-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 - 35492 - халат ізолюючий, одноразового використання; НК 024:2019 - 35492 - халат ізолюючий, одноразового використання; НК 024:2019 - 44059 – Акушерсько-гінекологічний хірургічний комплект, не медикаментозний, одноразовий; НК 024:2019 - 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; НК 024:2019 - 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК 024:2019 - 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; НК 024:2019 - 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; НК 024:2019 - 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; НК 024:2019 - 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; НК 024:2019 - 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; НК 024:2019 - 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; НК 024:2019 – 61937 – Бахіли хірургічні; НК 024:2019 – 35389 – Інсуліновий шприц; НК 024:2019 - 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 - 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 - 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 - 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 - 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; НК 024:2019 – 43324 – Система для переливання рідин загального призначення; НК 024:2019 – 43324 – Система для переливання рідин загального призначення; НК 024:2019 - 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки; НК 024:2019 - 48125 - бинт марлевий медичний нестерильний; НК 024:2019 - 48125 - бинт марлевий медичний нестерильний; НК 024:2019 - 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; НК 024:2019 - 58232 - Рулон ватний, нестерильний; НК 024:2019 - 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний; НК 024:2019 - 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний)
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
Завершена
1 321 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 605.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 605.00 UAH
Номер:
6803676f1fc249d2b3ed4bb372c02839
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.01.2023 00:00
Період моніторингу:
05.01.2023 16:37 - 27.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.01.2023 № 1
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 05.01.2023 № 1
Перелік процедур закупівелік
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18. UA-2021-12-09-002141-b 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Славутська міська лікарня ім.Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради (далі − Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 09.12.2021 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Чупуєва Ірина Ігорівна», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021 № 144, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.12.2021, договір від 11.01.2022 № 20, укладений між Замовником та ФОП «Чупуєва Ірина Ігорівна» (далі – договір), додаткову угоду від 09.08.2022 № 1 до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.01.2022, звіт про виконання договору про закупівлю від 23.01.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднено в електронній системі закупівель 11.01.2023.
Період усунення порушень:
25.01.2023 15:18 - 31.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2023 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
2298af0c0f114c01a6309b837b99ccb2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.01.2023 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів процедури закупівлі: код ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, очікуваною вартістю 1 321 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-002141-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ФОП «Чупуєва Ірина Ігорівна» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
52686eb51acc4daaa95027563c051ec2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.01.2023 13:45
Опис:
09.01.2023 р. через електронну систему закупівель КП «Славутська МЛ» надійшов запит на отримання пояснення щодо наступного:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ФОП «Чупуєва Ірина Ігорівна» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Закупівлю товарів КП «Славутська МЛ» здійснює відповідно до вимог чинного законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до підготовлених фахівцями технічних характеристик до предмету закупівлі, що формується з урахуванням потреб відділень підприємства. Перелік медичних виробів складався виходячи з потреби в цих виробах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості медичних виробів визначені відповідно до особливостей даного товару, з урахуванням реальних потреб нашого підприємства та відповідають вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. шляхом моніторингу інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель, комерційних пропозиціях.
Доводжу до Вашого відома, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222- VІІІ від 02.03.2015 р. (ст. 7 п. 1.10 ліцензуванню підлягає виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, імпорт лікарських засобів. Торгівля медичними товарами (виробами медичного, лабораторгного призначення та медичним і лабораторним обладнанням) не ліцензується.
ФОП Чупєєва І.І. у складі тендерної пропозиції та під час укладення договору надала інформацію про право підписання договору та пояснення щодо відсутності ліцензії. Скан-копії відповідних документів надаються.