• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)

Торги відмінено

5 124 988.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 12 850.00 UAH
Номер: 84f2c2e581aa460a929730a52215d3b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.05.2022 17:29 - 17.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.05.2022 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.05.2022 № 151 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-12-08-012610-с 08.12.2021 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладання договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вест Кард», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 № 2302202215231719-1, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 24.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.05.2022 б/н, інформацію про відміну тендера, опубліковану в електронній системі закупівель 26.05.2022. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. В електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ТОВ «Вест Кард» Замовником опубліковано 24.02.2022. Термін дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Вест Кард», з урахуванням вимоги пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, сплинув 19 квітня 2022 року. Проте на порушення норми частини шостої статті 33 Закону Замовником у визначені строки з переможцем торгів договір не укладено. При цьому пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання. Під час проведення моніторингу тендер відмінено на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.05.2022 б/н та відповідно до інформації про відміну, опублікованої в електронній системі закупівель 26.05.2022 у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 10.06.2022 16:10 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2021-12-08-012610-с ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна) ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Рішення про намір укласти договір про ЗАКУПІВЛЮ було прийнято і опубліковано 24.02.2022 . Відповідно до вимог ч.6 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. 15.03.2022 рішенням уповноваженої особи Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, пункту 3 частини першої статті 4 Закону України “Про оборонні закупівлі”, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” , було затверджено подовження строку укладання договору за результатами процедури закупівлі до 60 днів. 25.05.2022 прийнято рішення уповноваженої особи, відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» торги за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки)- номер процедури закупівель в електронній системі закупівель: № UA-2021-12-08-012610-c (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz 15231719) лот №1, лот № 2 - відмінити через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (через обставини непереборної сили у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні - неукладення договорів за результатами закупівлі у встановлений Законом строк) Уповноважена особа регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Тетяна ГУЗІЄНКО
Дата публікації звіту: 16.06.2022 15:55