-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з передавання даних і повідомлень (телекомунікаційні послуги), а також послуги, пов’язані технологічно з телекомунікаційними послугами код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
послуги з передавання даних і повідомлень
Завершена
676 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
038cfdee4e83464a9d2906b954fd5757
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-23-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2022 00:00
Період моніторингу:
23.09.2022 14:12 - 15.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2022 № 285
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.09.2022 № 285.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-09-004239-c, 09.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» на 2022 рік (UA-P-2021-12-09-001711-a); оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; запрошення до участі в переговорній процедурі від 25.11.2021 №2888, протокол переговорів від 08.12.2021 №6/55-40/2021; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.12.2021 №7/55-УО/2021, повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.12.2021 №K.U.-11310; опубліковані Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норми частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Одночасно, за вимогою частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання пояснень шляхом його опублікування в електронній системі закупівель, зокрема: щодо надання інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено таке обґрунтування, а також надання інформації щодо підтвердження переможцем при укладанні договору права підписання договору про закупівлю та надання копії ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Проте Замовником відповідне пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 23.09.2022 протягом трьох робочих днів в електронній системі закупівель не опубліковано (відповідь на запит опубліковано лише 29.09.2022 о 17:36 год), при цьому відповідної інформації та документів щодо підтвердження переможцем при укладанні договору права підписання договору про закупівлю та надання копії ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
За умовами частини 3 розділу VI тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Однак, з врахуванням не надання до моніторингу відповідної інформації та документів, а також їх відсутності в електронній системі закупівель, дослідити під час моніторингу питання надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю не видалося можливе.
Період усунення порушень:
06.10.2022 11:04 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2022 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
3ea61f71a761493bb2d0b4c2c96430d3
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.09.2022 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2021-12-09-004239-c, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі його розміщення).
Крім того відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
8f4037f4e5674c46a5b7674b9e71200b
Назва:
Надання інформації та документів на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
Дата опублікування:
29.09.2022 17:36
Опис:
На запит Державної аудторської служби України від 23.09.2022 року про надання пояснень, КНП КОР "КОЦЕМД МК" повідомляє наступне: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг:
Оператори телекомунікацій, незалежно від форм власності, у першу чергу надають у користування на договірних засадах ресурси своїх мереж державній системі урядового зв’язку, національній системі конфіденційного зв’язку, органам з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Державному бюро розслідувань у порядку, встановленому ЦОВЗ.
Діяльність у сфері телекомунікацій, що передбачає використання обмеженого (радіочастотного та/або номерного) ресурсу, здійснюється після отримання відповідних ліцензії та/або дозволу (ліцензій та/або дозволів), необхідність отримання яких визначена законом.
Номерний ресурс — сукупність цифрових знаків, що використовуються для позначення (ідентифікації) мереж, послуг, пунктів закінчення мережі в телекомунікаційних мережах загального користування. Номерний ресурс є технічно обмеженим ресурсом (частина 1 статті 69 Закону № 1280 «Про телекомунікації» (Далі - Закон)).
Розробку та реалізацію технічної політики у формуванні номерного ресурсу здійснює ЦОВЗ. Розподіл, присвоєння та облік номерного ресурсу, видача і скасування дозволів на його використання, державний нагляд за використанням номерного ресурсу здійснюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (стаття 69 Закону).
Номерний ресурс надається оператору телекомунікацій на підставі дозволу на строк не менше 5 років для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених Законом № 1280, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства (стаття 70 Закону № 1280).
Номерний ресурс є технічно обмеженим ресурсом, та відповідний номерний ресурс закріплено за обмеженим колом операторів і серед них неможливо забезпечити конкурентну боротьбу. ПАТ «Укртелеком» надано дозвіл, що свідчить про закріплення за ним номерного ресурсу у м. Київ та Київської області.
Слід урахувати, що оператори телекомунікацій зобов’язані надавати безоплатний доступ споживачам до телекомунікаційних мереж загального користування для виклику пожежної охорони, Національної поліції, швидкої допомоги, аварійних служб газу та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, а також для надсилання благодійного телекомунікаційного повідомлення.
Водночас наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Порядку організації доступу абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку до служб екстреної допомоги» від 07.10.2009 № 1034 встановлено, що оператори мереж рухомого (мобільного) зв’язку телефонної мережі загального користування для забезпечення своїм абонентам / споживачам доступу до служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104 та служби допомоги населенню за єдиним номером 112 (далі — служба 112) мають використовувати схеми організації зв’язку через ВСС мережі фіксованого телефонного зв’язку оператора телекомунікацій ПАТ «Укртелеком» згідно з цим Порядком.
Рухомий (мобільний) зв’язок — електрозв’язок із застосуванням радіотехнологій, під час якого кінцеве обладнання хоча б одного із споживачів може вільно переміщатися в межах усіх пунктів закінчення телекомунікаційної мережі, зберігаючи єдиний унікальний ідентифікаційний номер мобільної станції.
Національним планом нумерації України, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006 № 1105, визначено номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112, які закріплені за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноваженими забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператор телекомунікацій (ПАТ «Укртелеком») забезпечує маршрутизацію трафіку.
У відповідності до вимог Закону України від 18.09.2019 № 102-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» (далі – Закон), право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі – НКРЗІ), повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.
НКРЗІ згідно поданого АТ «Укртелеком» повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, внесло останнє до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, які мають право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.
Актуальні дані з Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій розміщені на офіційному сайті https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk.
Законом України «Про електронні комунікації» від 16 грудня 2020 року № 1089-IX (ст.74) (далі – Закон) визначено, що первинний розподіл ресурсу нумерації здійснюється регуляторним органом на дозвільній основі з урахуванням вимог національного плану нумерації та цього Закону. Ресурс нумерації розподіляється суб'єктам господарювання, внесеним до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуга також іншим особам відповідно до цього Закону (користувач ресурсу нумерації) строком на п'ять років (якщо менший строк не зазначений заявником), а в разі його використання для надання послуг міжособистісних електронних комунікацій з використанням радіочастот - строком, не меншим ніж строк дії відповідної ліцензії на користування радіочастотним спектром (якщо менший строк не зазначений заявником).
Користувач ресурсу ( ч.5 ст.74 Закону) здійснює вторинний розподіл ресурсу нумерації кінцевим користувачам електронних комунікаційних послуг.
У відповідності до п. 6 розділу ХІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, дозволи на використання номерного ресурсу, що є чинними на день набрання чинності цим Законом, продовжують діяти як дозволи на користування ресурсом нумерації. Продовження строку дії таких дозволів здійснюється відповідно до цього Закону.
Жоден інший суб’єкт не може використовувати зазначені номери для надання телекомунікаційних послуг.
Крім того, АТ «Укртелеком» є єдиним оператором, який надає послуги оперативного телефонного зв’язку АТС -10, порядок забезпечення яким проводиться згідно з наказом КМУ від 21.11.1997 № 910.
Водночас, АТ «Укртелеком» маючи власні телекомунікаційні мережі та сервісно-технічну інфраструктуру, забезпечує можливість надавати повний спектр телекомунікаційних послуг, включаючи послуги проводового радіомовлення, телефонного зв’язку, користування кабельною каналізацією електрозв’язку, користування лініями безпосереднього зв’язку підрозділами Міністерства. Іншими операторами електрозв’язку такі телекомунікаційні послуги в необхідних номенклатурі та обсягах не надаються.
Слід зазначити також, що надання телекомунікаційних послуг, а також послуг, пов’язаних технологічно з телекомунікаційними послугами здійснюється в цілодобовому режимі, оскільки ОДВ КНП КОР КОЦЕМД МК в тому числі підключена до телекомунікаційної мережі загального користування (ТМЗК) міста Києва та Киівської області фізичними лініями через Центр електрозв’язку Київської міської філії АТ «Укртелеком», і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 2 розділу III.
Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Відповідно до Методики:
ОВ = V x Цм.п. x Ki,
де: ОВ – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів/послуг, що закуповується. Загальна сума послуги, яку необхідно закупити з ПДВ, розглядається як ціна за 1 послугу.
Цм.п. – ціна минулого періоду – 590 000,00. (публічне посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003026-c) . Ціна договору за минулий період, становила 590 000,00з ПДВ.
Ki – коефіцієнт індексації. Індекс інфляції за 2021 рік становить ~ 1,150.
ОВ = V x Цм.п. x Ki = 1 x 420 000,00 x 1,146 = 676 140,00 грн.
Таким чином очікувана вартість та сума договору становить: 676 000
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту:
Пунктом 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – «Постанова») передбачено, що: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Як вбачається з положення пункту 4-1 Постанови, відповідний пункт зобов’язує здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі наступних суб’єктів: 1. Головного розпорядника бюджетних коштів. 2. Розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. 3. Суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Пунктами 2-3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, який затверджено Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі – «Порядок») визначено, що для реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, у тому числі оплати медичних послуг, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги (пункти 1, 4 Порядку), «2. Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ. 3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ». Пунктом 5 Порядку визначено, що «Оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ (далі - договір), здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. Порядок та строки подання звітів (рахунків), інформація, що включається до них, визначаються договором, типова форма якого затверджується в установленому законодавством порядку». Отже КНП КОР «КОЦЕМД МК» є надавачем медичних послуг та не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Що також підтверджується Методичними рекомендаціями з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства Міністерства охорони здоров’я України (абзац 2 сторінка 5). Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України передбачено, що «Суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів». Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що «Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів». З огляду на зазначене, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є суб’єктом господарювання комунального сектору економіки, а не державного, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому КНП КОР «КОЦЕМД МК» не проводить розміщення відповідного обґрунтування на власному веб-сайті.
Щодо пропуску терміну надання відповіді зазначаємо наступне:
У зв’язку з тим що уповноважена особа яка була відповідальною за проведення даної процедури, на теперішній час вже не працює. Дізнатися своєчасно про початок проведення моніторингу не було можливості. Також технічний доступ для надання відповіді на майданчику у Замовника був відсутній, до моменту стороннього урегулювання даного питання.
Номер:
ac65578ef0a446ccb4c35d0c4f458ef7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
29.09.2022 17:40
Опис:
Довіреність на підпис договору Учасником