• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яйця

Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.

Завершена

1 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Номер: 8b148ecd57164e2c84194898f67d74dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 21.10.2022 11:20 - 11.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2022 №68-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.10.2022 №68-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-12-09-005201-c 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ТОВ юлтис, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДУКТ ГАРАНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснення Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ юлтис та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДУКТ ГАРАНТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 №2, від 17.01.2022 №17 та від 17.01.2022 №18, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, укладений договір від 28.01.2022 №37, пояснення Замовника від 28.10.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 02.11.2022 11:23 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2022 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати проведеного моніторингу процедури закупівлі: Яйця ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, в результаті якого Державною аудиторською службою України Західним офісом Держаудитслужби Управління західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області встановлені порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї згідно вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Звертаємо вашу увагу, що розділом 5 пунктом 2 тендерної документації передбачено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення іх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Опис та приклади формальних помилок, перелік яких наведений в тендерній документації взято з Наказу № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» У пункті 9 переліку формальних помилок міститься приклад формальних помилок: - «9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Зважаючи на зазначене, тендерна документація Замовника, відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління освіти і науки Бердичівської міської ради надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних заупівель, викладених у висновку моніторингу від 02.11.2022 в закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-005201-c. Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації шляхом проведення роз’яснювальних заходів для осіб, уповноважених на проведення публічних закупівель з приводу недопущення в подальшій роботі порушення чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 04.11.2022 20:13

Запити/Пояснення