• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55520000-1 –Кейтерингові послуги (Послуги по наданню харчування хворим).

Завершена

11 638 005.47 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 190.02 UAH
Номер: d4f54a26e8ea4bd892cc89b21102aa08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.07.2022 13:04 - 03.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.07.2022 № 8-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022, від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 12.07.2022 № 8-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-08-007962-a, 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, litovchenko.olya.02@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; укладання договору та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднене відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.12.2021 № 08/3; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медхарчопром»; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Петрик Михайло Іванович; документи, подані переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Медхарчопром» відповідно до вимог, передбачених частиною шостою статті 17 Закону та тендерною документацією; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи з проведення закупівель від 24.01.2022 № 24/2; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 15.07.2022 та 21.07.2022 в електронній системі закупівель; договір від 10.02.2022 № 99; звіт про результати проведення процедури; додаткова угода від 10.02.2022 № 1 до договору від 10.02.2022 № 99; повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень: 26.07.2022 11:15 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2022 11:15

Запити/Пояснення