• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (або еквівалент) у талонах

Завершена

1 034 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 20 694.40 UAH
Номер: ca5e71864f8f43e09196804273a36a22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-06-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.09.2022 22:01 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 06.09.2022 № 207 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби Від 06.09.2022 № 207 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 29 UA-2021-12-09-007557-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності відхилення пропозиції Учасника, встановлено відсутність підстав, визначених абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, правомірності відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.12.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» (далі - Учасник) та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – учасник – переможець) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.12.2021 року № 30.12 про відхилення тендерної пропозиції та від 31.12.2021 № 31.12 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021 року, договір від 11.01.2022 року № 3, додаткова угода від 17.01.2022 року № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.09.2022 року, від 16.09.20222 року, від 14.09.2022 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання правомірності відхилення пропозиції Учасника, встановлено відсутність підстав, визначених абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону Моніторингом установлено, що відповідно Додатку 2 до тендерної документації учасниками у складі тендерної пропозиції надається в довільній формі інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Так, учасником ТОВ «Татнєфть – АЗС - Україна» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 23.12.2021 № 21/ЕТ-285 про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), в якій зазначено про відсутність у товариства зазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Проте, Замовник відповідно до протоколу від 30.12.2021 № 30.12 відхилив пропозицію Учасника ТОВ «Татнєфть – АЗС - Україна» на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме, у зв`язку з наявністю підстав, встановлених пунктом 13 частини першою статті 17 Закону. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Татнєфть – АЗС - Україна» від 13.09.2022 року, Замовником надано відповідь та часткове документальне підтвердження підстави відхилення у вигляді скриншоту з інформацією, розміщеною на сайті Державної фіскальної служби України про відсутність заборгованості Учасника станом на 21.12.2021 року та наявність податкового боргу станом на 29.12.2021 року. Проте, інформація чи документальне підтвердження інформації про те, що в «Реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов'язання чи податкового боргу (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/vidstr-appl) не містяться дані щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості відносно Учасника ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» Замовником не надано. Однак, відповідно до інформації, розміщеної на сайті уповноваженого органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25 грудня 2021 року, саме на цю дату Учасник не мав податкового боргу, що підтверджено довідкою від 23.12.2021 № 21/ЕТ-285, що міститься в пропозиції Учасника. Отже, Замовником порушено умови Додатку 2 до тендерної документації та на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника. Також слід зазначити, що згідно з частиною 3 статті 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження, згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначає Замовник для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи в результаті оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Отже, відповідно до частини 3 і 6 статті 17 Закону під час подання тендерної пропозиції учасники лише підтверджують за декларативним принципом відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) або надають довідку в довільній формі (відповідно листа Мінекономіки від 03.06.2020 № 3304-04/34835 «Про застосування статті 17 Закону»). Водночас, за змістом Закону замовник не зобов`язаний перевіряти стан розрахунків учасника з бюджетом до моменту визнання такого учасника переможцем торгів.
Період усунення порушень: 26.09.2022 20:12 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 20:12

Запити/Пояснення