• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 – М`ясо (М'ясо свинини (задня стегнова частина мякуш без кісток охолоджене; філе куряче охолоджене; стегно куряче охолоджене;м’ясо яловичини без кісток охолоджене)

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 9a90ed97136a4ad49b6d905dea463f9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-20-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.06.2022 16:44 - 14.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2022 № 18-З (зі змінами) Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.06.2022 № 18-З (зі змінами) Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-12-08-017951-c, 08.12.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 505-83-45, volovyknataliya21@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради (далі − Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2021 № 221 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника ТОВ «БС-ФУД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.12.2021; протокол уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради від 29.12.2021 № 256; повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021; договір від 11.01.2022 № 12 на суму 1655275,50 грн (з ПДВ), укладений із ТОВ «БС-ФУД». Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 3 до тендерної документації) для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції копію фінансового звіту за 2020 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить 100% від очікуваної вартості закупівлі або копію податкової декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить 100% від очікуваної вартості закупівлі. Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції») визначено, що якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Учасником ТОВ «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції надано пояснення від 22.12.2022 № б/н, в якому зазначено, що «що у складі пропозиції не надаємо фінансову звітність за 2020 рік, так як дане товариство зареєстроване у поточному році, а саме 2021, та не здійснював діяльність у 2020 році», що також підтверджується відомостями відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Таким чином, тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідає вимогам тендерної документації замовника. Моніторингом вказаного питання встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 3.8 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції: -інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту; За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: - у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: копії документів, які надають учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства або інші) та рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування. При цьому, замовником в тендерній документації (пункт 3.9 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») однією з вимог кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» визначено: «розбіг температур при транспортуванні продукції для охолодженого м’яса від 0 до мінус 2*С, а для замороженого м’яса птиці не менш ніж від мінус 12*С, а для печінки яловичої замороженої не менш ніж мінус 18*С. Ця інформація повинна відображатися у наданих сертифікатах калібрування (холодильної установки). -Ці сертифікат(и) калібрування повинні бути дійсними на момент проведення торгів та на весь період постачання товару. Натомість, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БС-ФУД» надав документ про реєстрацію потужності від 10.08.2021 № Вих-01-27/27-14/171, виданий Машівським управлінням Головного управління Держпрод-споживслужби в Полтавській області, відповідно до якого останнім прийнято рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку з внесенням до Реєстру інформації щодо використання потужностей за видом діяльності – «Діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися вище 10*С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування; інший вид діяльності: транспортування», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині температурного режиму. Разом з цим, учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат калібрування, перекладений з англійської мови, на обладнання для вимірювання постійного температурного мінімуму низької температури без зазначення приналежності зазначеного обладнання до вимірювання розбігу температур при транспортуванні продукції (холодильної установки) та строку дії сертифіката. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій також встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 3.8 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції: довідку, складену у довільній формі, про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») зі зазначенням реєстраційного номера потужності, виданого на ім’я учасника торгів. Учасником TOB «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність потужностей для зберігання товарів від 03.12.2021 б/н, відповідно до якої учасник орендує нежитлове приміщення – частину холодильника № 2 площею 100 кв.м., що знаходиться в будівлі холодильника, для зберігання продуктів харчування за адресою м. Полтава, вул. Зіньківська 51/2 корпус И, без зазначення інформації про номер даної потужності, яка задіяна в обігу харчових продуктів. Разом з цим, інформація, щодо реєстраційного номеру потужності наявна у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, за результатом аналізу відомостей відкритих єдиних державних реєстрів, встановлено, що ТОВ «БС-ФУД» має зареєстроване складське приміщення за адресою вул. Зіньківська, 51/2, корпус И, м. Полтава, Полтавська обл., 36009 за реєстраційним номером r-UA-16-26-4824 (дата включення до реєстру – 25.08.2021). Таким чином, тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того, учасником в тендерній пропозиції надано рішення про державну реєстрацію потужності за адресою вул. Центральна, 132, с. Кустолово-Суходілка, Полтавський район, Полтавська область – однак, дана потужність оператора ринку, відповідно до наданої учасником ТОВ «БС-ФУД» довідки про наявність потужностей для зберігання товарів від 03.12.2021 б/н, не буде задіяна при обігу харчових продуктів. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції подано окремі документи, що містять невідповідності. Абзацом 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», що не забезпечено Замовником. Водночас, Замовником на порушення вказаної норми Закону не надано учаснику ТОВ «БС-ФУД» можливості усунення невідповідностей тендерної пропозиції. За результатами процедури закупівлі Замовником укладено договір з ТОВ «БС-ФУД» договір від 11.01.2022 № 12 на суму 1 655 275,50 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 30.06.2022 17:11 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2022 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок моніторингу проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо повідомляємо: Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у висновку за результатами моніторингу зазначено: «Моніторингом вказаного питання встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 3.8 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції: - інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту; За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: - у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: копії документів, які надають учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства або інші) та рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування. При цьому, замовником в тендерній документації (пункт 3.9 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») однією з вимог кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» визначено: «розбіг температур при транспортуванні продукції для охолодженого м’яса від 0 до мінус 2*С, а для замороженого м’яса птиці не менш ніж від мінус 12*С, а для печінки яловичої замороженої не менш ніж мінус 18*С. Ця інформація повинна відображатися у наданих сертифікатах калібрування (холодильної установки). -Ці сертифікат(и) калібрування повинні бути дійсними на момент проведення торгів та на весь період постачання товару.» Пояснюємо: Відповідно до запиту Відділу освіти сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради, Учасник ТОВ «БС-ФУД» повідомив про те (згідно листа № 12 від 05.07.2022 року), що в подальшому буде забезпечено температуру транспортування продукції для охолодженого м’яса відповідно до вимог тендерної документації в частині температурного режиму. Також Учасник повідомив, що сертифікат калібрування на обладнання для вимірювання постійного температурного мінімуму низької температури при транспортуванні продукції наданий в складі тендерної документації дійсний до 11 листопада 2022 року. «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій також встановлено, що учасником в тендерній пропозиції надано рішення про державну реєстрацію потужності за адресою вул. Центральна, 132, с. Кустолово-Суходілка, Полтавський район, Полтавська область – однак, дана потужність оператора ринку, відповідно до наданої учасником ТОВ «БС-ФУД» довідки про наявність потужностей для зберігання товарів від 03.12.2021 б/н, не буде задіяна при обігу харчових продуктів. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції подано окремі документи, що містять невідповідності. Абзацом 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», що не забезпечено Замовником.» Пояснюємо, Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради, не має можливості усунути дане порушення в даній конкретній закупівлі, але зобов’язується не допускати подібні порушення в майбутніх закупівлях.
Дата публікації звіту: 06.07.2022 09:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Замовником усунуто порушення, зазначене у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-08-017951-c від 30.06.2022, що підтверджено оприлюдненням відповідної інформації в електронній системі закупівель
Дата публікації: 07.07.2022 10:54