-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55520000-1 –Кейтерингові послуги (Послуги по наданню харчування хворим).
Завершена
11 638 005.47
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 190.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 190.02 UAH
Номер:
d4f54a26e8ea4bd892cc89b21102aa08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2022 00:00
Період моніторингу:
12.07.2022 13:04 - 03.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.07.2022 № 8-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022, від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
12.07.2022 № 8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-08-007962-a, 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; укладання договору та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднене відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.12.2021 № 08/3; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медхарчопром»; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Петрик Михайло Іванович; документи, подані переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Медхарчопром» відповідно до вимог, передбачених частиною шостою статті 17 Закону та тендерною документацією; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи з проведення закупівель від 24.01.2022 № 24/2; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 15.07.2022 та 21.07.2022 в електронній системі закупівель; договір від 10.02.2022 № 99; звіт про результати проведення процедури; додаткова угода від 10.02.2022 № 1 до договору від 10.02.2022 № 99; повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень:
26.07.2022 11:15 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2022 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
cc8ca42405d14f01a7e326906dcbdd1a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.07.2022 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги по наданню харчування хворим) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-007962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f9e9b6d62185448380f9e91e6c9949b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2022 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги по наданню харчування хворим) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-007962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником допущено до аукціону учасника фізична особа-підприємець Петрик Михайло Іванович, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме на вимогу пункту 2 розділу 4 «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додатку 3 до тендерної документації не надано відповідний документ із зазначенням статусу платника податків?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.