• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників зазначено у прикріпленому файлі "Тендерна документація".

Завершена

363 795.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 818.98 UAH
Номер: 41f062b1306f4675bd635ac1440b206b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-09-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.02.2022 18:16 - 03.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 09.02.2022 48 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 48 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 14 UA-2021-12-08-016940-c 08.12.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2021 року № 75, тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Бережна Тетяна Вікторівна (далі - учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021 року, договір від 17.01.2022 № 2-17/01ТХ, додаткові угоди від 24.01.2022 № 1 та від 25.01.2022 № 2. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити документ, виданий уповноваженим підприємством, установою, закладом, організацією з перевірки знань щодо наявності знань та успішного володіння уповноваженою особою учасника на складання документів у складі тендерної пропозиції українською мовою, з наданням копії такого посвідчення. Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції такого посвідчення, не надано, а також не надано жодного пояснення стосовно причин його відсутності, чим порушено умови пункту 7 розділу 1 тендерної документації Також, відповідно умов пункту 7 розділу 1 тендерної документації, тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою, про що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист. Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа, чим порушено умови пункту 7 розділу 1 тендерної документації. Окрім того, відповідно умов пункту 1 розділу 5 тендерної документації, учасник визначає ціни на товари, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду, про що надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист. Однак, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа, чим порушено умови пункту 1 розділу 5 тендерної документації. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз'яснень державних органів. Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано жодного листа - роз’яснення, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію роз'яснень державних органів, щодо таких документів як: Копія Статуту або іншого установчого документу Учасника в чинній редакції, випискою з протоколу засновників та/або копією наказу про призначення, та/або довіреністю, та/або дорученням та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; тощо. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника ФОП Бережна Тетяна Вікторівна, визначив його переможцем та уклав договір від 17.01.2022 № 2-17/01ТХ.
Період усунення порушень: 18.02.2022 15:59 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-08-016940-c Держаудитслужбою зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов`язань за договором від 17.01.2022 №2-17/01ТХ, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Цією інформацією замовник підтверджує вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору. Щодо застосування наслідків недійсності/нікчемності договору замовник повідомляє наступне. Станом на момент винесення рішення по моніторингу Держаудитслужбою замовником придбано продукти харчування для закладів загальної середньої та дошкільної освіти за які було сплачено кошти у сумі відповідно до накладних на отриманий товар. Враховуючи, що освітній процес у закладах Барвінківської громади діяв придбані продукти харчування були вжиті в їжу учнями та вихованцями закладів освіти, у зв’язку з чим замовник не має можливості повернути використані продукти харчування постачальнику. Разом з тим, відповідно до ч.1 ст. 216 ЦК у разі неможливості повернення всього отриманого за недійсним правочином (зокрема, якщо одержане полягає у користуванні майном), сторона повинна відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Предметом договору, укладеного за результатами процедури закупівлі № UA-2021-12-08-016940-c є продукти харчування, які на сьогоднішній день вжиті в їжу. Таким чином відповідно до ч.1 ст. 216 ЦК, навіть у разі визнання договору недійсним наслідком має бути компенсація Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області вартості отриманих продуктів постачальнику. Враховуючи, що на момент винесення рішення по моніторингу Держаудитслужбою ціни на використані продукти харчування у постачальника не змінилися, відшкодування вартості продуктів буде полягати у відшкодування на користь постачальника суми коштів, що була сплачена за використані продукти. В свою чергу постачальник буде зобов’язаний повернути кошти, які були сплачені Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області за ті ж продукти харчування. За результатами зазначених відшкодувань та повернень коштів сторони залишаться в тому ж стані, що є на сьогоднішній день тобто зі здійсненими взаєморозрахунками. Також відповідно до п. 8.1. та 8.2. Договору «Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання обов’язків щодо Договору, якщо це невиконання є наслідком непереборної сили (форс-мажорних обставин).» «Під форс-мажорними обставинами розуміють надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратство, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо. органи державної казначейської служби України на сьогоднішній день не здійснюють жодних перерахунків.». Враховуючи, що 24.02.2022 по всій території України було запроваджено воєнний стан, у зв’язку з чим, сторони не мають змоги виконати вимоги Держаудитслужби. Враховуючи вищевикладене застосування наслідків недійсності/нікчемності договору від 17.01.2022 №2-17/01ТХ є беззмістовним та на даний час неможливим.
Дата публікації звіту: 25.02.2022 14:48