.12.2021 № 34, від 04.01.2022 № 1, від 11.01.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.01.2022 в електронній системі закупівель, пояснення отримані 10.01.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Разом з тим, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратнопрограмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, в тому числі якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та якщо під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено пункт 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в тому числі шляхом завантаження інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами ТД.
Водночас відповідно до Додатку 1 до ТД зазначено, що тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді встановленому цим додатком.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Лисенко К.В. надано тендерну форму «Пропозиція» листом від 21.12.2021 № 10, в якій невірно зазначено кількість, а саме 23856,86 годин, при цьому відповідно до Додатку 3 до ТД кількість складає 23844 годин, чим не дотримано вимогу Додатку 1 до ТД.
Також відповідно до пункту 3 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. В складі тендерної пропозиції учасник також надає копію договору та оригінал листа-відгука контрагента.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Лисенко К.В. надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 21.12.2021
№ 13, в якій не зазначено інформацію про виконання аналогічного договору, а також не надано копію договору та оригінал листа-відгука контрагента, чим не дотримано вимогу пункту 3 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Лисенко К.В. надано технічні, якісні та кількісні характеристики листом від 21.12.2021 № 14, в якому неправильно зазначено кількість, а саме 23856,86 годин, чим не дотримано вимогу Додатку 3 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2, 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Лисенко К.В. у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Разом з тим, Замовник 04.01.2022 скасував рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Лисенко К.В. та відповідно до протоколу від 04.01.2022 № 1 прийняв рішення про відхилення його тендерної пропозиції у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником КП «Кодимакомунсервіс» надано тендерну форму «Пропозиція» листом від 16.12.2021 № 10, в якій неправильно зазначено кількість, а саме 20949,72 годин, при цьому відповідно до Додатку 3 до ТД кількість складає 23844 годин, чим не дотримано вимогу Додатку 1 до ТД.
Також у складі тендерної пропозиції учасником КП «Кодимакомунсервіс» не надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, чим не дотримано вимогу Додатку 3 до ТД.
У складі тендерної пропозиції учасником КП «Кодимакомунсервіс» не надано оригінал листа-відгука контрагента, чим не дотримано вимогу пункту 3 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 5.7 пункту 5 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунка та відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником КП «Кодимакомунсервіс» надані вищезазначені довідки з акціонерного товариства комерційний банк «ПРИВАТБАНК» № 211124su15024908, № 211124su14593607 датовані 24.11.2021, що раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (09.12.2021), чим не дотримано вимогу підпункту 5.7 пункту 5 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія).
Проте у складі тендерної пропозиції учасником КП «Кодимакомунсервіс» надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовану 05.04.2021, що більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (27.12.2021), чим не дотримано вимогу підпункту 5.4 пункту 5 Додатку 2 до ТД.
Крім того, документи тендерної пропозиції учасника КП «Кодимакомунсервіс» підписав начальник Ревенко А.М., проте у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження відповідної особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2, 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Кодимакомунсервіс» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Період усунення порушень:
14.01.2022 15:05 - 29.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2022 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок про результати моніторингу UA-2021-12-09-010255-c
Дата публікації звіту:
19.01.2022 15:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
20.01.2022 08:56
Запити/Пояснення
Номер:
10fef2977cd84a2b82a8e9821b5bfc15
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.01.2022 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c9f3cd4a36014337ac5e5f464f2cd54f
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) від 04.01.2022
Дата опублікування:
10.01.2022 15:53
Опис:
Надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби Південний офіс Держаудитслужби (Одеська обл.) від 04.01.2022 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання вулиць та підмітання вулиць).