-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Завершена
2 207 002.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 17 000.00 UAH
Номер:
874285a34fa54560b0be3260ab7913d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-22-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2022 00:00
Період моніторингу:
22.07.2022 13:24 - 13.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2022 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.07.2022 № 14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-12-08-006950-a 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 08.12.2021 №1; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» (далі – ТОВ «СКМ МОНТАЖ») та «АГРО СПЕЦ БУД» (далі – ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД»); протокол уповноваженої особи про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СКМ МОНТАЖ» від 29.12.2021 №2; протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД» від 31.12.2021 № 3; вимога про усунення невідповідності до 19.01.2022; протокол уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 24.01.2022 №4; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022; договір підряду від 11.02.2022 №26.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 22 та 26 липня 2022 року було направлено запити про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником надано інформацію та/або документи на шостий та восьмий робочі дні (03.08.2022), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
08.08.2022 14:55 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2022 14:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник провів роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, та в майбутньому посилить котроль за публічними закупівлями згідно Закону № 922- VIII.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
e8c44770658840a1a021286f3ea1822d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2022 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-006950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
852c7cba0dd645ce97efb15fba6275d3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2022 17:01
Опис:
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава не надходили. При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості відповідно до проектної документації:Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава, який має позитивний експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №80-21П від 27.07.2021 виданий експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО». Розрахунок ОВ здійснений на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Очікувана вартість = (Разом по главах 1-9 + кошторисний прибуток + кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організації)* ПДВ. (1820,257 тис. грн. + 16,105 тис. грн. + 2,897 тис. грн.) * 1,2 (ПДВ) = 2 207 002.80 грн. Технічна специфікація (технічне завдання) складене відповідно до обсягів робіт, які передбачені проектною документацією. Витяг з проектної документації та експертний звіт додаються Необхідність виконання Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава передбачено Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/), але у зв'язку з воєнним станом в Україні веденним Указом Президента України «Про ведення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, зі змінами, данний розділ закритий. На підставі цього УЖКГ ВК ПМР надає копію рішення та Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2021 рік, що затверджена рішенням позачергової другої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19.02.2021, де зазначені роботи даної закупівлі.
Просимо вибачення за порушення строків щодо надання пояснення на запит у зв'язку з недостатністю кадрового забезпечення осіб, які моглиб викунувати функції уповноважених осіб. Також повідомляємо, що дійсні уповноважені особи не мають достатніх навичок у користувані електроного майданику smarttender та користуються zakupki.prom, що ускладнює наданню вчасно відповіді на запит, окрім цього уповноважені особи не отримують сповіщення про початок моніторингу ДАСУ, що також ускладнює можливість відслідковувати їх у великій кількості закупівель.
Дякуємо за розуміння.
Номер:
0832c064562e4387ad6196b0282ad18e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.07.2022 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-006950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника».
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРО СПЕЦ БУД» відповідної грошової застави у розмірі 3 % ціни договору визначеної за результатами аукціону.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1f68e477b1b84bea9bf19bdef94495cc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2022 17:16
Опис:
Розглянувши запит на пояснення від 26.07.2022 року у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Стешенка, 2 у м. Полтава» Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради повідомляє наступне.
Просимо вибачення за порушення строків щодо надання пояснення на запит у зв’язку з недостатністю кадрового забезпечення осіб, які могли б виконувати функції Уповноважених осіб. Також повідомляємо, що дійсні Уповноважені особи не мають достатніх навичок у користуванні електронного майданчика Smarttender.biz та користуються послугами майданчика Zakupki.prom.ua, що ускладнює наданню вчасної відповіді на запит, крім цього, Уповноважені особи не отримують сповіщення про початок моніторингу ДАСУ, що також ускладнює можливість відслідковувати їх у великій кількості закупівель. Дякуємо за розуміння.
Щодо надання інформації та підтверджуючих документів про надання переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРО СПЕЦ БУД» відповідної грошової застави у розмірі 3% ціни договору визначеної за результатами аукціону, Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради інформує про наступне. 11.02.2022 року на розрахунковий рахунок UA928201720355189028001041201 Державної казначейської служби України, клієнтом якої є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради, було перераховано грошові кошти у розмірі 66 102,75 грн. від ТОВ «АГРО СПЕЦ БУД» для забезпечення виконання договору. На підтвердження цього надаємо Виписку з Державної Казначейської Служби України за 11.02.2022 року.