-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників зазначено у прикріпленому файлі "Тендерна документація".
Завершена
1 080 055.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 400.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 400.28 UAH
Номер:
9e9eeb910c264e778e55d04eae70570d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 17:43 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
28.01.2022 33
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
24 UA-2021-12-08-008053-a 08.12.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу правомірності відхилення тендерної пропозиціїї учасника ТОВ «ТРІГО» встановлено відсутність підстав, визначених абзацом першим пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2021 року № 75, тендерні пропозиції Фізичної особи - підприємця Бережна Тетяна Вікторівна (далі - учасник-переможець) та ТОВ «ТРІГО», протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.12.2021 № 81, повідомлення про намір укласти Договір від 31.12.2021 року, договір від 17.01.2022 № 3-17/01ТХ, додаткові угоди до Договору № 1 від 24.01.2022, №2 від 24.01.2022, №3 від 25.01.2022.
Моніторингом питання правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю встановлено, що згідно пункту 1 частини 16 статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Згідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Інформація про досвід виконання аналогічного договору є такою, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Таким чином, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення про дані невідповідності у електронній системі закупівлі та надати Учаснику законне право протягом 24 годин усунути дані невідповідності
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити документ, виданий уповноваженим підприємством, установою, закладом, організацією з перевірки знань щодо наявності знань та успішного володіння уповноваженою особою учасника на складання документів у складі тендерної пропозиції українською мовою, з наданням копії такого посвідчення.
Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції такого посвідчення, не надано, а також не надано жодного пояснення стосовно причин його відсутності, чим порушено умови пункту 7 розділу 1 тендерної документації
Також, відповідно умов пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа, чим порушено умови пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Крім того, відповідно до умов пункту 1 розділу 5 тендерної документації, учасник визначає ціни на товари, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, про що надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
Однак, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа, чим порушено умови пункту 1 розділу 5 тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз'яснень державних органів.
Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано жодного листа - роз’яснення, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз'яснень державних органів, щодо таких документів як: Копія Статуту або іншого установчого документу Учасника в чинній редакції, випискою з протоколу засновників та/або копією наказу про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; тощо.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника ФОП Бережна Тетяна Вікторівна, визначив його переможцем та уклав договір від 17.01.2022 № 3-17/01ТХ.
Моніторингом питання правомірності відхилення тендерної пропозиції встановлено, що Замовник відповідно до протоколу від 31.12.2021 № 81 відхилив пропозицію ТОВ «ТРІГО» у зв’язку з тим, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 12 січня 2017 року № 33-КТ на постачання продуктів харчування ДК 021:2015 «15110000-2 М`ясо» (філе куряче заморожене, курчата – бройлери 1 категорії заморожені, чверть куряча заморожена), що не є підтвердженням постачання яловичої м`якоті та свинини, які є предметом закупівлі.
Також, учасником надано рішення про державну реєстрацію потужності за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, що можуть зберігатися при при температурі вище 10 градусів і залишатися придатними. Враховуючи, що предметом закупівлі є м`ясо, яке повинно зберігатися при температурі не вище +6 градусів, дане рішення не підтверджує можливість поставки такого продукту як м`ясо
Однак, відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен був надати завірену підписом уповноваженої особи копію аналогічного договору та копію документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту або копію видаткової накладної щодо постачання аналогічних товарів. Також Учасник надає лист відгук від контрагентів щодо кожного наданого аналогічного договору.
Учасником ТОВ «ТРІГО» у тендерній пропозиції надано Договір від 12 січня 2017 року № 33-КТ на постачання ДК 021:2012 15110000-2 - М’ясо та накладну на постачання «тушка курчат-бройлерів 1 категорії заморожені патрані», «філе курчат-бройлерів заморожені» та «задня чверть тушки курчат бройлерів», проте ці продукти не можуть вважатися підтвердженням постачання аналогічних товарів, адже «тушка курчат-бройлерів 1 категорії заморожені патрані», «філе курчат-бройлерів заморожені» та «задня чверть тушки курчат бройлерів» не є товарами аналогічними яловичій м’якоті та свинині які є предметом закупівлі.
Також слід зазначити, що тендерна документація не містить поняття та вимог щодо відповідності аналогічного договору повному переліку предмету закупівлі, а відтак може визначатися по показнику 4 цифри коду державного класифікатора ДК 021:2015.
Таким чином, учасником ТОВ «ТРІГО» документально підтверждено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, як це передбачено пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Окрім цього, відповідно до тендерної документації не міститься вимог надання учасниками у складі тендерної пропозиції рішення про державну реєстрацію потужності, тому відповідне рішення, що надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРІГО» носить суто інформативний характер та не впливає за результати проведення закупівлі.
Отже, Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТРІГО».
Період усунення порушень:
31.01.2022 19:21 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2022 19:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-08-008053-a Держаудитслужбою зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Цією інформацією замовник підтверджує вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору, а також додає та оприлюднює в електронній системі закупівель додаткову угоду про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
04.02.2022 14:30