-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Завершена
1 739 267.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 696.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 696.34 UAH
Номер:
2f1cce8f78074889893629f5b3faae55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 16:21 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2022 №8-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 24.10.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2022 №8-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-09-007514-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленими порушеннями пункту 2 частини другої статті 22 Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), що затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.12.2021 р.; перелік змін до тендерної документації від 16.12.2021 р.; реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"; протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.12.2021; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.12.2021 р.; договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 10.01.2022 р. № 23у; Додаткова угода № 1 від 13.05.2022; Додаткова угода № 2 від 11.08.2022; Додаткова угода № 3 від 13.09.2022.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
31.10.2022 13:47 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2022 13:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником подано позовну заяву. З моменту отримання інформації про відкриття провадження, через кнопку "Додати судове провадження" буде додано дату його відкриття та номер.
Дата публікації:
07.11.2022 18:11
Дата відкриття провадження:
14.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/18075/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]