-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яйця
Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Завершена
1 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Номер:
8b148ecd57164e2c84194898f67d74dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
21.10.2022 11:20 - 11.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2022 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.10.2022 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-12-09-005201-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ТОВ юлтис, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДУКТ ГАРАНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснення Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ юлтис та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДУКТ ГАРАНТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 №2, від 17.01.2022 №17 та від 17.01.2022 №18, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, укладений договір від 28.01.2022 №37, пояснення Замовника від 28.10.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
02.11.2022 11:23 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2022 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати проведеного моніторингу процедури закупівлі: Яйця ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, в результаті якого Державною аудиторською службою України Західним офісом Держаудитслужби Управління західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області встановлені порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї згідно вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Звертаємо вашу увагу, що розділом 5 пунктом 2 тендерної документації передбачено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення іх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Опис та приклади формальних помилок, перелік яких наведений в тендерній документації взято з Наказу № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» У пункті 9 переліку формальних помилок міститься приклад формальних помилок: - «9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
Зважаючи на зазначене, тендерна документація Замовника, відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління освіти і науки Бердичівської міської ради надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних заупівель, викладених у висновку моніторингу від 02.11.2022 в закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-005201-c.
Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації шляхом проведення роз’яснювальних заходів для осіб, уповноважених на проведення публічних закупівель з приводу недопущення в подальшій роботі порушення чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
04.11.2022 20:13
Запити/Пояснення
Номер:
2c3b19e5987e4cefbd136b64cb7ddc5c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2022 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Яйця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-09-005201-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
196188b4e9144cdca4ce24ff0765dc5e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.10.2022 18:55
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Яйця (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2021-12-09-005201-c) код за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі - Яйця, визначено відповідно до зведеного кошторису управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2022 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 11.01.2022 року. (кошторис додається).
2. Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Яйця, визначені відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема аб.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 та Додаток 9 вищевказаної Постанови (додаються), тому розрахунок необхідної кількості яєць було обраховано шляхом множення встановленої норми яєць на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв з яєць, які включені у примірне чотиритижневе сезонне меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджене начальником та погоджене Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2022 року, а також, згідно Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги», де технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно ДСТУ 5028:2008 (яйця курячі харчові) з обов’язковою наявністю підтвердних документів (протокол випробувань та/або експертний висновок та/або звіт/тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки) з дослідженнями за друге півріччя 2021 року (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи учасника), на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, антибіотиків, мікробіологічних показників, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
3. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до розрахованої потреби, згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережі магазинів АТБ, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області за жовтень 2020 року та за 2021 рік.
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://osvita-berdychiv.in.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-do-zakupivli
5. Документальне підтвердження: - Зведений кошторис на 2022 рік; - Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року.