• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021-2015 - 15320000-7- Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий (тетрапак), сік томатний (тетрапак), сік фруктово-ягідний (тетрапак), сік фруктовий (тетрапак) 0,2 л.)

Завершена

3 003 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 030.00 UAH
Номер: a10f7adff0224afca78384aa151e81ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-18-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.10.2022 14:09 - 08.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.10.2022 Одеса № 258 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.10.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.10.2022 № 258 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2021-12-08-004805-c 08.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.12.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОПТТОРГ-К», протокол розгляду тендерних пропозицій б/д б/н, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.12.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2021, укладений договір про закупівлю від 10.01.2022 № 6, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 20.06.2022, 21.06.2022, та 30.09.2022, додаткові угоди від 20.06.2022 № 2 та від 30.09.2022 № 3, пояснення та документи Замовника від 24.10.2022 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до частини першої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проте, на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій у той час, коли Замовник вимагає його надати. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, визначених згідно Додатку 2». Проте, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД, у тому числі у Додатку 2 до ТД, не визначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. Також, відповідно до пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте, Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовником у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій – час та дата зазначається системою автоматично», що не відповідає вимогам пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити, що пункти 1, 2 розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД викладені Замовником у редакції Закону до 19.04.2020.
Період усунення порушень: 31.10.2022 16:21 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2022 16:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 31.10.2022 року Управління Південного офісу Держаудитслужби (Одеська область) про моніторинг закупівлі код за ДК 021-2015 - 15320000-7- Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий (тетрапак), сік томатний (тетрапак), сік фруктово-ягідний (тетрапак), сік фруктовий (тетрапак) 0,2 л.)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-004805-c, буде оскаржений до суду.
Дата публікації: 02.11.2022 16:22

Запити/Пояснення