-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони рухомого майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта"
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Сумської дирекції, місцезнаходження 40003, Сумська обл., м.Суми, площа Привокзальна,5. ЄДРПОУ 22981300. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Завершена
1 863 342.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 633.42 UAH
мін. крок: 1% або 18 633.42 UAH
Номер:
ffc3cab353ab4e5d870c85780ec1dd1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2022 00:00
Період моніторингу:
27.10.2022 10:35 - 17.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2022 № 45
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 27.10.2022 № 45
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-12-07-005074-b 07.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірність допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірність допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумської дирекції акціонерного товариства "УКРПОШТА" (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.12.202, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Верітас Полтава» (далі – ТОВ «Верітас Полтава»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа СБ», протокольне рішення від 03.02.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.02.2022, договір від 22.02.2022 № 19-866, укладений між Замовником та ТОВ «Верітас Полтава», пояснення з документами Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.11.2022.
Період усунення порушень:
11.11.2022 14:13 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2022 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
65b522971aa546159e5908d53e9cdf6f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Послуги з охорони рухомого майна Сумської дирекції АТ «Укрпошта» Services for the protection of movable property of the Sumy Directorate of JSC «Ukrposhta», код ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, очікуваною вартістю 1 863 342,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-005074-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – Товариством з обмеженою відповідальністю «Верітас Полтава» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
388e7e9a532c4efeb75e7c5df32b70de
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
01.11.2022 18:02
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Розрахунок очікуваної вартості послуг, має вираховуватись: на основі не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг надіслані запити спеціалізованим компаніям на надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг.
Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки комерційних пропозицій потенційних постачальників послуг, відповідно до яких вартість 1 люд/год охорони становить: у ТОВ "АЛЬФА_СБ" – 47,00 грн/год з ПДВ, у ПП "Алмаз-2005" – 45,00 грн/год без ПДВ, у ТОВ «ГК «Комсервіс»" – 70,00 грн/год без ПДВ. Відповідно до графіку, зазначеного у Технічній специфікації, наведеній у Додатку 3 до тендерної документації, загальна кількість людино/годин становить – 47778,00. Отже, згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 2 580 012,00 грн. з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової на підставі п. 1.3 Наказу № 328 «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності» від 29.09.2021 року, відповідно до якого, формування очікуваної вартості послуг з охорони майна на 2022 рік здійснювалась з розрахунку 39,00 (тридцять дев’ять) гривень за одну годину охорони одним співробітником з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі становить – 1 863 342,00 грн. з урахуванням ПДВ. (Комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля послуг з охорони рухомого майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта" здійснена на виконання наказу АТ «Укрпошта» № 328 від 29.09.2021р. «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності», з метою підвищення ефективності діяльності АТ «Укрпошта» та забезпечення безперебійної фізичної охорони рухомого майна, скорочення фінансових витрат на фізичну охорону майна Товариства. Параметри зазначених послуг включають контроль за проходженням на об’єкт охорони, пересування його територією, залишення об’єкта особами, переміщення майна відповідно до порядку, встановленого Замовником (власником майна), з урахуванням вимог чинного законодавства, у тому числі шляхом застосування перепускного та внутрішньо об’єктового режиму, оперативне реагування на правопорушення та злочини, які скоюються на території об’єкта. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, що закуповуються, повністю відповідають потребам філії. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-12-07-005074-b, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
2. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА" виконано вимоги частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме відповідно до пункту 3 додатку 7 до тендерної документації в паперовому вигляді надані належним чином завірені копії наказу №01 від 04.09.2020 р. про прийняття на посаду директора ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА", рішення №1 від 02.09.2020 р. єдиного засновника ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА", що додаються. Також переможцем виконано вимоги частини другої статті 41 Закону щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а саме відповідно до пункту 3 додатку 7 до тендерної документації надано в паперовому вигляді належним чином завірену копію наказу Міністерства внутрішніх справ України № 760 від 26.10.2020 р. «Про видачу ліцензій на провадження охоронної діяльності», що додається.