• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревинна тріска

Завершена

4 110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 550.00 UAH
Номер: b918bf323bf948508f4247759158ad5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:12 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-12-08-008615-c 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення пункту 2 частини п’яток статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Степанюк О.Я., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення обсягу та ціни товару у відповідності до початкових умов Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 07.12.2021 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Степанюка Олексія Яковича (далі – ФОП Степанюк О.Я.), повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір про закупівлю товарів від 10.01.2022 № 2/2022 (далі – Договір). Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, підтвердження обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору та отримання довідки торгово-промислової палати. Водночас Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав у визначений Законом строк (три робочих дні)через електронну систему закупівель інформацію та документи з вищезазначених питань. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1.1 Договору, укладеному з переможцем торгів ФОП Степанюк О.Я., «Постачальник зобов’язується протягом строку дії Договору поставляти Покупцю Товар, зазначений у специфікації до Договору (Додаток № 1), а Покупець – прийняти і оплатити Товар, який постачається згідно з умовами Договору» Відповідно до пункту 1.3. Договору «Кількість та ціна за одиницю Товару зазначається у Специфікації до Договору (Додаток № 1). Ціна товару є незмінною протягом дії Договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України» Отже Постачальник відповідно до специфікації д Договору зобов’язується поставити деревинну тріску в кількості 6 576 куб. м за ціною 624,25 грн (без ПДВ) за одиницю на загальну суму 4 105 068,00 грн (без ПДВ). Замовник 15.02.2022 уклав додаткову угоду № 1, відповідно до пункту 2 якої «Сторони дійшли взаємної згоди про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку з коливанням цін такого товару на ринку (лист Фізичної особи – підприємця Степанюк Олексій Якович від 04.02.2022 р. № 202, Цінова довідка Житомирської торгово – промислової палати від 04.02.2022р. № В-296). Крім того, пунктом 3 додаткової угоди ід 15.02.2022 № 1 передбачено, що «У зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару (без збільшення суми, визначено в договорі) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 – Деревина (деревинна тріска), його вартість становитиме: 686,00 грн (Шістсот вісімдесят шість гривень нуль копійок) без ПДВ за 1 куб. м» Таким чином Замовник додатковою угодою від 15.02.2022 № 1 зменшив кількість товару (деревинна тріска) на 493 куб. м. Враховуючи вищезазначене, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни деревинної тріски на ринку, що є порушенням пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:57 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:57

Запити/Пояснення