-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали
Торги не відбулися
3 960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 600.00 UAH
Номер:
4bfb8dc0a9b7477a9e3f8b1edee9929b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-12-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 13:46 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 Одеса № 19
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 12.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.01.2022.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 19
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2021-12-08-007049-a 08.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, як розміщення інформації про закупівлю у відповідності до Наказу Мінекономрозвитку № 1082 з накладанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника, складання тендерної документації у відповідності до вимог Закону і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Порто - Франківський» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 08.12.2021 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2021 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КВІК БУД КОМПАНІ» (далі - ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ»), протоколи від 05.01.2022 № 1, від 18.01.2022 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 05.01.2022 в електронній системі закупівель, пояснення отримані 13.01.2022 та 18.01.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Разом з тим, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратнопрограмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, в тому числі якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та якщо під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено пункт 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 4 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати копії фінансового балансу, звіту про фінансові результати за 2020 рік, звіту про рух грошових коштів за 2020 рік з відміткою уповноваженого органу про прийняття зазначених документів.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» надано баланс та звіт про фінансові результати за 2020 рік без відмітки уповноваженого органу про прийняття зазначених документів, чим не дотримано вимогу пункту 4 Додатку 2 до ТД.
Також відповідно до пункту 1 Додатку 4 до ТД учасник на підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам тендерної закупівлі повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності або сертифікату якості виробника. У разі відсутності сертифіката відповідності або сертифіката якості виробника надати паспорт виробника або каталог виробника товару з завіреними копіями відповідних сторінок із інформацією про технічні характеристики запропонованого товару.
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» не надано сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника або паспорт виробника або каталог виробника товару з завіреними копіями відповідних сторінок із інформацією про технічні характеристики запропонованого товару на арматуру, кутники, швелери, листи, про які йдеться у пункті 7-18, 24-26 цього додатку, чим не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» надано лист-згоду на обробку персональних даних від 28.12.2021 № 11, в якому відсутня інформація про місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Ковальчук С.А., чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 3 ТД.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 ТД на підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам учасник повинен надати довідку, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника та рік виготовлення товару на кожну позицію закупівлі (Додаток 7).
Проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» не надано довідку у відповідності Додатку 7 до ТД, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника та рік виготовлення товару на кожну позицію закупівлі, чим не дотримано вимогу підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.01.2022 стосовно вищезазначених невідповідностей Замовник 18.01.2022 надав інформацію щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ».
Отже, на порушення вимог абзацу 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, та невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, Замовник 18.01.2022 скасував рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» та відповідно до протоколу від 18.01.2022 № 2 прийняв рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник у пункті 5 розділу 3 ТД визначив такий спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону - у строк що не перевищує 10 календарних днів підтвердити відсутність підстав, визначених в частині другій статті 17 Закону, а саме довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Проте на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у ТД для переможця процедури закупівлі не визначив спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Період усунення порушень:
25.01.2022 16:21 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
d7dbb13253bf4a7285bf75b0caee1dea
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.01.2022 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4f5459a0f1d844bca428d26f4d6af295
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
13.01.2022 13:49
Опис:
Відповідно до статутної діяльності, КП «ЖКС «Порто-Франківський» як балансоутримувач та управитель, здійснює організацію забезпечення поточного утримання, санітарної очистки та ремонту житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання, внутрішньо квартальних та внутрішньо дворових територій, об'єктів зовнішнього благоустрою та озеленення.
Також згідно із статутом підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» є комерційним і не є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведене щодо коштів, за рахунок яких відбувається благоустрій територій м. Одеси, зазначаємо, що КП «ЖКС «Порто-Франківський» не є розпорядником бюджетних коштів, у зв’язку з чим не володіє відповідною інформацією.
Повідомляємо що згідно фінансового плану підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» на 2022 рік, а саме ст. 10.10 собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) було здійснено обґрунтування розміру вартості предмета закупівлі.
Номер:
2fb9748ca502427d949a232ace00ab72
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КВІК БУД КОМПАНІ» (далі - ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ») умовам пункту 4 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано баланс та звіт про фінансові результати за 2020 рік без відмітки уповноваженого органу про прийняття зазначених документів?
При цьому відповідно до пункту 4 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати копії фінансового балансу, звіту про фінансові результати за 2020 рік, звіту про рух грошових коштів за 2020 рік з відміткою уповноваженого органу про прийняття зазначених документів.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» умовам пункту 1 Додатку 4 до ТД тоді як учасником не надано сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника або паспорт виробника або каталог виробника товару з завіреними копіями відповідних сторінок із інформацією про технічні характеристики запропонованого товару на арматуру, кутники, швелери, листи, про які йдеться у пункті 7-18, 24-26 цього додатку?
При цьому відповідно до пункту 1 Додатку 4 до ТД учасник на підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам тендерної закупівлі повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності або сертифікату якості виробника. У разі відсутності сертифіката відповідності або сертифіката якості виробника надати паспорт виробника або каталог виробника товару з завіреними копіями відповідних сторінок із інформацією про технічні характеристики запропонованого товару.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» умовам пункту 1 розділу 3 ТД тоді як учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних від 28.12.2021 № 11, в якому відсутня інформація про місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Ковальчук С.А.?
При цьому відповідно до пункту 1 розділу 3 ТД на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КВІК БУД КОМПАНІ» умовам підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 ТД тоді як учасником не надано довідку у відповідності Додатку 7 до ТД, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника та рік виготовлення товару на кожну позицію закупівлі?
При цьому відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 ТД на підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам учасник повинен надати довідку, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічні характеристики товару, який пропонується до постачання, назву товаровиробника та рік виготовлення товару на кожну позицію закупівлі (Додаток 7).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
68419b0616b9497db5a37c5fc2a3d363
Назва:
Відхилення пропозиції
Дата опублікування:
18.01.2022 16:48
Опис:
Відхилена тендерна пропозиція учасника закупівлі, яка була подана Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІК БУД КОМПАНІ".